jakie dobre wycieraczki online

Data: 2017-05-28 20:55:05
Autor: Adam Wysocki
jakie dobre wycieraczki online
ddddddddddddd <ddddddd@fjhjh.pl> wrote:

jakie warto kupić wycieraczki (jeśli ma to znaczenie to do Fiata Scudo II) i gdzie je kupować online (nie mam czasu jeździć po sklepach, ale nie chcę też kupić leżących na magazynie 2 lata, bo guma już nie będzie najlepsza)

Aerotwiny kupuję. Na Allegro (nie mam jednego sprzedającego, jak się zużyją to szukam tam gdzie najtaniej i tyle).

Jak nie będziesz wycierał oblodzonej szyby, to wytrzymają.

Co do zleżałej gumy, to dobre pytanie, nigdy na to nie zwracałem uwagi ale może trzeba.

--
[ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
[ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]

jakie dobre wycieraczki online