jakie drogie auto kupić? Żadne

Data: 2020-06-27 11:13:32
Autor: PiteR
jakie drogie auto kupić? Żadne
in <news:rd5noh$ss5$1dont-email.me>
user ToMasz pisze tak:

Niestety do jest usenet, tu logiczne argumenty nikną w gąszczu docinek i kłótni.

To piękne medium bez cenzury i reklam się marnuje. A mogłoby być miejscem wielu
ciekawych dyskusji (i to bez odpalania zapchanej reklamami przeglądarki) np

-dlaczego kupiłem diesla moja historia
-dlaczego kupiłem turbo moja historia
-dlaczego kupiłem bębny z tyłu moja historia
-dlaczego kupiłem tarczobębny z tyłu moja historia
-dlaczego kupiłem auto za 90k zamiast kolejnego mieszkania moja historia
-dlaczego kupiłem auto za 50k i władowałem w kapitałkę silnika 12k moja historia

--
Piter

#ZawszeGratem
strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG klimy
smrodu z Costa i Starbucks

jakie drogie auto kupić? Żadne