jakie enduro ?

Data: 2010-02-25 06:58:33
Autor: Mad
jakie enduro ?

no ic co?

macie jakieś sugestie ?

Data: 2010-02-25 16:01:40
Autor: Qlfon
jakie enduro ?
Mad pisze:

no ic co?

macie jakieś sugestie ?
Nowy? Uzywany?

--
Qlfon, Lublin - w końcu:)

Data: 2010-02-25 07:03:24
Autor: Mad
jakie enduro ?
On 25 Lut, 16:01, Qlfon <r...@life.pl> wrote:
Mad pisze:

> no ic co?

> macie jakieś sugestie ?

Nowy? Uzywany?

--
Qlfon, Lublin - w końcu:)

używany, do 15-17k PLN. rocznik raczej nie starszy niż 2002.

Data: 2010-02-25 07:17:11
Autor: Nikanor
jakie enduro ?
On 25 Lut, 16:03, Mad <roadrunne...@wp.pl> wrote:

używany, do 15-17k PLN. rocznik raczej nie starszy niż 2002.

TDM

--
Nikanor [DL650, DR350, Agility125].

Data: 2010-02-25 18:27:26
Autor: Michał V-R
jakie enduro ?
W dniu 2010-02-25 16:17, Nikanor pisze:
[...]

Tiger 955, jest lepszy od wszystkich japoni w tej klasie
Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
żyje się raz, potem się tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-02-25 20:19:50
Autor: Qlfon
jakie enduro ?
Nikanor pisze:
On 25 Lut, 16:03, Mad <roadrunne...@wp.pl> wrote:
używany, do 15-17k PLN. rocznik raczej nie starszy niż 2002.

TDM

+1
:)

--
Qlfon, Lublin - w końcu:)

Data: 2010-02-25 20:50:42
Autor: Scyzoryk
jakie enduro ?

macie jakieś sugestie ?

może Aprilla Caponord?

--
Pozdr
Scyzoryk

Data: 2010-02-25 12:03:02
Autor: Mad
jakie enduro ?
On 25 Lut, 20:50, "Scyzoryk" <gradon_mWYWAL...@interia.pl> wrote:
>macie jakieś sugestie ?

może Aprilla Caponord?

--
Pozdr
Scyzoryk

są problemy z serwisem, czy nie? macie jakieś doświadczenia z tym ?
jest w ogóle serwis w Wawie ?

Data: 2010-02-25 21:13:39
Autor: Scyzoryk
jakie enduro ?

są problemy z serwisem, czy nie? macie jakieś doświadczenia z tym ?
jest w ogóle serwis w Wawie ?

a tego to też z chęcią się dowiem :) Wiem że spełnia Twoje wymagania a dodatkowo mi się podoba :) Jak wszystko dobrze się ułoży to pod koniec nadchodzącego sezonu bedę szukał następcy dla Trampka i idę w podobnym kierunku. Varadero, DL, Caponord lub ???

Chętnie pocytam cos wiecej o Aprilli jeśli miał ktos doświadczenia z tym motocyklem

Patrząc po ogłoszeniach to jest ich bardzo mało niestety także zakup będzie ciężki. W tym momencie są na allegro 2szt pasujące do twojego budżetu :)

--
Pozdr
Scyzoryk

Data: 2010-02-25 12:15:03
Autor: Mad
jakie enduro ?
On 25 Lut, 21:13, "Scyzoryk" <gradon_mWYWAL...@interia.pl> wrote:
> [...]

ciężki. W tym momencie są na allegro 2szt pasujące do twojego budżetu :)

zawsze warto sprawdzić, w końcu to nie boli :)

Data: 2010-02-26 14:18:47
Autor: Magic
jakie enduro ?
Mad pisze:
[...]

Jakiś ASO teoretycznie powinien być, ale od czasu zmiany importera i w ogóle sieci sprzedaży w Europie Śr-Wsch w ogóle nic w tym temacie nie słychać. Serwis pogwarancyjny na pewno zrobisz w Motoriście - nie są już dealerem Aprilii (m.in. bo sie z nowym importerem nie można było dogadać), ale temat mają obcykany i nadal serwisują motocykle zakupione u nich gdy jeszcze byli dealerem.
Co do Caponorda to znajomi użytkownicy sobie chwalą.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

jakie enduro ?