jakie enduro kupic?

Data: 2012-12-27 22:44:34
Autor: szkielek
jakie enduro kupic?
witam, mam dylemat na jaki usiasc motor w najblizszy sezon.malem juz roznego typu sprzety lecz nigdy enduro. ostatnie 2 sezony honda st 1100 z 1990roku, piekny bez awaryjny motor, w dwa lata tylko wymiana opon i oleji, podswietlenie deski i kranik. zrobilem prawie 20tys km. obecnie honda silver wing 600 do krecenia sie w kolo komina. na wiosne chce siasc na enduro. tylko jaki model wybrac. bede mial jakies 7tys zl.
z gory dziekuje za porady typu drugie tyle trzeba dodac by jezdzilo. ja nigdy nie kupuje drozszych sprzetow a kazdym dwa sezony krece bez awaryjnie, trzeba dobrze kupic nie zajechane. do rzeczy. interesuje mnie xtz 660 lub 750, afryka obojetnie ktora (dodam ze nigdy nie patrze na rok tylko na stan) suzuki dr 650 rs, dominator . mm 177cm wzrostu i 86 kg wagi motorek ma sluzyc na latanie do 300km od domu w jedna strone,no czsami wiecej i po lesie. nie wybieram sie do albani czy mongoli. a szkoda.
poradzcie cos, skutera juz wystawilem za dobra cene i bedziem szukac jakies enduro.
pozdrawia. --

Data: 2012-12-28 03:33:59
Autor: Tmek
jakie enduro kupic?

Użytkownik "szkielek" <szkielek@_NOSPAM_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:9ab917b486ca7c5f0a5b312e8c674f09$1grupy.scigacz.pl...
[...]

Zacznij od czegos lzjejszego, czyli duza tenera i afryka out. Te byki moze sa i fajnie ale lzejszy jest jeszcze fajniejszy.
Do latania wiecej i czasem po lesie kwalifikje sie jeszcze transalp.

Tmek

Data: 2013-01-10 04:09:12
Autor: ditron
jakie enduro kupic?
W dniu piątek, 28 grudnia 2012 03:33:59 UTC+1 użytkownik Tmek napisał:
Użytkownik "szkielek" <szkielek@_NOSPAM_poczta.onet.pl> napisał
bede mial jakies 7tys zl.
[...]

przy zalozonym wzroście i budżecie lepiej od transalpa plasuje sie freewind

Data: 2012-12-31 14:43:32
Autor: ARO
jakie enduro kupic?
Użytkownik "szkielek" <szkielek@_NOSPAM_poczta.onet.pl> napisał :

witam, mam dylemat na jaki usiasc motor w najblizszy sezon.malem juz roznego typu sprzety lecz nigdy enduro.

Po przesiadce z paneuropana możesz mieć powody do narzekania chyba na każde ęduro jako motocykl do dalekiej turystyki we dwoje z bagażami z uwagi na hamulce, brak mocy i słabą ochronę przed wiatrem. Kilka lat temu mialem podobny dylemat do Twojego. Celowałbym w cos niezbyt ciężkiego i chłodzonego cieczą (trampek lub małe terefere). Ciężkie enduraki może i mają swój urok, ale przeciskanie się 230 kilogramowym klocem przez grząskie piaski i szutry oraz wyciąganie zegrzebanego w trofowisku zostawiam masochistom. Chyba, że masz inne preferencje.

--
ARQ
transalp - wszędołaz

jakie enduro kupic?