jakie enduro wybrać

Data: 2013-02-14 14:39:06
Autor: bartex0710
jakie enduro wybrać
Witam!!! Mam 13 lat 165cm wzrostu 50kg wagi i chciałbym kupić sobie motor do jazdy w trenie. Myślałem nad jakimś enduro, bo full cross jest drogi w utrzymaniu. Mój kumpel ma do sprzedania yamahe tw 125 za 2600 zł i nie wiem czy nie będzie dla mnie za słaby , bo to 4 suw. Może lepiej kupić jakiegoś 2 suwa np. yamahe dt 125 albo kawasaki kmx  125. Napiszcie tutaj swoje opinie na ich temat i który z nich najlepszy cena do 3500-4000 zł.

Data: 2013-02-15 07:49:19
Autor: Piotr Klimek
jakie enduro wybrać
Dnia (Thu, 14 Feb 2013 14:39:06 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za bartex0710
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

Czesc,
Jeśli nie masz zupełnie doświadczenia to TW125 może być dobrym pomysłem
na pierwszy sezon. Jednak gdy sobie pomyślę, że TW jest dwa razy słabsza
od DT i ma gorsze zawieszenie to może jednak lepiej poszukać DT/KMX.

DT ma ten plus, że jest spory rynek części zamiennych i akcesoriów w
bardzo niskich cenach.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

[...]