jakie garnki do plyty indukcyjnej

Data: 2010-10-27 12:29:57
Autor: Julia
jakie garnki do plyty indukcyjnej
witam
Przymierzam sie do kupna plyty indukcyjnej ale wiem że trzeba mieć do niej
specjalne garnki . Proszę mi polecic jakie i w jakiej cenie one są. Czy
mozna na niej gotować np. w garnkach emaliowanych do nich sie przyczepia
magnes ale czy plyta je wykryje. Jakie macie doswiadczenia w tym temacie
pozdrawiam i czekam na porady

Data: 2010-10-27 12:40:38
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "Julia" <radosna6@op.pl> napisał w wiadomości news:4cc7ff25$0$22808$65785112news.neostrada.pl...
witam
Przymierzam sie do kupna plyty indukcyjnej ale wiem że trzeba mieć do niej
specjalne garnki . Proszę mi polecic jakie i w jakiej cenie one są. Czy

Prawie każde garnki działają. Kup w Ikei zestaw 365+ za 200.

mozna na niej gotować np. w garnkach emaliowanych do nich sie przyczepia
magnes ale czy plyta je wykryje. Jakie macie doswiadczenia w tym temacie

Wykryje, będą działać.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-10-28 08:52:19
Autor: Andrzej S.
W dniu 2010-10-27 12:40, Jan Werbinski pisze:
specjalne garnki . Proszę mi polecic jakie i w jakiej cenie one są. Czy

Prawie każde garnki działają. Kup w Ikei zestaw 365+ za 200.

Jeszcze nie kupuj - najpierw sprawdz te, ktĂłre masz w domu :)
Moim zdaniem (teoretyk kuchenny) dobry garnek na indukcje
to prostsza i tansza rzecz niz na plomien. Ale marketing AGD
nie zasypuje gruszek i trzeba na to uwazac.

pozdro
--
A S

Data: 2010-10-28 07:41:57

[...]