... jakie jej m³odzie¿y chowanie

Data: 2012-08-03 19:13:06
Autor: abc
... jakie jej m³odzie¿y chowanie
Wczoraj w specjalnym li¶cie otwartym prezes M³odzie¿y Wszechpolskiej Robert
Winnicki odpowiedzia³ gen. ¦cibor-Rylskiemu:

"Dziwi³ siê Pan Genera³ - jak m³odzi ludzie mog± krzyczeæ takie rzeczy? Jak
mog± wobec w³adz "wolnej Polski", jak to Pan okre¶li³, u¿ywaæ takich
zwrotów? (...) Chcia³bym pomóc Panu zrozumieæ tych, którzy w ten sposób siê
zachowywali" - napisa³ Winnicki.

Przypomnia³, ¿e istniej± tysi±ce m³odych Polaków buntuj±cych siê przeciwko
obecnej rzeczywisto¶ci.

"To ci, którzy wbrew wspomnianym trendom kultury, propagandy mediów, wbrew
szkolnej "europeizacji" chc± pozostaæ Polakami i chc±, ¿eby okre¶lenie "byæ
Polakiem" rzeczywi¶cie co¶ znaczy³o. Id± na przekór. To przede wszystkim
w³a¶nie my, zbuntowana przeciwko III RP czê¶æ m³odzie¿y, organizujemy
patriotyczne manifestacje, chodzimy na groby ¿o³nierzy, je¼dzimy do rodaków
na Kresach, kultywujemy narodowe tradycje" - podkre¶la³ Winnicki.

Wymieni³ równie¿ powody, dla których politycy PO, przedstawiciele rz±du oraz
prezydent Warszawy podczas publicznych wyst±pieñ s± wygwizdywani.

"Jeste¶my nazywani faszystami i "¿uli±", inwigilowani przez s³u¿by, wytykani
w szko³ach przez niektórych nauczycieli, równie gorliwie dzi¶ próbuj±cych
nas "zeuropeizowaæ", jak niegdy¶ naszych rodziców wychowaæ na "ludzi
sowieckich"" - t³umaczy³ Winnicki.

Podkre¶li³, ¿e gdy postanowili zorganizowaæ Marsz Niepodleg³o¶ci, "Gazeta
Wyborcza" rozpêta³a na nich nagonkê podchwycon± i wspieran± przez wiêkszo¶æ
prorz±dowych mediów.

Doda³, ¿e w³adze Warszawy i policja w o wiele wiêkszym stopniu wola³y
wspó³pracowaæ z lewicowymi bojówkarzami, którzy Marsz próbowali zablokowaæ,
ni¿ z jego organizatorami.

Wiêcej http://www.naszdziennik.pl/polska-kraj/6375,spor-o-gwizdy.html

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2012-08-03 17:56:07
Autor: Observatore
... jakie jej m³odzie¿y chowanie
abc <abc@wp.pl> napisa³(a):
Wczoraj w specjalnym li¶cie otwartym prezes M³odzie¿y Wszechpolskiej Robert
Winnicki odpowiedzia³ gen. ¦cibor-Rylskiemu:

*Dziwi³ siê Pan Genera³ - jak m³odzi ludzie mog± krzyczeæ takie rzeczy? Jak
mog± wobec w³adz *wolnej Polski8, jak to Pan okre¶li³, u¿ywaæ takich
zwrotów? ((...)Chcia³bym pomóc Panu zrozumieæ tych, którzy w ten sposób siê
zachowywali* - napisa³ Winnicki.

ja juz sie nie dziwie. Prawda jednak zawsze jak oliwa wyplywa na wierzch.

General Scibor - Rylski jest numerem 135, wiec nie ma sie co dziwic. Tlumaczyc tez nie ma co numerowi 135.

http://naszeblogi.pl/31192-gen-scibor-rylski-numer-135

Tacy ludzie chwiejni jak choragiewki na wietrze i sklonni do kolaboracji, zawsze byli i nadal sa najwieksza tragedia dla wolnej Polski.

ps. miejmy nadzieje, ze te skurwysyny czerwone i bolszewickie, nie zlamia mlodego czlowieka ktory ten list napisal.
Trzymac trzeba za niego kciuki.

Data: 2012-08-04 03:36:08
Autor: Jakub A. Krzewicki
... jakie jej młodzieży chowanie
piÄ…tek, 3 sierpnia 2012 19:56. carbon entity ' Observatore' <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl>

abc <abc@wp.pl> napisał(a):

Wczoraj w specjalnym liście otwartym prezes Młodzieży Wszechpolskiej
Robert Winnicki odpowiedział gen. Ścibor-Rylskiemu:

*Dziwił się Pan Generał - jak młodzi ludzie mogą krzyczeć takie rzeczy?
Jak mogą wobec władz *wolnej Polski8, jak to Pan określił, używać takich
zwrotów? ((...)Chciałbym pomóc Panu zrozumieć tych, którzy w ten sposób
się zachowywali* - napisał Winnicki.

[...]

Zważ waćpan o kim mówisz.

Zbigniew Dionizy Ścibor-Rylski, ps. Motyl, Stanisław (ur. 10 marca 1917 w Browkach) – polski pilot, żołnierz Armii Krajowej, uczestnik powstania warszawskiego, generał brygady Wojska Polskiego w stanie spoczynku, prezes Zarządu Głównego Związku Powstańców Warszawskich.

Poparł Komorowskiego, bo widział w nim siłę umiarkowaną. Ma prawo nie wierzyć w oskarżenia radykałów. Waść tu każdego, kto ma umiarkowane tendencje odsądzasz od czci i wiary i robisz z każdego człowieka Targowicę za brak radykalizmu.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-08-04 05:55:01
Autor: Observatore
... jakie jej m³odzie¿y chowanie
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa³(a):
> [...]

sposó
> Tlumaczyc tez nie ma co numerowi 135.
> zawsze byli i nadal sa najwieksza tragedia dla wolnej Polski.

Zwaz wac‡pan o kim mowisz.

nie mam zamiaru. Chcecie mi po bolszewicku zabronic?

Data: 2012-08-04 08:30:58
Autor: Marek Woydak
... jakie jej m³odzie¿y chowanie
Dnia Sat, 4 Aug 2012 05:55:01 +0000 (UTC), Observatore napisa³(a):

abc <abc@wp.pl> napisał(a):

[...]

Ty czerwona mendo jak smiesz obra¿ac uczciwych ludzi?!

MW

Data: 2012-08-04 06:39:24
Autor: Observatore
Powiem wiecej Krzewickij Scibor Rylski to pozyteczny IDIOTA

..ktory jaK WIDAC poszedl na wspolprace z czerwonymi skurwysynami rzadzacymi Polska od tzw. transformacji ustrojowej.

Nie dziwi mnie specjalnie wasza wypowiedz, bo z tego co tu pisaliscie dla was Polska nie jest wasza ojczyzna. Wasza ojczyzna sa ci za wschodnia granica.

Data: 2012-08-04 10:38:48
Autor: Jakub A. Krzewicki
... jakie jej młodzieży chowanie
sobota, 4 sierpnia 2012 07:55. carbon entity ' Observatore' <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl>

Zwaz waćpan o kim mowisz.

nie mam zamiaru. Chcecie mi po bolszewicku zabronic?

Musi to na Rusi, w Polsce jak kto chce. Możesz waćpan nazywać ludzi o umiarkowanych poglądach pożytecznymi idiotami, ale pamiętaj, że w twoją wersję trzeba _uwierzyć_ a łatwiej założyć, że Smoleńsk to była rzeczywiście jeszcze jedna katastrofa naturalna. Tym się różni mindset umiarkowanego mieszczucha od radykała, który nie ma wiele do stracenia. Znajdź mi waść przykład z nowszej historii jakiegoś innego kraju niż Polska (najlepiej stricte zachodniego o starej demokratycznej kulturze politycznej), w którym to niby waśnie stronnictwa radykalne okazały się przewidujące i opatrznościowe, a umiarkowane okazały się środowiskiem cymbałów.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-08-03 19:25:09
Autor: pluton
... jakie jej m³odzie¿y chowanie
Wczoraj w specjalnym li¶cie otwartym prezes M³odzie¿y Wszechpolskiej
Robert
Winnicki odpowiedzia³ gen. ¦cibor-Rylskiemu:

Genera³ na pewno jest cz³owiekiem kulturalnym,
i tym trzeba t³umaczyæ fakt, ¿e nie podtarl sie tym listem.

Nullification

Data: 2012-08-03 17:57:36
Autor: Observatore
... jakie jej m³odzie¿y chowanie
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³(a):
> [...]

Genera³ na pewno jest cz³owiekiem kulturalnym,
i tym trzeba t³umaczyæ fakt, ¿e nie podtarl sie tym listem.

a poszli wy, do budy ruskiej zakalo rodu ludzkiego.

Data: 2012-08-04 08:12:22
Autor: Przemys³aw W
... jakie jej m³odzie¿y chowanie

U¿ytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:501c06f4$0$1308$65785112news.neostrada.pl...

Przypomnia³, ¿e istniej± tysi±ce m³odych Polaków buntuj±cych siê przeciwko
obecnej rzeczywisto¶ci.

Czy szmat³awiec Rydzyka zapomnia³, ¿e sprzeciw wyra¿a siê przy urnie? Gdzie szmat³awiec Rydzyka by³ jak za takie zachowanie dostawa³o siê kilka lat wiêzienia? Teraz gdy Polska jest wolna, buczeæ i krzyczeæ mo¿na bezkarnie, to szmat³awiec Rydzyka kreuje siê na bohatera? Tfu!

Przemek

--

"Istnieje przedsiêbiorstwo produkuj±ce k³amstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzêdzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o k³amstwo smoleñskie, ale o k³amstwa dotycz±ce wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyñskiego,

Data: 2012-08-04 06:54:17
Autor: Observatore
... jakie jej m³odzie¿y chowanie
Przemys³aw W <Broñmy RP przed pisem@...pl> napisa³(a):
[...]

Polska nie jest wolna. Jest ubecka. Nie wiecie pasciarzu ze szmatlawca GW, jak sie wyraza sprzeciw w panstwie demokratycznym?

--

... jakie jej m³odzie¿y chowanie