jakie kafle nad kuchenką?

Data: 2009-12-11 22:14:10
Autor: Rafał
jakie kafle nad kuchenką?
W przyszłym tygodniu mam miec meble kuchenne - blaty lakierowane bordo
Nad kuchnią z doświadczenia wiem że sie od gazu brudzi więc chciałęm położyc kafle.
Tylko w jakim kolorze najlepiej - co brac pod uwagę?

Data: 2009-12-12 14:00:38
Autor: XL
jakie kafle nad kuchenką?
Dnia Fri, 11 Dec 2009 22:14:10 +0100, Rafał napisał(a):

W przyszłym tygodniu mam miec meble kuchenne - blaty lakierowane bordo
Nad kuchnią z doświadczenia wiem że sie od gazu brudzi więc chciałęm położyc kafle.
Tylko w jakim kolorze najlepiej - co brac pod uwagę?

Jak to co brać pod uwagę? - bordo!
Koncepcję kolorystyczną trzeba było mieć już na starcie. Teraz będzie
trudno - bordo jest bardzo "gryźliwe", nie gra z większością kolorów, tylko
samo ze sobą. Jedynie piaskowy (nie różowawy!!!) beż pasuje jako tako. Mogą
byc na nim bordowe smugi. To byloby najlepsze.
--

Ikselka.

Data: 2009-12-14 12:36:53
Autor: Ingarden
jakie kafle nad kuchenką?
bordo jest bardzo "gryźliwe", nie gra z większością kolorów, tylko
samo ze sobą.

Bardzo ciekawa teoria. W triadzie / tetradzie / bordo zjada resztę kolorów z koła barw? A komplementarny mniej pasuje do bordo niż do innych?
Nie ma czegoś takiego jak tony (w sensie "hue") trudniejsze do dopasowania, "niegrające".

--
le

Data: 2009-12-12 14:36:39
Autor: Prawusek
jakie kafle nad kuchenką?
"Rafał" <admin@czfa.nospam.pl> wrote in message
[...]

Ładne widziałem w Praktikerze, kawa z mlekiem w linie wzdłużne... Można
dobrać do bordo...

Data: 2009-12-15 03:28:52
Autor: Prawusek
jakie kafle nad kuchenką?

"rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> wrote in message

> [...]
> położyc kafle.
> Tylko w jakim kolorze najlepiej - co brac pod uwagę?

Może za jasne - lepiej wyglądać będzie kawa z mlekiem (ciemniejsze ecru) -
duże płytki 33 x 20 naścienne z motywem wzdłuż płytki - układane poziomo -
będą korespondować z linią blatu i szafek i poszerzą optycznie zazwyczaj
małą kuchnię.

jakie kafle nad kuchenką?