jakie karty w egipcie?

Data: 2010-12-30 07:49:59
Autor: Miernik
jakie karty w egipcie?
On Thu, 30 Dec 2010 08:18:19 +0100, zbig wrote:

witam,
mam pytanie gdzie teraz są najkorzystniejsze przeliczniki? do wyboru
mam:
debetówki:
1. mbank visa

Tu będzie pewnie z 4.7% od średniego:
2.5% na spreadzie mBanku PLN/EUR
2% na prowizji mBanku za przewalutowanie
0.2% na spreadzie Visa EGP/EUR

2. citi mc

Tu pewnie jakaś jeszcze większa tragedia.

3. openfinance visa

Coś mi się obiło o uszy że Getin przelicza bezpośrednio walutę na PLN po kursie Visa, z prowizją 2%, więc powinno być w sumie jakieś 2.2%

a może jest coś co w miarę szybko można wyrobić, a miażdży wyżej
wymienione?

Polbank - samo przelicznie Visa 0.2%

http://corporate.visa.com/pd/consumer_services/consumer_ex_rates.jsp

jakie karty w egipcie?