jakie klocki, polecacie cbr600 f4

Data: 2010-08-12 10:41:18
Autor: amos
jakie klocki, polecacie cbr600 f4
On 11 Sie, 13:59, kakmar <kakmar...@gmail.com> wrote:
Kończą się więc coś muszę kupić. Pytanie tylko co?

Mialem te same watpliwosci i wyczytalem na preclu, ze Carbone Lorraine
sa ponoc dobre.
Pod wplywem impulsu dzisiaj zakupilem na tyl komplet do duzego Horneta
za 84 PLN (seria RX3).

Sam jestem ciekaw jak sie spisza, choc wielkich wymagan nie mam. Na
torze poki co nie jezdze.

Znalazlem taka oto strone:
http://www.grandysduo.com.pl/carbonelorraine.html
ktora to mowi ze klocki sa zejebiste. Jednakze ich poziom znajomosci
jezyka polskiego (ortografia) mnie troche zaskoczyl.

Kolorow opakowan maja mnostwo. Czy ktos wie, do jakiego zastosowania
sa poszczegolne serie?

--
zdrowka
amos