jakie kołki, cienka ściana

Data: 2009-05-13 08:16:44
Autor: P.
jakie kołki, cienka ściana
Witam

Czy są jakieś specjalne kołki, które pozwolą na powieszenie uchwytu ściennego pod telewizor (waga ok 30 kg) na betonowej ściance o grubości ok 5 cm?

pozdrawiam

Data: 2009-05-13 09:30:27
Autor: Jacek
jakie kołki, cienka ściana
Jak masz dostęp do ścianki od drugiej strony to po prostu przewierć na wylot i daj na śruby. Po drugiej stronie można podkuć, żeby łebek nie wystawał niepotrzebnie.
I śpisz spokojnie bez obaw, że TV spadnie.
Jak nie ma dostępu albo z nieznanych przyczyn nie chcesz na wylot to kołki metalkowe z tulejką rozprężną.
Jacek

Data: 2009-05-13 10:28:02
Autor: CeZ__134
jakie kołki, cienka ściana

[...]

Obecne telewizory (myale ze watkodawca postu chce powiesic lcd) nie waza
tyle co stary rubin, wiec po jaka cholere ma wiercic sciane na wylot ?:)A co
jesli to bedzie scianka do sasiada ?:)

CeZ__134

Data: 2009-05-13 10:38:55
Autor: CookieMonster
jakie kołki, cienka ściana
Dnia Wed, 13 May 2009 10:28:02 +0200, CeZ__134 napisał(a):

A co
jesli to bedzie scianka do sasiada ?:)

5 cm do sąsiada??
domyślam się, że chodzi o prefabrykowaną ścianę żelbetową,
jakie kiedyś się stosowało w budownictwie wielkopłytowym
(np w blokach na warszawskim Ursynowie są takie ściany).

ja bym proponował kołki wklejane

--
CookieMonster

Data: 2009-05-13 12:18:49
Autor: gasper
jakie kołki, cienka ściana
Użytkownik "CeZ__134" <Nuniez__22@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gue09j$638$1news.onet.pl...
Obecne telewizory (myale ze watkodawca postu chce powiesic lcd) nie waza
tyle co stary rubin, wiec po jaka cholere ma wiercic sciane na wylot ?:)A co
jesli to bedzie scianka do sasiada ?:)

napisał, że 30 kg .... a to już troche jest

Data: 2009-05-13 10:45:24
Autor: P.
jakie kołki, cienka ściana

Użytkownik "Jacek" <maps@wp.pl> napisał w wiadomości news:gudtg9$etg$1nemesis.news.neostrada.pl...
Jak masz dostęp do ścianki od drugiej strony to po prostu przewierć na wylot

Niestety, z drugiej strony ściany jest łazienka i kafle na ścianie;)

pozdrawiam

Data: 2009-05-13 11:35:26
Autor: Panslavista
jakie kołki, cienka ściana

Użytkownik "P." <grupydyskusyjne@op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wylot

Niestety, z drugiej strony ściany jest łazienka i kafle na ścianie;)

Śruby wklejane - wiercenie bez udaru.

Data: 2009-05-13 11:37:07
Autor: Panslavista
jakie kołki, cienka ściana

http://www.halfen.pl/t/91_11127.html

Data: 2009-05-13 16:02:03
Autor: Panslavista
jakie kołki, cienka ściana
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości
Użytkownik "P." <grupydyskusyjne@op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jacek" <maps@wp.pl> napisał w wiadomości
>
> Niestety, z drugiej strony ściany jest łazienka i kafle na ścianie;)

http://www.halfen.pl/t/91_11127.html

Nie daj się bajerować, nawet 20 kołków czy kotew jest tańsze od 1
telewizora.

Data: 2009-05-13 13:53:57
Autor: Jacek
jakie kołki, cienka ściana
Data: 2009-05-13 13:55:01
Autor: Jacek
jakie kołki, cienka ściana
Data: 2009-05-14 21:14:48
Autor: Jeffrey
jakie kołki, cienka ściana
Jacek wrote:
i jeszcze to
http://www.koelner.pl/c?lang=pl&mod=products&c=list&p1=336

te tuleje rozprężne są fajne wieszamy na nich rury wentylacyjne ale telewizor powiesiłbym tylko jeżeli ściana jest żelbetowa (znaczy bardzo twarda)

jeffrey

Data: 2009-05-15 11:55:26
Autor: kris
jakie kołki, cienka ściana
Użytkownik "Jeffrey" <spass.wyciep@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:guhr54$dje$1nemesis.news.neostrada.pl...
Jacek wrote:
[...]

Ale nie ma co panikować. U mnie telewizor 40calowy wisiał na scinie z suporeksu. Uchwyt miałem przykręcony 4 kołkami 8*60mm
Gwarantuje tobie ze nie do wyrwania
A czy ściana ma 24cm grubosci czy 6 cm to nie ma znaczenia bo kołki i tak głebiej nie wchodzą

Krzysiek

Data: 2009-05-13 14:47:05
Autor: charwel \(Oo\)==:::
jakie kołki, cienka ściana

Czy są jakieś specjalne kołki, które pozwolą na powieszenie uchwytu ściennego pod telewizor (waga ok 30 kg) na betonowej ściance o grubości ok 5 cm?

U mnie, jak wieszali szafki kuchenne na cienkiej ściance z dziurawki, to używali metalowych listw, które przykręcali w kilku miejscach, a dopiero na nich wieszali szafki. Może to będzie jakiś sposób?

Pozdrawiam
charwel:)

Data: 2009-05-13 15:54:21
Autor: kris
jakie kołki, cienka ściana
Użytkownik "P." <grupydyskusyjne@op.pl> napisał w wiadomości news:gudokc$e4s$1news.onet.pl...
Witam

Czy są jakieś specjalne kołki, które pozwolą na powieszenie uchwytu ściennego pod telewizor (waga ok 30 kg) na betonowej ściance o grubości ok 5 cm?

Jeśli to sciana betonowa to nie kombinuj nic specjalnego tylko uzyj zwykłych plastikowych kołkó rozporowych 8mm
Odpowiednio dopasowane wiertło, i na 4 takie kołki uchwyt na TV przykręć.
Spoko wytrzyma te 30kg

Krzysiek

Data: 2009-05-15 13:34:44
Autor: Jacek
jakie kołki, cienka ściana
Ewentualnie, aby rozwiać wszelkie obawy:
1. wywiercic dziure w ścianie
2. wyczyścić PORZĄDNIE otwór z pyłu i resztek betonu np. wydmuchać
3. wkleić na kleju epoksydowym zwykłą śrubę np. M8
4. po stwardnieniu kleju wieszać, co się chce
Jacek

jakie kołki, cienka ściana