jakie kolo do szosy

Data: 2011-08-21 22:36:57
Autor: Łukasz Goran
jakie kolo do szosy
Witam
    Obecnie mam Reynolds Solitude. Niestety w kole pękają szprychy:( Już
chyba 6- przeszprychowałem całe koło- zaplotłem mocniej na 3x i też nic Dziś
pękła nastęna. Zawsze pękają w taki sam sposób- przy obręczy. W związku z
tym chciałbym poszukać czegoś innego/ złożyć. Obręcz 35-40mm ilość szprych
24-28. Co polecacie?
Łukasz Goran Gądzik
151731

Data: 2011-08-21 23:57:06
Autor: Dominik Mirowski
jakie kolo do szosy
Łukasz Goran wyklepał(a) :

[...]

Albo stosujesz jakieś lewe szprychy, albo obręcz jest krzywa i ją wyciągasz jak kota za ogon zamiast rozpleść i wyprostować, albo musisz dać to koło komuś kto zaplata przynajmniej kilka kół tygodniowo i robi to dobrze...
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-08-22 08:30:47
Autor: Łukasz Goran
jakie kolo do szosy
Hej
    Oczywiście nie robię tego sam. Za każdym razem robił to bardoz polecany i ceniony mechanik. O ile wcześniej szprychy mogły być poprzeciągane to na nowym zaplocie już nie... Choć szprycha która pękłą teraz pękłą w miejscu w którym obręcz była oderzona na ogromnej dziurze już po nowym zapleceniu tak że się wgięła. Mam nadzieję że to właśnie dlatego pękła... Nie mniej jednak konstrukcja tych kół jest specyficzna... Za czymś nowym się rozglądam:) ale nei wiem za czym:)
Łukasz Goran Gądzik
151731

jakie kolo do szosy