jakie koło przednie pod tarczę

Data: 2009-04-29 22:38:19
Autor: amrac
jakie koło przednie pod tarczę
Potrzebuję koło pod tarcze. Zestaw ma być jak w erze: lekki, tani i wytrzymały:) Przeznaczenie: XC/maraton. Koło będzie współpracowało z tarczą 160 lub 180, hample xt 775 o ile to ma jakieś znaczenie:P Moja waga: 76 kg. Do wydania 200-250 zł, myślałem o takim zestawie 32H:

obręcz
XM 317 DISC
+
szprychy DT Competition 2.0-1.8-2.0
+
nyple DT alu (już mam)
+
jakaś piasta najlepiej z maszynówkami
= ok 250 zł

Proszę o propozycje piast za ok 100 zł, ew inne szprychy/obręcze w tej kategorii cenowej.

wyszperałem coś takiego
http://www.allegro.pl/item623753732_mavic_x_317_disc_czarna_dobra_cena.html http://www.allegro.pl/item623370853_mavic_xc_717_disc_nowa_32h.html - ktoś na tym jeździ bo coś za lekka się wydaje

A może kupić coś gotowego albo coś wypaśnego ale z drugiej ręki?

Data: 2009-04-29 22:52:57
Autor: kosik

Użytkownik "amrac" <szymekto@o2.pl> napisał w wiadomości news:gtadru$ids$1inews.gazeta.pl...
Proszę o propozycje piast za ok 100 zł, ew inne szprychy/obręcze w tej

Polecam DT 370. Dało się kupić za ok 130zł. Ew poluj na używaną, może też być Cerit lub Onyx.

ktoś na tym jeździ bo coś za lekka się wydaje

Waga jest realna a obręcz bardzo dobra :)

Pozdrawiam
kosik

Data: 2009-04-29 23:21:11
Autor: kml
[...]

Każda jedna piasta na 2 łozyskach będzie git. Mam od ładnych kilku lat piastę grimeci, niski model i niezmiennie kręci płynnie i bez zacięć a _NIC_ z nią nie robiłem do tej pory a była kupiona z całym używanym kołem. Jedyna rzecz, która trzeba bardzo dokładnie sprawdzić to gwinty na śruby do tarczy bo potrafią być zniszczone.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 22/04/2009

jakie koło przednie pod tarczę