jakie koło przednie pod tarczę

Data: 2009-04-29 23:21:11
Autor: kml
jakie koło przednie pod tarczę

Użytkownik "amrac" <szymekto@o2.pl> napisał w wiadomości news:gtadru$ids$1inews.gazeta.pl...
Proszę o propozycje piast za ok 100 zł, ew inne szprychy/obręcze w tej kategorii cenowej.

A może kupić coś gotowego albo coś wypaśnego ale z drugiej ręki?

Każda jedna piasta na 2 łozyskach będzie git. Mam od ładnych kilku lat piastę grimeci, niski model i niezmiennie kręci płynnie i bez zacięć a _NIC_ z nią nie robiłem do tej pory a była kupiona z całym używanym kołem. Jedyna rzecz, która trzeba bardzo dokładnie sprawdzić to gwinty na śruby do tarczy bo potrafią być zniszczone.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 22/04/2009

jakie koło przednie pod tarczę