Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki

jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki

Data: 2013-06-18 21:53:01
Autor: ToMasz
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
witam

szukam auta. kombi, raczej diesel, może być benzyna z gazem. Nie musi być super dynamiczne, ale musi być oszczędne, i tanie. nie starsze niż 10 lat. Xsara picasso ma jeszcze fajne silniki diesla, ale strasznie wysoka, wcale nie taka długa. peugeot 307 - dość drogi - pada elektronika. Ople? Podobno w nich najlepiej sprawują się silniki..Fiata. ale bardziej by mi pasowała vectra niż astra. We fiatach umiera wszystko poza silnikiem (patrz stilo). Ford? nic nie wiem na ten temat, podobno też awaryjna elektornika...
Świadom jestem faktu, że auta się psują. Tym bardziej takie które mają 10 lat. Ale w moim mózgu ciągle panuje przeświadczenie, że największą katastrofą jest zatarcie silnika. Tylko że ostatnie lata dowodzą że to mylne przeświadczenie. naprawa turbo ze zmienną geometrią jest droższa niż używany silnik. wymiana sprzęgła z dwumasa i resztą inwertaza jest droższa niż silnik z rozbitka...
Poradźcie prosze  jakieś auto(kombi) które pali 6 ropy albo 9 gazu i nie kosztuje fortuny?
ToMasz

Ps oktawia, astra, odpada - za wąska w środku - 3 foteliki się nie mieszczą. w partnerze/berlingo - ok15 cm więcej miejsca! Ale te ostatnie zajechane w firmach....

Data: 2013-06-18 22:12:04
Autor: tᴏ
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
ToMasz wrote:

Ople? Podobno
w nich najlepiej sprawują się silniki..Fiata. ale bardziej by mi
pasowała vectra niż astra.

To może Fiat Croma? Bardzo niedowartościowane auto.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-06-19 08:29:17
Autor: komar
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
W dniu 2013-06-19 00:12, tᴏ pisze:
ToMasz wrote:

Ople? Podobno
w nich najlepiej sprawują się silniki..Fiata. ale bardziej by mi
pasowała vectra niż astra.

To może Fiat Croma? Bardzo niedowartościowane auto.


Auto z kompleksami?

Data: 2013-06-18 22:15:56
Autor: Maciek
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
Dnia Tue, 18 Jun 2013 21:53:01 +0200, ToMasz napisał(a):

może być benzyna z gazem. Nie musi być super dynamiczne, ale musi być oszczędne, i tanie. nie starsze niż 10 lat. (...)Ford? nic nie wiem na ten temat, podobno też awaryjna elektornika...

Gdyby nie ograniczenie wieku, polecalbym Mondeo mk2. Mam od lat i wiem co
mowie.

- silnik 1.8 ma 115 koni i jest bardzo zwawy w tym samochodzie
- dobrze znosi LPG
- z instalacja II gen. pali ok. 12 l LPG, z sekwencyjna 10
- zero problemow z elektronika
- zero problemow z silnikiem
- czesci tanie jak barszcz
- wygodny, pakowny
- naprawde dobrze sie prowadzi

Wady: lubi go rdza, trzeba znalezc zadbany egzemplarz i dbac.

Jesli nie przeskoczysz granicy 10 lat, szukaj benzynowego mk3 kombi.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-06-18 22:57:31
Autor: ToMasz
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
Jesli nie przeskoczysz granicy 10 lat, szukaj benzynowego mk3 kombi.
nie. JA bym jeździł autem zombie, ale częściej niż ja, będą nim kierować kochane kobiety, więc musi być młodszy.
Wracajac do tematu, opis z jednej z aukcji:

"Największym + jest profesjonalnie usunięty filtr DPF(koszt 1700zł)
Zregenerowana turbina,czyszczony intercooler, wymieniony sterownik turbiny (koszt 1300zł)
Wymieniony zawór EGR 2009r (koszt 800zł)
Tak więc 3 największe problemy tego modelu masz już z głowy !"

czyli lepiej diesla nie dotykać. Jaki silnik wybrać do zagazowania? Jak mondeo ma się do focusa?

Dziękuję za sugestie i pozdrawiam

ToMasz

Data: 2013-06-19 08:08:00
Autor: Maciek
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
Dnia Tue, 18 Jun 2013 22:57:31 +0200, ToMasz napisał(a):
 
czyli lepiej diesla nie dotykać. Jaki silnik wybrać do zagazowania? Jak mondeo ma się do focusa?

Od nowych fordowskich diesli proponowalbym trzymac sie z daleka.

Mondeo do Focusa ma sie tak, ze ten pierwszy jest o klase lepszy.
Wygodniejszy, wiekszy, lepiej trzymajacy sie drogi. W moim odczuciu rowniez
trwalszy (np. zawieszenie w moim Mondeo wymaga znacznie mniejszych nakladow
niz w Focusie brata).
W Mondeo mk3 o ile wiem w ogole nie bylo silnikow Zetec. Byly motory
Duratec o dosc zblizonych osiagach (przynajmniej 1.8 i 2.0). Konstrukcyjnie
sa one oparte na silniku Mazdy. Na pewno mnostwo tego jezdzi z LPG, bo
widuje, ale osobistych doswiadczen nie mam. Przypuszczam, ze dobra
instalacja sekwencyjna bedzie dzialac bezproblemowo.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-06-19 13:16:12
Autor: tᴏ
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
Maciek wrote:

Od nowych fordowskich diesli proponowalbym trzymac sie z daleka.

Raczej od starych, bo te produkowane od kilku lat są już ok (oprócz 1.8 TDCI).

W Mondeo mk3 o ile wiem w ogole nie bylo silnikow Zetec. Byly motory
Duratec o dosc zblizonych osiagach (przynajmniej 1.8 i 2.0).
Konstrukcyjnie sa one oparte na silniku Mazdy. Na pewno mnostwo tego
jezdzi z LPG, bo widuje, ale osobistych doswiadczen nie mam.

Oba nie nadają się do LPG, w każdym razie na dłuższą metę.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-06-19 17:07:05
Autor: Maciek
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
Dnia 19 Jun 2013 13:16:12 GMT, tᴏ napisał(a):

Oba nie nadają się do LPG, w każdym razie na dłuższą metę.

Ktore - oba Durateki czy Zetec i Duratec?

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-06-19 15:26:10
Autor: tᴏ
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
Maciek wrote:

Oba nie nadają się do LPG, w każdym razie na dłuższą metę.

Ktore - oba Durateki czy Zetec i Duratec?

Te z Mondeo, nie licząc V6 (ale te z kolei dużo palą, więc to słaba opcja na gaz). 2.0 z Focusa tez się chyba nie nadaje, a te słabsze, nie wiem.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-06-19 18:53:56
Autor: Maciek
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
Dnia 19 Jun 2013 15:26:10 GMT, tᴏ napisał(a):
 
Te z Mondeo, nie licząc V6 (ale te z kolei dużo palą, więc to słaba opcja na gaz).

Bzdura kompletna. Zetec na gazie pracuje zupelnie normalnie, zero
problemow. Przy instalacji mieszalnikowej jest troche slabszy niz na Pb,
ale przy sekwencyjnej nie czuc roznicy.

Jedyna niedogonoscia w przypadku Zetekow z konca produkcji mk2 jest
koniecznosc czestszej kontroli luzu zaworow.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-06-20 02:28:11
Autor: Excite
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
W dniu 2013-06-19 18:53, Maciek pisze:
Przy instalacji mieszalnikowej jest troche slabszy niz na Pb,

Trochę to jest słabszy z sekwencyjnym LPG, przy mieszalnikowym to z 2.0 robi się 1.6.

Data: 2013-06-20 10:31:17
Autor: Maciek
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
Dnia Thu, 20 Jun 2013 02:28:11 +0200, Excite napisał(a):
 
Trochę to jest słabszy z sekwencyjnym LPG, przy mieszalnikowym to z 2.0 robi się 1.6.

Ja mam 1.8 i na gazie nadal jest to 1.8 ;)
Moze to kwestia regulacji instalacji - pali mi ok.12-13 l/100, czyli nieco
powyzej sredniej.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-06-20 17:31:34
Autor: Excite
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
W dniu 2013-06-20 10:31, Maciek pisze:
Ja mam 1.8 i na gazie nadal jest to 1.8 ;)
Moze to kwestia regulacji instalacji

Jeśli masz mieszalnik to on również dusi silnik na benzynie więc różnice się zacierają. Co innego jak byś porównał elastyczność i moc maksymalną silnika do innego Mondeo które lpg nie ma i nigdy nie miało. Sam ciężar zbiornika swoje robi a mieszalnik to jak słomka przez którą ktoś chciał by oddychać. Dolot jest precyzyjnie wyliczony na zjawiska falowe, wrzucenie tam zwężki to jak cofnięcie się do epoki gaźnikowych wynalazków z lat 70'tych. Inna sprawa że nawet stary gaźnik radzi sobie lepiej z dawkowaniem paliwa niż najlepsze mieszalniki do lpg.

Data: 2013-06-21 21:58:52
Autor: tᴏ
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
Maciek wrote:

Bzdura kompletna. Zetec na gazie pracuje zupelnie normalnie, zero
problemow. Przy instalacji mieszalnikowej jest troche slabszy niz na Pb,
ale przy sekwencyjnej nie czuc roznicy.

Piszę o mk3.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-06-19 15:58:03
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
W dniu 2013-06-19 08:08, Maciek pisze:
Dnia Tue, 18 Jun 2013 22:57:31 +0200, ToMasz napisał(a):

czyli lepiej diesla nie dotykać. Jaki silnik wybrać do zagazowania? Jak
mondeo ma się do focusa?

Od nowych fordowskich diesli proponowalbym trzymac sie z daleka.


Czyli co? Polecasz stare 1.8TD? Czy pierwsze TDCi?
Bo akurat od pewnego czasu, Ford używa diesli od PSA i te są duuuuużo mniej awaryjne, niż wcześniejsze konstrukcje Forda.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2013-06-19 17:06:32
Autor: Maciek
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
Dnia Wed, 19 Jun 2013 15:58:03 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

Czyli co? Polecasz stare 1.8TD? Czy pierwsze TDCi?
Bo akurat od pewnego czasu, Ford używa diesli od PSA i te są duuuuużo mniej awaryjne, niż wcześniejsze konstrukcje Forda.

Ja bym sie nie skusil ani na tdci, ani na tddi. Starych diesli i turbodiesli nie biore pod uwage, bo watkodawca chce auto
maks. 10-letnie.


--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-06-19 15:30:04
Autor: tᴏ
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
Maciek wrote:

Ja bym sie nie skusil ani na tdci, ani na tddi. Starych diesli i
turbodiesli nie biore pod uwage, bo watkodawca chce auto maks.
10-letnie.

Te oznaczenia nic nie mówią, bo kryją się pod nimi różne silniki. Te nowe TDCI (z PSA) są ok. Starsze 2.0 TDDI też było ok, chociaż to jeszcze nie common rail, ale bardzo solidna jednostka. Od reszty należy się trzymać z daleka, szczególnie od tych jeszcze fordowskich TDCI.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-06-20 10:52:35
Autor: anacron
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
W dniu 18.06.2013 22:15, Maciek pisze:
Gdyby nie ograniczenie wieku, polecalbym Mondeo mk2. Mam od lat i wiem co
mowie.

- silnik 1.8 ma 115 koni i jest bardzo zwawy w tym samochodzie
- dobrze znosi LPG
- z instalacja II gen. pali ok. 12 l LPG, z sekwencyjna 10

ILE? http://www.motostat.pl/vehicle-stats/16017 Te silniki, jak dobrze
LPG ustawione średnio w 9 się zamykają LPG.

--
Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2013-06-20 13:39:33
Autor: Maciek
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
Dnia Thu, 20 Jun 2013 10:52:35 +0200, anacron napisał(a):

ILE? http://www.motostat.pl/vehicle-stats/16017 Te silniki, jak dobrze
LPG ustawione średnio w 9 się zamykają LPG.

Ale ja pisalem o mondeo dwojce.
Popatrz sobie na statystyki dla mk2 chocby na tym motostacie. Posortuj od
najwiekszej liczby tankowan. Wychodzi 10,5-11 litrow. A ja podaje wlasna
wieloletnia srednia z cyklu mieszanego (zazwyczaj 35-40% to miasto, a
konkretnie zakorkowany Krakow, reszta wies, nie autostrada). W trasie spala
mi 11 l/100 km.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-06-20 16:35:11
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
W dniu 2013-06-20 10:52, anacron pisze:
W dniu 18.06.2013 22:15, Maciek pisze:
Gdyby nie ograniczenie wieku, polecalbym Mondeo mk2. Mam od lat i wiem co
mowie.

- silnik 1.8 ma 115 koni i jest bardzo zwawy w tym samochodzie
- dobrze znosi LPG
- z instalacja II gen. pali ok. 12 l LPG, z sekwencyjna 10

ILE? http://www.motostat.pl/vehicle-stats/16017 Te silniki, jak dobrze
LPG ustawione średnio w 9 się zamykają LPG.


Ty jednak jesteś sprawny inaczej. Spójrz na listę tankowań, a nie na durne podsumowanie zafałszowane błędnymi wpisami.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2013-06-20 17:25:50
Autor: Artur Maśląg
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
W dniu 2013-06-20 16:35, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
W dniu 2013-06-20 10:52, anacron pisze:
(...)
ILE? http://www.motostat.pl/vehicle-stats/16017 Te silniki, jak dobrze
LPG ustawione średnio w 9 się zamykają LPG.

Ty jednak jesteś sprawny inaczej. Spójrz na listę tankowań, a nie na
durne podsumowanie zafałszowane błędnymi wpisami.

Zbyt dużo wymagasz :)

Data: 2013-06-20 18:21:26
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
W dniu 2013-06-20 17:25, Artur Maśląg pisze:
W dniu 2013-06-20 16:35, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
W dniu 2013-06-20 10:52, anacron pisze:
(...)
ILE? http://www.motostat.pl/vehicle-stats/16017 Te silniki, jak dobrze
LPG ustawione średnio w 9 się zamykają LPG.

Ty jednak jesteś sprawny inaczej. Spójrz na listę tankowań, a nie na
durne podsumowanie zafałszowane błędnymi wpisami.

Zbyt dużo wymagasz :)


Spojrzenia. To też za dużo? Zrozumienia nie oczekuję. Tym bardziej, że on sam (w innym wątku), stwierdza, cyt."Rozumiem, że do pracy w GITD, Policji, czy
SM nie potrzeba mgr z fizyki ale kurwa, umiejętność czytania ze
zrozumieniem instrukcji obsługi to chyba poziom gimnazjum jest."

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2013-06-20 20:37:04
Autor: Artur Maśląg
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
W dniu 2013-06-20 18:21, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
W dniu 2013-06-20 17:25, Artur Maśląg pisze:
W dniu 2013-06-20 16:35, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
W dniu 2013-06-20 10:52, anacron pisze:
(...)
ILE? http://www.motostat.pl/vehicle-stats/16017 Te silniki, jak dobrze
LPG ustawione średnio w 9 się zamykają LPG.

Ty jednak jesteś sprawny inaczej. Spójrz na listę tankowań, a nie na
durne podsumowanie zafałszowane błędnymi wpisami.

Zbyt dużo wymagasz :)

Spojrzenia. To też za dużo?

Tak.

Zrozumienia nie oczekuję.

Bez jaj :)

Tym bardziej, że
on sam (w innym wątku), stwierdza, cyt."Rozumiem, że do pracy w GITD,
Policji, czy
SM nie potrzeba mgr z fizyki ale kurwa, umiejętność czytania ze
zrozumieniem instrukcji obsługi to chyba poziom gimnazjum jest."

Sam widzisz, że nawet z tym ma problemy. Niedawno nawet pokazał
filmik, w którym miał okazję porozmawiać (wymienić argumenty)
z doktorem Mariuszem Sokołowskim, rzecznikiem prasowym Komendanta
Głównego Policji, czynnym policjantem w stopniu inspektora.
Nawet jako tło programu wypadł blado, a co dopiero jako 'partner'
do jakiejkolwiek dyskusji. O reszcie to już nawet nawet pisać nie
będę...

Data: 2013-06-18 23:35:45
Autor: abn140
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki



Ps oktawia, astra, odpada - za wąska w środku - 3 foteliki się nie mieszczą. w partnerze/berlingo - ok15 cm więcej miejsca! Ale te ostatnie zajechane w firmach....
volvo v70. oczywisice na wiek sie nie zalapiesz ale wiek znaczy korozja tak?
no wiec volvo. o cenach czesci kraza legendy ale poczytaj nizej - byl watek gdzies gdzie ktos podawal ceny. sa przystepne.
awaryjnosc jest nizsza niz ogolnie. 5 cyl benzyna bez turbo i gaz. znosza bez uszczerbku. przebiegi masakryczne do skonczenia.... trudny proces kupna
lub
 jakis japonczyk. tez pewnie rocznik sie nie zlapie ale sa malo awaryjne, niektore wytrzymuja gaz...
generalnie robi sie coraz bardziej przesrane jesli chodzi o bezproblemowe auta....

Data: 2013-06-19 02:18:56
Autor: zulusik25
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
 jakis japonczyk. tez pewnie rocznik sie nie zlapie ale sa malo awaryjne, niektore wytrzymuja gaz...

Mazda 626. Jak znajdziesz bez rudej na nadkolach to warto.
2.0 136km bardzo przyjemnie jeździ. LPG w sekwencji bardzo dobrze się sprawuje. W DC nie przekracza 10L/100km - jak w zegarku - zaleje 40L i wiem, że 400 km spokojnie przejadę. Uważam, że jak na taki silnik to miejskie spalanie jest więcej niż przyzwoite.

grzech
626

Data: 2013-06-19 12:41:49
Autor: Chris
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
zulusik25@gmail.com nabazgrał(a):

 jakis japonczyk. tez pewnie rocznik sie nie zlapie ale sa malo
awaryjne, niektore wytrzymuja gaz...
Mazda 626. Jak znajdziesz bez rudej na nadkolach to warto.

Nie ma takich, kwestja jak szybko to własciciel zrobił i czy tylko picowane na handel czy faktycznie zrobione.

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Data: 2013-06-19 15:59:52
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
W dniu 2013-06-19 11:18, zulusik25@gmail.com pisze:
  jakis japonczyk. tez pewnie rocznik sie nie zlapie ale sa malo awaryjne, niektore wytrzymuja gaz...

Mazda 626. Jak znajdziesz bez rudej na nadkolach to warto.
2.0 136km bardzo przyjemnie jeździ. LPG w sekwencji bardzo dobrze się sprawuje. W DC nie przekracza 10L/100km - jak w zegarku - zaleje 40L i wiem, że 400 km spokojnie przejadę.

Tylko z tych 400km, 320 będzie na gazie, 80 na benzynie. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2013-06-20 00:58:25
Autor: zulusik25
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
W dniu środa, 19 czerwca 2013 15:59:52 UTC+2 użytkownik Marcin Kenickie Mydlak napisał:
W dniu 2013-06-19 11:18, zulusik25@gmail.com pisze:

>>   jakis japonczyk. tez pewnie rocznik sie nie zlapie ale sa malo awaryjne, niektore wytrzymuja gaz...

>

> Mazda 626. Jak znajdziesz bez rudej na nadkolach to warto.

> 2.0 136km bardzo przyjemnie jeździ. LPG w sekwencji bardzo dobrze się sprawuje. W DC nie przekracza 10L/100km - jak w zegarku - zaleje 40L i wiem, że 400 km spokojnie przejadę.

Tylko z tych 400km, 320 będzie na gazie, 80 na benzynie. ;)

PB latem używam tylko do odpalenia madzi:)

grzech
626

Data: 2013-06-18 23:36:52
Autor: filip popielewski
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
Nissan Primera P11.144
Najlepiej silnik SR20DE+LPG (2.0 jeden z trwalszych modeli nissana, chlopaki z Nissanzone.pl robili na gazie ponad 400kkm).
Najlepiej rocznik 00-01- bogato wyposarzone w atrakjcyjnych cenach.
Cena ok. 10k PLN.
Satysfakcja gwarantowana.

Data: 2013-06-19 10:57:47
Autor: X-Man
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
"ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote in message news:51c0baa2$0$1227$65785112news.neostrada.pl...
witam
szukam auta. kombi, raczej diesel, może być benzyna z gazem. Nie musi być super dynamiczne, ale musi być oszczędne, i tanie. nie starsze niż 10 lat. Xsara picasso ma jeszcze fajne silniki diesla, ale strasznie wysoka, wcale nie taka długa. peugeot 307 - dość drogi - pada elektronika. Ople? Podobno w nich najlepiej sprawują się silniki..Fiata. ale bardziej by mi pasowała vectra niż astra. We fiatach umiera wszystko poza silnikiem (patrz stilo). Ford? nic nie wiem na ten temat, podobno też awaryjna elektornika...
Świadom jestem faktu, że auta się psują. Tym bardziej takie które mają 10 lat. Ale w moim mózgu ciągle panuje przeświadczenie, że największą katastrofą jest zatarcie silnika. Tylko że ostatnie lata dowodzą że to mylne przeświadczenie. naprawa turbo ze zmienną geometrią jest droższa niż używany silnik.

500-600zł już nie przesadzaj ja za kompletne zregenerowane turbo do 1.9TDI dałem 1000zł robisz to raz na 150-200kkm to chyba nie majątek...

Pzdr
Piotrek

Data: 2013-06-19 17:59:32
Autor: PiteR
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
na  ** p.m.s **  ToMasz pisze tak:

jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki

znak czasów :)

Chcę kupić trzeci. Muszę odrobić lekcje z Passat B4 vs Golf 4 Variant vs Bora. Dopiero zaczynam czytać. Jakie silniki 1.8, jakie zawieszenia itp

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87
    vw passat B5 1.6 '98

Data: 2013-06-19 22:39:20
Autor: tyran
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
On 2013-06-18 21:53, ToMasz wrote:
witam

szukam auta. kombi, raczej diesel, może być benzyna z gazem. Nie musi
być super dynamiczne, ale musi być oszczędne, i tanie. nie starsze niż
10 lat. Xsara picasso ma jeszcze fajne silniki diesla, ale strasznie
wysoka, wcale nie taka długa. peugeot 307 - dość drogi - pada
elektronika. Ople? Podobno w nich najlepiej sprawują się silniki..Fiata.
ale bardziej by mi pasowała vectra niż astra. We fiatach umiera wszystko
poza silnikiem (patrz stilo). Ford? nic nie wiem na ten temat, podobno
też awaryjna elektornika...
Świadom jestem faktu, że auta się psują. Tym bardziej takie które mają
10 lat. Ale w moim mózgu ciągle panuje przeświadczenie, że największą
katastrofą jest zatarcie silnika. Tylko że ostatnie lata dowodzą że to
mylne przeświadczenie. naprawa turbo ze zmienną geometrią jest droższa
niż używany silnik. wymiana sprzęgła z dwumasa i resztą inwertaza jest
droższa niż silnik z rozbitka...
Poradźcie prosze  jakieś auto(kombi) które pali 6 ropy albo 9 gazu i nie
kosztuje fortuny?
ToMasz

Ps oktawia, astra, odpada - za wąska w środku - 3 foteliki się nie
mieszczą. w partnerze/berlingo - ok15 cm więcej miejsca! Ale te ostatnie
zajechane w firmach....

Ja moglbym polecic Honde Accord Tourer VII. Benzyna 2.0 155KM. Czy jest tanie ... nie wiem, moze w zakupie troche drozsze niz Mondeo, ale moim zdaniem warto doplacic. Co do trzech foteli z tylu .. troche bida, posiada tylko dwa izofixy, ale wtedy fotele sa blizej srodka i trzeciego nie zmiescisz, chyba ze montujesz to na pasy, wtedy wejda trzy .. na styk, bo na styk .. ale wejda. Niewygodnie tylko w przypadku awaryjnego, szybszego wysiadania z auta (jakies siku, zyganko, itp ;)) bo trzeba sie dostac do pasow, a te sa gleboko miedzy sciesnietymi fotelami.
Ja mam 8latka (2005rok, 220tys przebiegu), odpukac, nic jeszcze w nim nie robilem poza typowym serwisem (czy ma to jakies znaczenie, nie wiem, ale serwisuje w ASO).

--
tyran

Data: 2013-06-20 00:52:53
Autor: RD
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
W dniu 2013-06-18 21:53, ToMasz pisze:
witam

szukam auta. kombi, raczej diesel, może być benzyna z gazem. Nie musi
być super dynamiczne, ale musi być oszczędne, i tanie. nie starsze niż
10 lat. Xsara picasso ma jeszcze fajne silniki diesla, ale strasznie
[ciach]

Toyota Corolla D-4D 2.0 90KM - ok. 2002 rok.
Ale jak dbasz - tak masz. ;)
5/100km oleju na trasie
7/100km oleju w mieście, dużo w korkach

A co znaczy oszczędne i tanie w Twoim wydaniu, to tylko Ty wiesz. :)

Data: 2013-06-20 10:33:32
Autor: Maciek
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
Dnia Thu, 20 Jun 2013 00:52:53 +0200, RD napisał(a):

A co znaczy oszczędne i tanie w Twoim wydaniu, to tylko Ty wiesz. :)

Jak masz gwarancje, ze poprzedni wslaciciel dbal o diesla, to mozna smialo
kupowac...

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-06-20 10:56:36
Autor: RD
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
W dniu 2013-06-20 10:33, Maciek pisze:
Dnia Thu, 20 Jun 2013 00:52:53 +0200, RD napisał(a):

A co znaczy oszczędne i tanie w Twoim wydaniu, to tylko Ty wiesz. :)

Jak masz gwarancje, ze poprzedni wslaciciel dbal o diesla, to mozna smialo
kupowac...


  Dbał, czyli co? Olej wymieniał? ;)

Data: 2013-06-20 03:08:07
Autor: Lisciasty
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
On Jun 20, 10:56 am, RD <r...@grupy.com1> wrote:
  Dbał, czyli co? Olej wymieniał? ;)

Nie pałował na zimnym, nie bał się dociągnąć do czerwonego na ciepłym,
dawał ostygnąć turbinie, etc. :>

L.

Data: 2013-06-20 13:37:18
Autor: Mumin
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
W dniu 2013-06-20 12:08, Lisciasty pisze:
nie bał się dociągnąć do czerwonego na ciepłym

A to ma jakiś pozytywny wpływ? Serio pytam, bo nie wiem.

--

Pozdrawiam,
Mumin

Data: 2013-06-20 13:47:24
Autor: Kapibara
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
Dnia Thu, 20 Jun 2013 13:37:18 +0200, Mumin napisał(a):

W dniu 2013-06-20 12:08, Lisciasty pisze:
nie bał się dociągnąć do czerwonego na ciepłym

A to ma jakiś pozytywny wpływ? Serio pytam, bo nie wiem.

W przypadku turbosprężarek ze zmienną geometrią łopatek na pewno. Wtedy się
nie zapiekają jak jeździsz w pełnym zakresie obrotów, bo dajesz się im
poruszać. :)

Data: 2013-06-20 13:47:52
Autor: Mumin
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
W dniu 2013-06-20 13:47, Kapibara pisze:
m

A to ma jakiś pozytywny wpływ? Serio pytam, bo nie wiem.

W przypadku turbosprężarek ze zmienną geometrią łopatek na pewno. Wtedy się
nie zapiekają jak jeździsz w pełnym zakresie obrotów, bo dajesz się im
poruszać. :)


Rozumiem. Dzięki.

--

Pozdrawiam,
Mumin

Data: 2013-06-20 16:42:30
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
W dniu 2013-06-20 13:37, Mumin pisze:
W dniu 2013-06-20 12:08, Lisciasty pisze:
nie bał się dociągnąć do czerwonego na ciepłym

A to ma jakiś pozytywny wpływ? Serio pytam, bo nie wiem.


Wypędza pająki z wydechu. ;)
Nie ma to jak kupić diesla po dziadku, pierwszym właścicielu, który zrobił 150kkm nie przekraczając nigdy 2krpm. :/

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2013-06-20 13:54:22
Autor: Maciek
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
Dnia Thu, 20 Jun 2013 10:56:36 +0200, RD napisał(a):

  Dbał, czyli co? Olej wymieniał? ;)

A chocby. I nie tankowal na Stacji Krzak na promocji, nie "uszlachetnial"
ropy mixolem itp.
Myslisz, ze malo jest takich?

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-06-20 16:51:43
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
W dniu 2013-06-20 13:54, Maciek pisze:
Dnia Thu, 20 Jun 2013 10:56:36 +0200, RD napisał(a):

   Dbał, czyli co? Olej wymieniał? ;)

nie "uszlachetnial" ropy mixolem itp.

Hmm, ale wiesz, że przy jakości naszego paliwa, to ma sens? Może nie dosłownie mixolem (choć też go niektórzy stosują), a np. niskopopiołowym olejem 2T z Orlenu. Na forum peugeot-klub.pl masz sekcję "Silniki Diesla". W niej masz ze trzy duże wątki nt temat, w tym jeden podwieszony. Są tam wyniki badań, na które ściepę robiono na forum.
Nie tylko w Polsce ludzie stosują dodatki poprawiające właściwości smarne ON. To jest dość popularne również na zachodzie Europy.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona