Data: 2013-06-18 21:53:01 | |
Autor: ToMasz | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
witam
szukam auta. kombi, raczej diesel, może być benzyna z gazem. Nie musi być super dynamiczne, ale musi być oszczędne, i tanie. nie starsze niż 10 lat. Xsara picasso ma jeszcze fajne silniki diesla, ale strasznie wysoka, wcale nie taka długa. peugeot 307 - dość drogi - pada elektronika. Ople? Podobno w nich najlepiej sprawują się silniki..Fiata. ale bardziej by mi pasowała vectra niż astra. We fiatach umiera wszystko poza silnikiem (patrz stilo). Ford? nic nie wiem na ten temat, podobno też awaryjna elektornika... Świadom jestem faktu, że auta się psują. Tym bardziej takie które mają 10 lat. Ale w moim mózgu ciągle panuje przeświadczenie, że największą katastrofą jest zatarcie silnika. Tylko że ostatnie lata dowodzą że to mylne przeświadczenie. naprawa turbo ze zmienną geometrią jest droższa niż używany silnik. wymiana sprzęgła z dwumasa i resztą inwertaza jest droższa niż silnik z rozbitka... Poradźcie prosze jakieś auto(kombi) które pali 6 ropy albo 9 gazu i nie kosztuje fortuny? ToMasz Ps oktawia, astra, odpada - za wąska w środku - 3 foteliki się nie mieszczą. w partnerze/berlingo - ok15 cm więcej miejsca! Ale te ostatnie zajechane w firmach.... |
|
Data: 2013-06-18 22:12:04 | |
Autor: tá´ | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
ToMasz wrote:
Ople? Podobno To moĹźe Fiat Croma? Bardzo niedowartoĹciowane auto. -- ssá´Ę q sá´ ÇÉuÉÉšouÉá´ |
|
Data: 2013-06-19 08:29:17 | |
Autor: komar | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
W dniu 2013-06-19 00:12, tá´ pisze:
ToMasz wrote: Auto z kompleksami? |
|
Data: 2013-06-18 22:15:56 | |
Autor: Maciek | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
Dnia Tue, 18 Jun 2013 21:53:01 +0200, ToMasz napisał(a):
może być benzyna z gazem. Nie musi być super dynamiczne, ale musi być oszczędne, i tanie. nie starsze niż 10 lat. (...)Ford? nic nie wiem na ten temat, podobno też awaryjna elektornika... Gdyby nie ograniczenie wieku, polecalbym Mondeo mk2. Mam od lat i wiem co mowie. - silnik 1.8 ma 115 koni i jest bardzo zwawy w tym samochodzie - dobrze znosi LPG - z instalacja II gen. pali ok. 12 l LPG, z sekwencyjna 10 - zero problemow z elektronika - zero problemow z silnikiem - czesci tanie jak barszcz - wygodny, pakowny - naprawde dobrze sie prowadzi Wady: lubi go rdza, trzeba znalezc zadbany egzemplarz i dbac. Jesli nie przeskoczysz granicy 10 lat, szukaj benzynowego mk3 kombi. -- Maciek Karkulowsiał zwartusiał Ratuwsianku Maciuwsio |
|
Data: 2013-06-18 22:57:31 | |
Autor: ToMasz | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
Jesli nie przeskoczysz granicy 10 lat, szukaj benzynowego mk3 kombi.nie. JA bym jeździł autem zombie, ale częściej niż ja, będą nim kierować kochane kobiety, więc musi być młodszy. Wracajac do tematu, opis z jednej z aukcji: "Największym + jest profesjonalnie usunięty filtr DPF(koszt 1700zł) Zregenerowana turbina,czyszczony intercooler, wymieniony sterownik turbiny (koszt 1300zł) Wymieniony zawór EGR 2009r (koszt 800zł) Tak więc 3 największe problemy tego modelu masz już z głowy !" czyli lepiej diesla nie dotykać. Jaki silnik wybrać do zagazowania? Jak mondeo ma się do focusa? Dziękuję za sugestie i pozdrawiam ToMasz |
|
Data: 2013-06-19 08:08:00 | |
Autor: Maciek | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
Dnia Tue, 18 Jun 2013 22:57:31 +0200, ToMasz napisał(a):
czyli lepiej diesla nie dotykać. Jaki silnik wybrać do zagazowania? Jak mondeo ma się do focusa? Od nowych fordowskich diesli proponowalbym trzymac sie z daleka. Mondeo do Focusa ma sie tak, ze ten pierwszy jest o klase lepszy. Wygodniejszy, wiekszy, lepiej trzymajacy sie drogi. W moim odczuciu rowniez trwalszy (np. zawieszenie w moim Mondeo wymaga znacznie mniejszych nakladow niz w Focusie brata). W Mondeo mk3 o ile wiem w ogole nie bylo silnikow Zetec. Byly motory Duratec o dosc zblizonych osiagach (przynajmniej 1.8 i 2.0). Konstrukcyjnie sa one oparte na silniku Mazdy. Na pewno mnostwo tego jezdzi z LPG, bo widuje, ale osobistych doswiadczen nie mam. Przypuszczam, ze dobra instalacja sekwencyjna bedzie dzialac bezproblemowo. -- Maciek Karkulowsiał zwartusiał Ratuwsianku Maciuwsio |
|
Data: 2013-06-19 13:16:12 | |
Autor: tá´ | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
Maciek wrote:
Od nowych fordowskich diesli proponowalbym trzymac sie z daleka. Raczej od starych, bo te produkowane od kilku lat sÄ juĹź ok (oprĂłcz 1.8 TDCI). W Mondeo mk3 o ile wiem w ogole nie bylo silnikow Zetec. Byly motory Oba nie nadajÄ siÄ do LPG, w kaĹźdym razie na dĹuĹźszÄ metÄ. -- ssá´Ę q sá´ ÇÉuÉÉšouÉá´ |
|
Data: 2013-06-19 17:07:05 | |
Autor: Maciek | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
Dnia 19 Jun 2013 13:16:12 GMT, tá´ napisał(a):
Oba nie nadają się do LPG, w każdym razie na dłuższą metę. Ktore - oba Durateki czy Zetec i Duratec? -- Maciek Karkulowsiał zwartusiał Ratuwsianku Maciuwsio |
|
Data: 2013-06-19 15:26:10 | |
Autor: tá´ | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
Maciek wrote:
Oba nie nadajÄ siÄ do LPG, w kaĹźdym razie na dĹuĹźszÄ metÄ. Te z Mondeo, nie liczÄ c V6 (ale te z kolei duĹźo palÄ , wiÄc to sĹaba opcja na gaz). 2.0 z Focusa tez siÄ chyba nie nadaje, a te sĹabsze, nie wiem. -- ssá´Ę q sá´ ÇÉuÉÉšouÉá´ |
|
Data: 2013-06-19 18:53:56 | |
Autor: Maciek | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
Dnia 19 Jun 2013 15:26:10 GMT, tá´ napisał(a):
Te z Mondeo, nie licząc V6 (ale te z kolei dużo palą, więc to słaba opcja na gaz). Bzdura kompletna. Zetec na gazie pracuje zupelnie normalnie, zero problemow. Przy instalacji mieszalnikowej jest troche slabszy niz na Pb, ale przy sekwencyjnej nie czuc roznicy. Jedyna niedogonoscia w przypadku Zetekow z konca produkcji mk2 jest koniecznosc czestszej kontroli luzu zaworow. -- Maciek Karkulowsiał zwartusiał Ratuwsianku Maciuwsio |
|
Data: 2013-06-20 02:28:11 | |
Autor: Excite | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
W dniu 2013-06-19 18:53, Maciek pisze:
Przy instalacji mieszalnikowej jest troche slabszy niz na Pb, Trochę to jest słabszy z sekwencyjnym LPG, przy mieszalnikowym to z 2.0 robi się 1.6. |
|
Data: 2013-06-20 10:31:17 | |
Autor: Maciek | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
Dnia Thu, 20 Jun 2013 02:28:11 +0200, Excite napisał(a):
Trochę to jest słabszy z sekwencyjnym LPG, przy mieszalnikowym to z 2.0 robi się 1.6. Ja mam 1.8 i na gazie nadal jest to 1.8 ;) Moze to kwestia regulacji instalacji - pali mi ok.12-13 l/100, czyli nieco powyzej sredniej. -- Maciek Karkulowsiał zwartusiał Ratuwsianku Maciuwsio |
|
Data: 2013-06-20 17:31:34 | |
Autor: Excite | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
W dniu 2013-06-20 10:31, Maciek pisze:
Ja mam 1.8 i na gazie nadal jest to 1.8 ;) Jeśli masz mieszalnik to on również dusi silnik na benzynie więc różnice się zacierają. Co innego jak byś porównał elastyczność i moc maksymalną silnika do innego Mondeo które lpg nie ma i nigdy nie miało. Sam ciężar zbiornika swoje robi a mieszalnik to jak słomka przez którą ktoś chciał by oddychać. Dolot jest precyzyjnie wyliczony na zjawiska falowe, wrzucenie tam zwężki to jak cofnięcie się do epoki gaźnikowych wynalazków z lat 70'tych. Inna sprawa że nawet stary gaźnik radzi sobie lepiej z dawkowaniem paliwa niż najlepsze mieszalniki do lpg. |
|
Data: 2013-06-21 21:58:52 | |
Autor: tá´ | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
Maciek wrote:
Bzdura kompletna. Zetec na gazie pracuje zupelnie normalnie, zero PiszÄ o mk3. -- ssá´Ę q sá´ ÇÉuÉÉšouÉá´ |
|
Data: 2013-06-19 15:58:03 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
W dniu 2013-06-19 08:08, Maciek pisze:
Dnia Tue, 18 Jun 2013 22:57:31 +0200, ToMasz napisał(a): Czyli co? Polecasz stare 1.8TD? Czy pierwsze TDCi? Bo akurat od pewnego czasu, Ford używa diesli od PSA i te są duuuuużo mniej awaryjne, niż wcześniejsze konstrukcje Forda. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2013-06-19 17:06:32 | |
Autor: Maciek | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
Dnia Wed, 19 Jun 2013 15:58:03 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):
Czyli co? Polecasz stare 1.8TD? Czy pierwsze TDCi? Ja bym sie nie skusil ani na tdci, ani na tddi. Starych diesli i turbodiesli nie biore pod uwage, bo watkodawca chce auto maks. 10-letnie. -- Maciek Karkulowsiał zwartusiał Ratuwsianku Maciuwsio |
|
Data: 2013-06-19 15:30:04 | |
Autor: tá´ | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
Maciek wrote:
Ja bym sie nie skusil ani na tdci, ani na tddi. Starych diesli i Te oznaczenia nic nie mĂłwiÄ , bo kryjÄ siÄ pod nimi róşne silniki. Te nowe TDCI (z PSA) sÄ ok. Starsze 2.0 TDDI teĹź byĹo ok, chociaĹź to jeszcze nie common rail, ale bardzo solidna jednostka. Od reszty naleĹźy siÄ trzymaÄ z daleka, szczegĂłlnie od tych jeszcze fordowskich TDCI. -- ssá´Ę q sá´ ÇÉuÉÉšouÉá´ |
|
Data: 2013-06-20 10:52:35 | |
Autor: anacron | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
W dniu 18.06.2013 22:15, Maciek pisze:
Gdyby nie ograniczenie wieku, polecalbym Mondeo mk2. Mam od lat i wiem co ILE? http://www.motostat.pl/vehicle-stats/16017 Te silniki, jak dobrze LPG ustawione średnio w 9 się zamykają LPG. -- Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza |
|
Data: 2013-06-20 13:39:33 | |
Autor: Maciek | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
Dnia Thu, 20 Jun 2013 10:52:35 +0200, anacron napisał(a):
ILE? http://www.motostat.pl/vehicle-stats/16017 Te silniki, jak dobrze Ale ja pisalem o mondeo dwojce. Popatrz sobie na statystyki dla mk2 chocby na tym motostacie. Posortuj od najwiekszej liczby tankowan. Wychodzi 10,5-11 litrow. A ja podaje wlasna wieloletnia srednia z cyklu mieszanego (zazwyczaj 35-40% to miasto, a konkretnie zakorkowany Krakow, reszta wies, nie autostrada). W trasie spala mi 11 l/100 km. -- Maciek Karkulowsiał zwartusiał Ratuwsianku Maciuwsio |
|
Data: 2013-06-20 16:35:11 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
W dniu 2013-06-20 10:52, anacron pisze:
W dniu 18.06.2013 22:15, Maciek pisze: Ty jednak jesteś sprawny inaczej. Spójrz na listę tankowań, a nie na durne podsumowanie zafałszowane błędnymi wpisami. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2013-06-20 17:25:50 | |
Autor: Artur Maśląg | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
W dniu 2013-06-20 16:35, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
W dniu 2013-06-20 10:52, anacron pisze:(...) ILE? http://www.motostat.pl/vehicle-stats/16017 Te silniki, jak dobrze Zbyt dużo wymagasz :) |
|
Data: 2013-06-20 18:21:26 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
W dniu 2013-06-20 17:25, Artur Maśląg pisze:
W dniu 2013-06-20 16:35, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze: Spojrzenia. To też za dużo? Zrozumienia nie oczekuję. Tym bardziej, że on sam (w innym wątku), stwierdza, cyt."Rozumiem, że do pracy w GITD, Policji, czy SM nie potrzeba mgr z fizyki ale kurwa, umiejętność czytania ze zrozumieniem instrukcji obsługi to chyba poziom gimnazjum jest." -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2013-06-20 20:37:04 | |
Autor: Artur Maśląg | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
W dniu 2013-06-20 18:21, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
W dniu 2013-06-20 17:25, Artur Maśląg pisze: Tak. Zrozumienia nie oczekuję. Bez jaj :) Tym bardziej, że Sam widzisz, że nawet z tym ma problemy. Niedawno nawet pokazał filmik, w którym miał okazję porozmawiać (wymienić argumenty) z doktorem Mariuszem Sokołowskim, rzecznikiem prasowym Komendanta Głównego Policji, czynnym policjantem w stopniu inspektora. Nawet jako tło programu wypadł blado, a co dopiero jako 'partner' do jakiejkolwiek dyskusji. O reszcie to już nawet nawet pisać nie będę... |
|
Data: 2013-06-18 23:35:45 | |
Autor: abn140 | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
volvo v70. oczywisice na wiek sie nie zalapiesz ale wiek znaczy korozja tak? no wiec volvo. o cenach czesci kraza legendy ale poczytaj nizej - byl watek gdzies gdzie ktos podawal ceny. sa przystepne. awaryjnosc jest nizsza niz ogolnie. 5 cyl benzyna bez turbo i gaz. znosza bez uszczerbku. przebiegi masakryczne do skonczenia.... trudny proces kupna lub jakis japonczyk. tez pewnie rocznik sie nie zlapie ale sa malo awaryjne, niektore wytrzymuja gaz... generalnie robi sie coraz bardziej przesrane jesli chodzi o bezproblemowe auta.... |
|
Data: 2013-06-19 02:18:56 | |
Autor: zulusik25 | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
jakis japonczyk. tez pewnie rocznik sie nie zlapie ale sa malo awaryjne, niektore wytrzymuja gaz... Mazda 626. Jak znajdziesz bez rudej na nadkolach to warto. 2.0 136km bardzo przyjemnie jeździ. LPG w sekwencji bardzo dobrze się sprawuje. W DC nie przekracza 10L/100km - jak w zegarku - zaleje 40L i wiem, że 400 km spokojnie przejadę. Uważam, że jak na taki silnik to miejskie spalanie jest więcej niż przyzwoite. grzech 626 |
|
Data: 2013-06-19 12:41:49 | |
Autor: Chris | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
zulusik25@gmail.com nabazgrał(a):
jakis japonczyk. tez pewnie rocznik sie nie zlapie ale sa maloMazda 626. Jak znajdziesz bez rudej na nadkolach to warto. Nie ma takich, kwestja jak szybko to własciciel zrobił i czy tylko picowane na handel czy faktycznie zrobione. -- www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem. www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową. |
|
Data: 2013-06-19 15:59:52 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
W dniu 2013-06-19 11:18, zulusik25@gmail.com pisze:
jakis japonczyk. tez pewnie rocznik sie nie zlapie ale sa malo awaryjne, niektore wytrzymuja gaz... Tylko z tych 400km, 320 będzie na gazie, 80 na benzynie. ;) -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2013-06-20 00:58:25 | |
Autor: zulusik25 | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
W dniu środa, 19 czerwca 2013 15:59:52 UTC+2 użytkownik Marcin Kenickie Mydlak napisał:
W dniu 2013-06-19 11:18, zulusik25@gmail.com pisze: PB latem używam tylko do odpalenia madzi:) grzech 626 |
|
Data: 2013-06-18 23:36:52 | |
Autor: filip popielewski | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
Nissan Primera P11.144
Najlepiej silnik SR20DE+LPG (2.0 jeden z trwalszych modeli nissana, chlopaki z Nissanzone.pl robili na gazie ponad 400kkm). Najlepiej rocznik 00-01- bogato wyposarzone w atrakjcyjnych cenach. Cena ok. 10k PLN. Satysfakcja gwarantowana. |
|
Data: 2013-06-19 10:57:47 | |
Autor: X-Man | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
"ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote in message news:51c0baa2$0$1227$65785112news.neostrada.pl...
witam 500-600zł już nie przesadzaj ja za kompletne zregenerowane turbo do 1.9TDI dałem 1000zł robisz to raz na 150-200kkm to chyba nie majątek... Pzdr Piotrek |
|
Data: 2013-06-19 17:59:32 | |
Autor: PiteR | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
na ** p.m.s ** ToMasz pisze tak:
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki znak czasów :) Chcę kupić trzeci. Muszę odrobić lekcje z Passat B4 vs Golf 4 Variant vs Bora. Dopiero zaczynam czytać. Jakie silniki 1.8, jakie zawieszenia itp -- Piter vw golf mk2 1.3 '87 vw passat B5 1.6 '98 |
|
Data: 2013-06-19 22:39:20 | |
Autor: tyran | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
On 2013-06-18 21:53, ToMasz wrote:
witam Ja moglbym polecic Honde Accord Tourer VII. Benzyna 2.0 155KM. Czy jest tanie ... nie wiem, moze w zakupie troche drozsze niz Mondeo, ale moim zdaniem warto doplacic. Co do trzech foteli z tylu .. troche bida, posiada tylko dwa izofixy, ale wtedy fotele sa blizej srodka i trzeciego nie zmiescisz, chyba ze montujesz to na pasy, wtedy wejda trzy .. na styk, bo na styk .. ale wejda. Niewygodnie tylko w przypadku awaryjnego, szybszego wysiadania z auta (jakies siku, zyganko, itp ;)) bo trzeba sie dostac do pasow, a te sa gleboko miedzy sciesnietymi fotelami. Ja mam 8latka (2005rok, 220tys przebiegu), odpukac, nic jeszcze w nim nie robilem poza typowym serwisem (czy ma to jakies znaczenie, nie wiem, ale serwisuje w ASO). -- tyran |
|
Data: 2013-06-20 00:52:53 | |
Autor: RD | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
W dniu 2013-06-18 21:53, ToMasz pisze:
witam[ciach] Toyota Corolla D-4D 2.0 90KM - ok. 2002 rok. Ale jak dbasz - tak masz. ;) 5/100km oleju na trasie 7/100km oleju w mieście, dużo w korkach A co znaczy oszczędne i tanie w Twoim wydaniu, to tylko Ty wiesz. :) |
|
Data: 2013-06-20 10:33:32 | |
Autor: Maciek | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
Dnia Thu, 20 Jun 2013 00:52:53 +0200, RD napisał(a):
A co znaczy oszczędne i tanie w Twoim wydaniu, to tylko Ty wiesz. :) Jak masz gwarancje, ze poprzedni wslaciciel dbal o diesla, to mozna smialo kupowac... -- Maciek Karkulowsiał zwartusiał Ratuwsianku Maciuwsio |
|
Data: 2013-06-20 10:56:36 | |
Autor: RD | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
W dniu 2013-06-20 10:33, Maciek pisze:
Dnia Thu, 20 Jun 2013 00:52:53 +0200, RD napisał(a): Dbał, czyli co? Olej wymieniał? ;) |
|
Data: 2013-06-20 03:08:07 | |
Autor: Lisciasty | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
On Jun 20, 10:56 am, RD <r...@grupy.com1> wrote:
Dbał, czyli co? Olej wymieniał? ;) Nie pałował na zimnym, nie bał się dociągnąć do czerwonego na ciepłym, dawał ostygnąć turbinie, etc. :> L. |
|
Data: 2013-06-20 13:37:18 | |
Autor: Mumin | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
W dniu 2013-06-20 12:08, Lisciasty pisze:
nie bał się dociągnąć do czerwonego na ciepłym A to ma jakiś pozytywny wpływ? Serio pytam, bo nie wiem. -- Pozdrawiam, Mumin |
|
Data: 2013-06-20 13:47:24 | |
Autor: Kapibara | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
Dnia Thu, 20 Jun 2013 13:37:18 +0200, Mumin napisał(a):
W dniu 2013-06-20 12:08, Lisciasty pisze: W przypadku turbosprężarek ze zmienną geometrią łopatek na pewno. Wtedy się nie zapiekają jak jeździsz w pełnym zakresie obrotów, bo dajesz się im poruszać. :) |
|
Data: 2013-06-20 13:47:52 | |
Autor: Mumin | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
W dniu 2013-06-20 13:47, Kapibara pisze:
m
Rozumiem. Dzięki. -- Pozdrawiam, Mumin |
|
Data: 2013-06-20 16:42:30 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
W dniu 2013-06-20 13:37, Mumin pisze:
W dniu 2013-06-20 12:08, Lisciasty pisze: Wypędza pająki z wydechu. ;) Nie ma to jak kupić diesla po dziadku, pierwszym właścicielu, który zrobił 150kkm nie przekraczając nigdy 2krpm. :/ -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2013-06-20 13:54:22 | |
Autor: Maciek | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
Dnia Thu, 20 Jun 2013 10:56:36 +0200, RD napisał(a):
Dbał, czyli co? Olej wymieniał? ;) A chocby. I nie tankowal na Stacji Krzak na promocji, nie "uszlachetnial" ropy mixolem itp. Myslisz, ze malo jest takich? -- Maciek Karkulowsiał zwartusiał Ratuwsianku Maciuwsio |
|
Data: 2013-06-20 16:51:43 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki | |
W dniu 2013-06-20 13:54, Maciek pisze:
Dnia Thu, 20 Jun 2013 10:56:36 +0200, RD napisał(a): Hmm, ale wiesz, że przy jakości naszego paliwa, to ma sens? Może nie dosłownie mixolem (choć też go niektórzy stosują), a np. niskopopiołowym olejem 2T z Orlenu. Na forum peugeot-klub.pl masz sekcję "Silniki Diesla". W niej masz ze trzy duże wątki nt temat, w tym jeden podwieszony. Są tam wyniki badań, na które ściepę robiono na forum. Nie tylko w Polsce ludzie stosują dodatki poprawiające właściwości smarne ON. To jest dość popularne również na zachodzie Europy. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|