jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki

Data: 2013-06-18 23:35:45
Autor: abn140
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki

Ps oktawia, astra, odpada - za wąska w środku - 3 foteliki się nie mieszczą. w partnerze/berlingo - ok15 cm więcej miejsca! Ale te ostatnie zajechane w firmach....
volvo v70. oczywisice na wiek sie nie zalapiesz ale wiek znaczy korozja tak?
no wiec volvo. o cenach czesci kraza legendy ale poczytaj nizej - byl watek gdzies gdzie ktos podawal ceny. sa przystepne.
awaryjnosc jest nizsza niz ogolnie. 5 cyl benzyna bez turbo i gaz. znosza bez uszczerbku. przebiegi masakryczne do skonczenia.... trudny proces kupna
lub
 jakis japonczyk. tez pewnie rocznik sie nie zlapie ale sa malo awaryjne, niektore wytrzymuja gaz...
generalnie robi sie coraz bardziej przesrane jesli chodzi o bezproblemowe auta....

Data: 2013-06-19 02:18:56
Autor: zulusik25
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
 jakis japonczyk. tez pewnie rocznik sie nie zlapie ale sa malo awaryjne, niektore wytrzymuja gaz...

Mazda 626. Jak znajdziesz bez rudej na nadkolach to warto.
2.0 136km bardzo przyjemnie jeździ. LPG w sekwencji bardzo dobrze się sprawuje. W DC nie przekracza 10L/100km - jak w zegarku - zaleje 40L i wiem, że 400 km spokojnie przejadę. Uważam, że jak na taki silnik to miejskie spalanie jest więcej niż przyzwoite.

grzech
626

Data: 2013-06-19 12:41:49
Autor: Chris
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
zulusik25@gmail.com nabazgrał(a):

 jakis japonczyk. tez pewnie rocznik sie nie zlapie ale sa malo
awaryjne, niektore wytrzymuja gaz...
Mazda 626. Jak znajdziesz bez rudej na nadkolach to warto.

Nie ma takich, kwestja jak szybko to własciciel zrobił i czy tylko picowane na handel czy faktycznie zrobione.

Data: 2013-06-19 15:59:52
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2013-06-19 11:18, zulusik25@gmail.com pisze:
[...]

Tylko z tych 400km, 320 będzie na gazie, 80 na benzynie. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2013-06-20 00:58:25
Autor: zulusik25
W dniu środa, 19 czerwca 2013 15:59:52 UTC+2 użytkownik Marcin Kenickie Mydlak napisał:

> [...]

Tylko z tych 400km, 320 będzie na gazie, 80 na benzynie. ;)

PB latem używam tylko do odpalenia madzi:)

grzech
626

jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki