jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki

Data: 2013-06-19 10:57:47
Autor: X-Man
jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
"ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote in message news:51c0baa2$0$1227$65785112news.neostrada.pl...
witam
szukam auta. kombi, raczej diesel, może być benzyna z gazem. Nie musi być super dynamiczne, ale musi być oszczędne, i tanie. nie starsze niż 10 lat. Xsara picasso ma jeszcze fajne silniki diesla, ale strasznie wysoka, wcale nie taka długa. peugeot 307 - dość drogi - pada elektronika. Ople? Podobno w nich najlepiej sprawują się silniki..Fiata. ale bardziej by mi pasowała vectra niż astra. We fiatach umiera wszystko poza silnikiem (patrz stilo). Ford? nic nie wiem na ten temat, podobno też awaryjna elektornika...
Świadom jestem faktu, że auta się psują. Tym bardziej takie które mają 10 lat. Ale w moim mózgu ciągle panuje przeświadczenie, że największą katastrofą jest zatarcie silnika. Tylko że ostatnie lata dowodzą że to mylne przeświadczenie. naprawa turbo ze zmienną geometrią jest droższa niż używany silnik.

500-600zł już nie przesadzaj ja za kompletne zregenerowane turbo do 1.9TDI dałem 1000zł robisz to raz na 150-200kkm to chyba nie majątek...

Pzdr
Piotrek

jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki