jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki

Data: 2013-06-19 22:39:20
Autor: tyran
On 2013-06-18 21:53, ToMasz wrote:
witam

szukam auta. kombi, raczej diesel, może być benzyna z gazem. Nie musi
być super dynamiczne, ale musi być oszczędne, i tanie. nie starsze niż
10 lat. Xsara picasso ma jeszcze fajne silniki diesla, ale strasznie
wysoka, wcale nie taka długa. peugeot 307 - dość drogi - pada
elektronika. Ople? Podobno w nich najlepiej sprawują się silniki..Fiata.
ale bardziej by mi pasowała vectra niż astra. We fiatach umiera wszystko
poza silnikiem (patrz stilo). Ford? nic nie wiem na ten temat, podobno
też awaryjna elektornika...
Świadom jestem faktu, że auta się psują. Tym bardziej takie które mają
10 lat. Ale w moim mózgu ciągle panuje przeświadczenie, że największą
katastrofą jest zatarcie silnika. Tylko że ostatnie lata dowodzą że to
mylne przeświadczenie. naprawa turbo ze zmienną geometrią jest droższa
niż używany silnik. wymiana sprzęgła z dwumasa i resztą inwertaza jest
droższa niż silnik z rozbitka...
Poradźcie prosze  jakieś auto(kombi) które pali 6 ropy albo 9 gazu i nie
kosztuje fortuny?
ToMasz

Ps oktawia, astra, odpada - za wąska w środku - 3 foteliki się nie
mieszczą. w partnerze/berlingo - ok15 cm więcej miejsca! Ale te ostatnie
zajechane w firmach....

Ja moglbym polecic Honde Accord Tourer VII. Benzyna 2.0 155KM. Czy jest tanie ... nie wiem, moze w zakupie troche drozsze niz Mondeo, ale moim zdaniem warto doplacic. Co do trzech foteli z tylu .. troche bida, posiada tylko dwa izofixy, ale wtedy fotele sa blizej srodka i trzeciego nie zmiescisz, chyba ze montujesz to na pasy, wtedy wejda trzy .. na styk, bo na styk .. ale wejda. Niewygodnie tylko w przypadku awaryjnego, szybszego wysiadania z auta (jakies siku, zyganko, itp ;)) bo trzeba sie dostac do pasow, a te sa gleboko miedzy sciesnietymi fotelami.
Ja mam 8latka (2005rok, 220tys przebiegu), odpukac, nic jeszcze w nim nie robilem poza typowym serwisem (czy ma to jakies znaczenie, nie wiem, ale serwisuje w ASO).

--
tyran

jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki