jakie konto walutowe

Data: 2011-02-03 09:30:37
Autor: dan
jakie konto walutowe
Witam,
gdzie zalozyc konto walutowe EUR, aby zminimalizowac koszty obslugi wymiany na
internetowykantor.pl, przy kilku  krajowych przelewach internetowych w tyg. i
sporadycznym korzystaniu z bankomatu ?
Mozecie sie pochwalic swoimi doswiadczeniami ?
Zastanawiam sie nad Nordea ew. Alior - jakies inne sugestie ?

Data: 2011-02-03 09:56:09
Autor: neoniusz
jakie konto walutowe
W dniu 11-02-03 09:30, dan pisze:
[...]

Ja uzywam od niedawna do walutomatu konta walutowego w BZWBK. Nie wiem jak bedzie dzialac z internetowykantor.pl (chociaz niby jest w liscie "ekspresowych" ale z walutomatem jest swietnie. Pieniadze sa przewaznie do pol godziny od wplacenia. Wyplacanie trwa jeszcze krocej. Konto jest darmowe, przelewy do walutomatu tez darmowe. Nic wiecej mi nie potrzeba. Na twoim miejscu zainteresowalbym sie walutomatem - z tego co widze sa lepsze kursy, no ale jest 0.2% prowizji.

jakie konto walutowe