jakie konto zamiast VW

Data: 2010-03-20 11:14:18
Autor: sensei
jakie konto zamiast VW
Po wprowadzeniu oplat za Pluskonto chce przenie¶ć się do innego banku.

Konto które potrzebuję to:
- jakie¶ sensowne oprocentowanie np. 2% (nie 0-0,1%)
- bezpłatne prowadzenie
- bezpłatne przelewy przez Internet
- bezpłatny token (sms)
- bezpłatne zlecenia stałe i polecenia zapłaty
- karta mi niepotrzebna (chyba że całkiem za darmo nie życzę sobie kart za które trzeba płacić)

ze wstępnego ogl±du widzi mi się Alior, Eurobank, Toyota ale w Eurobanku podobno nie obsługuj± PZ (?) a w Toyocie każ± wykupić kartę (?). Zostaje tylko Alior? Może jakie¶ inne propozycje?

Data: 2010-03-20 10:36:55
Autor: xbartx
jakie konto zamiast VW
Dnia Sat, 20 Mar 2010 11:14:18 +0100, sensei napisał(a):

Po wprowadzeniu oplat za Pluskonto chce przenieść się do innego banku.

Konto ktĂłre potrzebujÄ™ to:
- jakieś sensowne oprocentowanie np. 2% (nie 0-0,1%) - bezpłatne
[...]

ze wstępnego oglądu widzi mi się Alior, Eurobank, Toyota ale w Eurobanku
podobno nie obsługują PZ (?) a w Toyocie każą wykupić kartę (?). Zostaje
tylko Alior? MoĹĽe jakieĹ› inne propozycje?

Polbank się chyba łapie tylko nie wiem jak u nich z "bezpłatne zlecenia stałe i polecenia zapłaty", sprawdź.

Data: 2010-03-20 15:18:16
Autor: sensei
jakie konto zamiast VW
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:ho28g7$fc3$2news.net.icm.edu.pl...
[...]

wiem ze oferta ciekawa ale z pewnych względów jakoś jestem przewrażliwiony na pewnym punkcie i akurat bank grecki wykluczam.

Data: 2010-03-20 20:38:46
Autor: MichalL
jakie konto zamiast VW
Polbank się chyba łapie tylko nie wiem jak u nich z "bezpłatne zlecenia
stałe i polecenia zapłaty", sprawdź.

Polbank ma 0% na rachunku gotówkowym. Z oszczędzającego mamy dowolna ilość przelewów wewnętrznych na gotówkowe.
Zlecenie stałe z gotówkowego 2 PLN. Z oszczędzającego brak.

MichalL

Data: 2010-03-20 11:53:58
Autor: Krzysztof
jakie konto zamiast VW

"sensei" <nieznany@nieznany.pl> wrote in message news:ho275t$icg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Meritum, oprocentowane dopiero >10tys. 5.5% brutto, karty nie trzeba brac, bo kosztuje 3zl jak nie spelni sie wydatkow na mies.
Reszta, przelewy, zlecenia, lokaty, sms kody, prowadzenie- bez oplat. Czy maja PZ musialbys zapytac na infolinii.

Data: 2010-03-20 12:06:53
Autor: sensei
jakie konto zamiast VW
Użytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ho29g6$316t$1news2.ipartners.pl...

[...]

ciekawa propozycja sprawdzilem niestety PZ zapłaty płatne - za zdefiniowanie 5zł za realizację 1zł, drogo...
szukam dalej.

Data: 2010-03-20 12:10:07
Autor: witrak()
jakie konto zamiast VW
On 2010-03-20 11:14, sensei wrote:
[...]

W TBP każ± wzi±ć kartę, ale nie musi się jej aktywować, w zwi±zku z czym nie ma opłaty - przynajmniej ja ponad rok temu tak zrobiłem.

Zostaje tylko Alior? Może jakie¶ inne propozycje?

Jeżeli nie przeszkadza Ci nadmiar kont, to likwidacja VWB nie jest potrzebna - pisałem o tym w innym w±tku - zwłaszcza, jak się ma oprócz tego Pluskonto na DG, bo tam nic się nie zmieniło, dzięki czemu VWB daje jedno z najtańszych kont dla firm. Oczywi¶cie płaci się za to konieczno¶ci± posiadania konta w innym banku i zasilania firmowego i e-direct w razie potrzeby ze strat± jednego dnia albo ręcznego robienia przelewów jak już zasilenie zaksięguj± :-(

witrak()

Data: 2010-03-20 15:04:07
Autor: sensei
jakie konto zamiast VW
Użytkownik "witrak()" <witrak@hotmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:ho2aj7$55m$1atlantis.news.neostrada.pl...
On 2010-03-20 11:14, sensei wrote:
[...]

 to ciekawe. Nie wzieli 30zł ? A po roku?

Zostaje tylko Alior? Może jakie¶ inne propozycje?

Jeżeli nie przeszkadza Ci nadmiar kont, to likwidacja VWB nie jest potrzebna - pisałem o tym w innym w±tku - zwłaszcza, jak się ma

nie zlikwiduje. poczekam moze sie zreflektuja kiedys jak mbank ktory wycofal oplaty za przelewy.
A moze jakis marmurek sie odezwie? zadeklaruje całkiem niezle wplywy comiesieczne ;-)

Data: 2010-03-20 14:03:01
Autor: Michal_Ko
jakie konto zamiast VW
sensei pisze:
[...]

No zdecydowanie Alior bo nie ma sensu szukać czego¶ innego, niszowego, przy takich wymaganiach. Alior się już naprawdę ładnie rozwin±ł- i skoro karta niepotrzebna, to w odwodzie czeka sieć 160 oddziałów a ma być ich 200. Oprocentowanie wynosi 2,5% z kapitalizacj± dzienn±.

Fascynuj± mnie ludzie, którzy w ogóle bior± pod uwagę katowanie się tokenem i ewentualnie s± skłonni za niego płacić (lub wpłacać kaucje)... ;) W Aliorze masz normalnie po ludzku SMSy.

--
Michał

Data: 2010-03-20 19:14:57
Autor: xbartx
jakie konto zamiast VW
Dnia Sat, 20 Mar 2010 14:03:01 +0100, Michal_Ko napisał(a):

FascynujÄ… mnie ludzie, ktĂłrzy w ogĂłle biorÄ… pod uwagÄ™ katowanie siÄ™
tokenem i ewentualnie są skłonni za niego płacić (lub wpłacać kaucje)...
;) W Aliorze masz normalnie po ludzku SMSy.

Zobaczysz jak Ciebie będą fascynować ludzie z tokenem, jak akurat Twój telefon przestanie działać, albo po prostu przestaną przychodzić smsy autoryzacyjne z banku.

Data: 2010-03-21 01:37:30
Autor: Michal_Ko
jakie konto zamiast VW
xbartx pisze:
[...]

Jeśli jestem w na tyle cywilizowanym miejscu, żeby korzystać z serwisu online, to i w na tyle cywilizowanym, żeby od kogoś pożyczyć komórkę- albo zadzwonić z innej i wykonać niezblędne operacje w serwisie telefonicznym :)

SMS z banku nie dochodzi- no tak, ale token też się może "rozsynchronizować" :D

--
Michał

Data: 2010-03-21 09:38:55
Autor: xbartx
jakie konto zamiast VW
Dnia Sun, 21 Mar 2010 01:37:30 +0100, Michal_Ko napisał(a):

[...]

SMS z banku nie dochodzi- no tak, ale token teĹĽ siÄ™ moĹĽe
"rozsynchronizować" :D

Prosty przykład. Ostatnio przestały przychodzić smsy z mBanku do Play. Dowiedziałem się o tym jak chciałem wykonać przelew. Przy tokenie taki problem nie występuje.

Data: 2010-03-21 10:51:03
Autor: Valdi
jakie konto zamiast VW
"xbartx" news:ho4pff$skt$1inews.gazeta.pl

Prosty przykład. Ostatnio przestały przychodzić smsy z mBanku do Play.
Dowiedziałem się o tym jak chciałem wykonać przelew. Przy tokenie taki
problem nie występuje.

problem już nie występuje od dłuższego czasu.

Data: 2010-03-21 14:14:45
Autor: xbartx
jakie konto zamiast VW
Dnia Sun, 21 Mar 2010 10:51:03 +0100, Valdi napisał(a):

problem już nie występuje od dłuższego czasu.

Może u Ciebie. Nie dalej jak tydzień, góra dwa, temu mój kolega zmienił nr w mBanku na plusa, bo dwa razy reklamował a smsy do play i tak nie przychodziły.

Data: 2010-03-21 15:34:17
Autor: Valdi
jakie konto zamiast VW
"xbartx" news:ho59kl$lp6$1inews.gazeta.pl

> [...]

Może u Ciebie. Nie dalej jak tydzień, góra dwa, temu mój kolega zmienił
nr w mBanku na plusa, bo dwa razy reklamował a smsy do play i tak nie

Dziwne.
Kiedy zaczęły się problemy z dostarczaniem SMSów na stare telefony, które
mają w sobie kartę PLAY przerzuciłem SIMa z Nokii 3210 do nowego telefonu -
problem zniknÄ…Ĺ‚ od razu.
Jako, że żal mi było sprzęcik zajeżdżać na budowie to po pewnym czasie na
powrót wrzuciłem SIMa PLAY'a do nokii 3210. SMSy dochodzą bez problemów -
zarĂłwno w PL jak i w roamingu.

Data: 2010-03-21 16:43:18
Autor: xbartx
jakie konto zamiast VW
Dnia Sun, 21 Mar 2010 15:34:17 +0100, Valdi napisał(a):

[...]
problemĂłw - zarĂłwno w PL jak i w roamingu.

Ale co ma model telefonu do smsów, bo nie mogę potrafię sobie tego wyobrazić?

Data: 2010-03-21 18:06:26
Autor: Valdi
jakie konto zamiast VW
"xbartx" news:ho5ib6$aug$1inews.gazeta.pl

Ale co ma model telefonu do smsĂłw, bo nie mogÄ™ potrafiÄ™ sobie tego
wyobrazić?

cholera wie - taki argument podawał mi PLAY jak i mBank i o dziwo po
przełożeniu do nowszego modelu hasła dochodziły bez problemu zarówno na 3G
jak i GSM.

Data: 2010-03-21 17:47:34
Autor: xbartx
jakie konto zamiast VW
Dnia Sun, 21 Mar 2010 18:06:26 +0100, Valdi napisał(a):

cholera wie - taki argument podawał mi PLAY jak i mBank i o dziwo po
przełożeniu do nowszego modelu hasła dochodziły bez problemu zarówno na
3G jak i GSM.

No rozmawiałem z kolegą i też mu na partyline tak mówili, ale w jego drugim przypadku (za pierwszym nie pamiętam co pomogło) nic to nie dało - czyli wymiana telefonu, jego restart i inne takie gusła.

Data: 2010-03-23 21:14:41
Autor: Grzegorz M
jakie konto zamiast VW

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomo¶ci news:ho4pff$skt$1inews.gazeta.pl...
Prosty przykład. Ostatnio przestały przychodzić smsy z mBanku do Play.
Dowiedziałem się o tym jak chciałem wykonać przelew. Przy tokenie taki
problem nie występuje.

mam telefon w Play od ponad 2 lat i tylko raz smsy dotarły z opóĽnieniem (1h), a robię kilka przelewów firmowych dziennie, więc nie demonizujmy :)

Data: 2010-03-26 01:02:53
Autor: Titus Atomicus
jakie konto zamiast VW
In article <ho3pt7$e45$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
 Michal_Ko <michal@nospam.org> wrote:

Je¶li jestem w na tyle cywilizowanym miejscu, żeby korzystać z serwisu online, to i w na tyle cywilizowanym, żeby od kogo¶ pożyczyć komórkę- albo zadzwonić z innej i wykonać niezblędne operacje w serwisie telefonicznym :)

No nie wiem.
Internet jest praktycznie wszedzie.
A dzwonienie z komorki do banku w sytuacji gdy sie jest za granica nie jest ani tanie ani pewne.

TA

Data: 2010-03-20 14:35:28
Autor: sTav
jakie konto zamiast VW
sensei wrote:
[...]

Zobacz Pocztowy24 - Standart lub Nestor (0%) + "NKO" (Osczednosciowy 5%).
Karty można nie brać. Przelewy i zlecenia stałe darmowe w Pocztowy24 i IVR.
Lokaty 10 dniowe 3-4,5%
Z oszczednosciowego mozna zrobic 3 operacje darmowe i bez utraty odsetek (1 wypłata, 1 przelew zewn, 1 przelew wewn.).

--
Pozdrowienia!
M.

Data: 2010-03-20 14:56:17
Autor: sensei
jakie konto zamiast VW
Użytkownik "sTav" <marmro9@beztego.o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ho2j41$mlp$1atlantis.news.neostrada.pl...
sensei wrote:
[...]

Niestety nie interesuj± mnie oferty typu konto 0% + konto oszczednosciowe z limitem wyplat. Takie cos to mam juz w mbanku.

Data: 2010-03-20 20:55:52
Autor: MichalL
jakie konto zamiast VW
Warto jeszcze policzyć jakie masz ¶rednie saldo, ile robisz przelewów, ile zarabiasz a ile zarobisz na odsetkach i.t.p.
Może się okazać, że pozostanie w VW jest najtańsz± opcj±. Choć najtaniej już było ...

MichalL

Data: 2010-03-21 15:29:10
Autor: sTav
jakie konto zamiast VW
MichalL wrote:
Warto jeszcze policzyć jakie masz ¶rednie saldo, ile robisz
przelewów, ile zarabiasz a ile zarobisz na odsetkach i.t.p.
Może się okazać, że pozostanie w VW jest najtańsz± opcj±. Choć
najtaniej już było ...

PlusKonto przy aktualnym oproc. 4,25% i saldzie ¶rednim 2823 zł daje 8 zł odsetek po opodatkowaniu (w skali miesiecznej).

Robiac *tylko* 2 przelewy bezposrednie lub 4 wewnetrzne wychodzi na to samo jakby Pluskonto miało oprocentowane 0% (z przelewami bezplatnymi w w/w ilo¶ci, dla w/w salda).

--
Pozdrowienia!
M.

Data: 2010-03-21 22:15:05
Autor: MichalL
jakie konto zamiast VW
Ale możesz zrobić np. dwa duze przelewy przelewy wewnętrzne i stamt±d dużo małych dalej. Za darmo.

MichalL

Data: 2010-03-22 15:59:07
Autor: sTav
jakie konto zamiast VW
MichalL wrote:
Ale możesz zrobić np. dwa duze przelewy przelewy wewnętrzne i stamt±d
dużo małych dalej. Za darmo.

na *pokrycie* kosztu 2 przelewów (na e-direct) musisz trzymac ~1412 zł na PlusKoncie przez *cały* miesi±c.

Wiec jesli przelewasz w następnym miesiacu (n.p. tytulem oplat) zblizon± sumę, to nie ma znaczenia czy leżała na PlusKoncie, bo koszty niweluj± jej oprocentowanie do 0%.
 Może z tym samym rezultatem leżeć na e-direct. I tylko o to chodziło.

--
Pozdrowienia!
M.

jakie konto zamiast VW