jakie konto zamiast VW

Data: 2010-03-20 11:53:58
Autor: Krzysztof
jakie konto zamiast VW

"sensei" <nieznany@nieznany.pl> wrote in message news:ho275t$icg$1inews.gazeta.pl...
Po wprowadzeniu oplat za Pluskonto chce przenieść się do innego banku.

Konto które potrzebuję to:
- jakieś sensowne oprocentowanie np. 2% (nie 0-0,1%)
- bezpłatne prowadzenie
- bezpłatne przelewy przez Internet
- bezpłatny token (sms)
- bezpłatne zlecenia stałe i polecenia zapłaty
- karta mi niepotrzebna (chyba że całkiem za darmo nie życzę sobie kart za które trzeba płacić)

ze wstępnego oglądu widzi mi się Alior, Eurobank, Toyota ale w Eurobanku podobno nie obsługują PZ (?) a w Toyocie każą wykupić kartę (?). Zostaje tylko Alior? Może jakieś inne propozycje?

Meritum, oprocentowane dopiero >10tys. 5.5% brutto, karty nie trzeba brac, bo kosztuje 3zl jak nie spelni sie wydatkow na mies.
Reszta, przelewy, zlecenia, lokaty, sms kody, prowadzenie- bez oplat. Czy maja PZ musialbys zapytac na infolinii.

Data: 2010-03-20 12:06:53
Autor: sensei
jakie konto zamiast VW
Użytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ho29g6$316t$1news2.ipartners.pl...

[...]

ciekawa propozycja sprawdzilem niestety PZ zapłaty płatne - za zdefiniowanie 5zł za realizację 1zł, drogo...
szukam dalej.

jakie konto zamiast VW