jakie konto zamiast VW

Data: 2010-03-20 14:03:01
Autor: Michal_Ko
jakie konto zamiast VW
sensei pisze:
Po wprowadzeniu oplat za Pluskonto chce przenie¶æ siê do innego banku.

Konto które potrzebujê to:
- jakie¶ sensowne oprocentowanie np. 2% (nie 0-0,1%)
- bezp³atne prowadzenie
- bezp³atne przelewy przez Internet
- bezp³atny token (sms)
- bezp³atne zlecenia sta³e i polecenia zap³aty
- karta mi niepotrzebna (chyba ¿e ca³kiem za darmo nie ¿yczê sobie kart za które trzeba p³aciæ)

ze wstêpnego ogl±du widzi mi siê Alior, Eurobank, Toyota ale w Eurobanku podobno nie obs³uguj± PZ (?) a w Toyocie ka¿± wykupiæ kartê (?). Zostaje tylko Alior? Mo¿e jakie¶ inne propozycje?

No zdecydowanie Alior bo nie ma sensu szukaæ czego¶ innego, niszowego, przy takich wymaganiach. Alior siê ju¿ naprawdê ³adnie rozwin±³- i skoro karta niepotrzebna, to w odwodzie czeka sieæ 160 oddzia³ów a ma byæ ich 200. Oprocentowanie wynosi 2,5% z kapitalizacj± dzienn±.

Fascynuj± mnie ludzie, którzy w ogóle bior± pod uwagê katowanie siê tokenem i ewentualnie s± sk³onni za niego p³aciæ (lub wp³acaæ kaucje)... ;) W Aliorze masz normalnie po ludzku SMSy.

--
Micha³

Data: 2010-03-20 19:14:57
Autor: xbartx
jakie konto zamiast VW
Dnia Sat, 20 Mar 2010 14:03:01 +0100, Michal_Ko napisał(a):

Fascynują mnie ludzie, którzy w ogóle biorą pod uwagę katowanie się
tokenem i ewentualnie są skłonni za niego płacić (lub wpłacać kaucje)...
;) W Aliorze masz normalnie po ludzku SMSy.

Zobaczysz jak Ciebie będą fascynować ludzie z tokenem, jak akurat Twój telefon przestanie działać, albo po prostu przestaną przychodzić smsy autoryzacyjne z banku.

Data: 2010-03-21 01:37:30
Autor: Michal_Ko
jakie konto zamiast VW
xbartx pisze:
[...]

Jeśli jestem w na tyle cywilizowanym miejscu, żeby korzystać z serwisu online, to i w na tyle cywilizowanym, żeby od kogoś pożyczyć komórkę- albo zadzwonić z innej i wykonać niezblędne operacje w serwisie telefonicznym :)

SMS z banku nie dochodzi- no tak, ale token też się może "rozsynchronizować" :D

--
Michał

Data: 2010-03-21 09:38:55
Autor: xbartx
jakie konto zamiast VW
Dnia Sun, 21 Mar 2010 01:37:30 +0100, Michal_Ko napisał(a):

[...]

Prosty przykład. Ostatnio przestały przychodzić smsy z mBanku do Play. Dowiedziałem się o tym jak chciałem wykonać przelew. Przy tokenie taki problem nie występuje.

Data: 2010-03-21 10:51:03
Autor: Valdi
jakie konto zamiast VW
"xbartx" news:ho4pff$skt$1inews.gazeta.pl

Prosty przykład. Ostatnio przestały przychodzić smsy z mBanku do Play.
Dowiedziałem się o tym jak chciałem wykonać przelew. Przy tokenie taki
problem nie występuje.

problem już nie występuje od dłuższego czasu.

Data: 2010-03-21 14:14:45
Autor: xbartx
jakie konto zamiast VW
Dnia Sun, 21 Mar 2010 10:51:03 +0100, Valdi napisał(a):

problem już nie występuje od dłuższego czasu.

Może u Ciebie. Nie dalej jak tydzień, góra dwa, temu mój kolega zmienił nr w mBanku na plusa, bo dwa razy reklamował a smsy do play i tak nie przychodziły.

Data: 2010-03-21 15:34:17
Autor: Valdi
jakie konto zamiast VW
"xbartx" news:ho59kl$lp6$1inews.gazeta.pl

> [...]

Może u Ciebie. Nie dalej jak tydzień, góra dwa, temu mój kolega zmienił
nr w mBanku na plusa, bo dwa razy reklamował a smsy do play i tak nie

Dziwne.
Kiedy zaczęły się problemy z dostarczaniem SMSów na stare telefony, które
mają w sobie kartę PLAY przerzuciłem SIMa z Nokii 3210 do nowego telefonu -
problem zniknÄ…Å‚ od razu.
Jako, że żal mi było sprzęcik zajeżdżać na budowie to po pewnym czasie na
powrót wrzuciłem SIMa PLAY'a do nokii 3210. SMSy dochodzą bez problemów -
zarówno w PL jak i w roamingu.

Data: 2010-03-21 16:43:18
Autor: xbartx
jakie konto zamiast VW
Dnia Sun, 21 Mar 2010 15:34:17 +0100, Valdi napisał(a):

[...]

Ale co ma model telefonu do smsów, bo nie mogę potrafię sobie tego wyobrazić?

Data: 2010-03-21 18:06:26
Autor: Valdi
jakie konto zamiast VW
"xbartx" news:ho5ib6$aug$1inews.gazeta.pl

Ale co ma model telefonu do smsów, bo nie mogę potrafię sobie tego
wyobrazić?

cholera wie - taki argument podawał mi PLAY jak i mBank i o dziwo po
przełożeniu do nowszego modelu hasła dochodziły bez problemu zarówno na 3G
jak i GSM.

Data: 2010-03-21 17:47:34
Autor: xbartx
jakie konto zamiast VW
Dnia Sun, 21 Mar 2010 18:06:26 +0100, Valdi napisał(a):

cholera wie - taki argument podawał mi PLAY jak i mBank i o dziwo po
przełożeniu do nowszego modelu hasła dochodziły bez problemu zarówno na
3G jak i GSM.

No rozmawiałem z kolegą i też mu na partyline tak mówili, ale w jego drugim przypadku (za pierwszym nie pamiętam co pomogło) nic to nie dało - czyli wymiana telefonu, jego restart i inne takie gusła.

Data: 2010-03-23 21:14:41
Autor: Grzegorz M
jakie konto zamiast VW

U¿ytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:ho4pff$skt$1inews.gazeta.pl...
Prosty przyk³ad. Ostatnio przesta³y przychodziæ smsy z mBanku do Play.
Dowiedzia³em siê o tym jak chcia³em wykonaæ przelew. Przy tokenie taki
problem nie wystêpuje.

mam telefon w Play od ponad 2 lat i tylko raz smsy dotar³y z opó¼nieniem (1h), a robiê kilka przelewów firmowych dziennie, wiêc nie demonizujmy :)

Data: 2010-03-26 01:02:53
Autor: Titus Atomicus
jakie konto zamiast VW
In article <ho3pt7$e45$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
 Michal_Ko <michal@nospam.org> wrote:

Je¶li jestem w na tyle cywilizowanym miejscu, ¿eby korzystaæ z serwisu online, to i w na tyle cywilizowanym, ¿eby od kogo¶ po¿yczyæ komórkê- albo zadzwoniæ z innej i wykonaæ niezblêdne operacje w serwisie telefonicznym :)

No nie wiem.
Internet jest praktycznie wszedzie.
A dzwonienie z komorki do banku w sytuacji gdy sie jest za granica nie jest ani tanie ani pewne.

TA

jakie konto zamiast VW