jakie konto zamiast VW

Data: 2010-03-20 10:36:55
Autor: xbartx
jakie konto zamiast VW
Dnia Sat, 20 Mar 2010 11:14:18 +0100, sensei napisa艂(a):

Po wprowadzeniu oplat za Pluskonto chce przenie艣膰 si臋 do innego banku.

Konto kt贸re potrzebuj臋 to:
- jakie艣 sensowne oprocentowanie np. 2% (nie 0-0,1%) - bezp艂atne
prowadzenie
- bezp艂atne przelewy przez Internet
- bezp艂atny token (sms)
- bezp艂atne zlecenia sta艂e i polecenia zap艂aty - karta mi niepotrzebna
(chyba 偶e ca艂kiem za darmo nie 偶ycz臋 sobie kart za kt贸re trzeba p艂aci膰)

ze wst臋pnego ogl膮du widzi mi si臋 Alior, Eurobank, Toyota ale w Eurobanku
podobno nie obs艂uguj膮 PZ (?) a w Toyocie ka偶膮 wykupi膰 kart臋 (?). Zostaje
tylko Alior? Mo偶e jakie艣 inne propozycje?

Polbank si臋 chyba 艂apie tylko nie wiem jak u nich z "bezp艂atne zlecenia sta艂e i polecenia zap艂aty", sprawd藕.

Data: 2010-03-20 15:18:16
Autor: sensei
jakie konto zamiast VW
U偶ytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ho28g7$fc3$2news.net.icm.edu.pl...
[...]

wiem ze oferta ciekawa ale z pewnych wzgl臋d贸w jako艣 jestem przewra偶liwiony na pewnym punkcie i akurat bank grecki wykluczam.

Data: 2010-03-20 20:38:46
Autor: MichalL
jakie konto zamiast VW
Polbank si臋 chyba 艂apie tylko nie wiem jak u nich z "bezp艂atne zlecenia
sta艂e i polecenia zap艂aty", sprawd藕.

Polbank ma 0% na rachunku got贸wkowym. Z oszcz臋dzaj膮cego mamy dowolna ilo艣膰 przelew贸w wewn臋trznych na got贸wkowe.
Zlecenie sta艂e z got贸wkowego 2 PLN. Z oszcz臋dzaj膮cego brak.

MichalL

jakie konto zamiast VW