jakie korzyści z WiFi

Data: 2009-07-31 00:57:25
Autor: ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ig natowski)
jakie korzyści z WiFi
zbigniew pisze:
Jestem laikiem stąd moje pytanie.
Jakie korzyści są z posiadanie telefonu z funkcja WIFI.
Czy mozna korzytać z darmowych sieci w miastach? czy mogę korzystac z
przegladarki internetowej jeżeli w domu mam sieć wLan?
 Zbigniew

Jak wyłączę komputer i leżę na łóżku nie chce mi się ruszyć i sprawdzam pocztę czy inne allegro przez telefon. Czasami jestem na tyle leniwy, że po prostu nie chce mi się zwalić z łóżka i włączyć komputer.

ALex

Data: 2009-07-31 01:30:56
Autor: Janeo
jakie korzyści z WiFi
On 31 Lip, 00:57, "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)"
<a...@graf.torun.pl> wrote:
Jak wyłączę komputer i leżę na łóżku nie chce mi się ruszyć i sprawdzam
pocztę czy inne allegro przez telefon. Czasami jestem na tyle leniwy, że
po prostu nie chce mi się zwalić z łóżka i włączyć komputer.
Zgadza się, mnie też :-).
Tylko ponieważ mój C702 nie ma WiFi, ja to robię identycznie przez
Bluetooth, a komputer i tak chodzi....
Natomiast WiFi na zewnątrz to raczej teoretyczna korzyść - w praktyce
żeby pogadać na VoiP musisz latac jak kot z pęcherzem i szukać
hotspota otwartego(!), wiedzeć gdzie szukać, dojeżdżać do niego
(samochodem? tramwajem? - co za bzdura!), bo nie wszędzie zasięg.
W praktyce więc WiFi użyteczny bardzo w domu (dla leniuszków), na
zewnątrz dla 95% użytkowników to bezużyteczny gadżet.
Pozdr. - J
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
http://strony.aster.pl/janeo/SE_C702/C702.htm

Data: 2009-07-31 01:49:34
Autor: slaweks
jakie korzyści z WiFi
On 31 Lip, 10:30, Janeo <janeo...@gmail.com> wrote:
W praktyce więc WiFi użyteczny bardzo w domu (dla leniuszków), na
zewnątrz dla 95% użytkowników to bezużyteczny gadżet.

Raz. Jest wiele miejsc, gdzie można skorzystać (niektóre
duże księgarnie, madonald, niektóre centra handlowe).

Dwa. Czasem lepiej to mieć niż nie mieć bo jak masz możesz nieużywać
a jak nie masz to i tak nie włączysz ;-)

Data: 2009-07-31 10:49:13
Autor: Technolog
jakie korzyści z WiFi
Dnia Fri, 31 Jul 2009 01:30:56 -0700 (PDT), Janeo napisał(a):

W praktyce więc WiFi użyteczny bardzo w domu (dla leniuszków), na
zewnątrz dla 95% użytkowników to bezużyteczny gadżet.

Za wyjątkiem podróży - wiele hoteli i pensjonatów czy przydrożnych stacji
ma już hotspoty. Ale i to okazjonalnie - jak ktoś chce poważniej
pokorzystać z neta w podróży, to ma lapka i jakiś modem GSM.

Data: 2009-07-31 11:16:33
Autor: J.F.
jakie korzyści z WiFi
Użytkownik "Janeo" <janeo100@gmail.com> napisał w wiadomości news:83e43ff8-ab93-49aa-9ca7-a5c460faa423k19g2000yqn.googlegroups.com...
Tylko ponieważ mój C702 nie ma WiFi, ja to robię identycznie przez
Bluetooth, a komputer i tak chodzi....

Mozesz napisac jakie masz ustawienia na telefonie i na komputerze ?

J.

Data: 2009-07-31 22:37:27
Autor: Janeo
jakie korzyści z WiFi
On 31 Lip, 11:16, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Janeo" <janeo...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:83e43ff8-ab93-49aa-9ca7-a5c460faa423k19g2000yqn.googlegroups.com...

>Tylko ponieważ mój C702 nie ma WiFi, ja to robię identycznie przez
>Bluetooth, a komputer i tak chodzi....

Mozesz napisac jakie masz ustawienia na telefonie i na komputerze ?
To cała instrukcja, nie  na krótki post. Na mojej stronie za jakiś
czas będzie dostępna, na razie nie mam weny :-))
Pozdr. - J
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://strony.aster.pl/janeo/SE_C702/C702.htm

Data: 2009-07-31 01:34:12
Autor: Piotr M
jakie korzyści z WiFi
ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski) pisze:

Jak wyłączę komputer i leżę na łóżku nie chce mi się ruszyć i sprawdzam pocztę czy inne allegro przez telefon. Czasami jestem na tyle leniwy, że po prostu nie chce mi się zwalić z łóżka i włączyć komputer.

Dokładnie :) ja np sprawdzam pogodę, program tv, coś tam w wiki, jakieś telefony i namiary do firm, no i oczywiście nie ma to jak uprzyjemnić sobie czas siedząc na tronie.
Generalnie zawsze fon trzymamy w kieszeni lub pobliżu.
Taka segmentacja i wygoda, nie chce się siedzieć przy biurku i przed stacjonarnym to się leży i kładzie laptopa na brzuchu, gdy za ciężko i za duży trud aby sobie go przynieść i umieścić to się wyciąga rękę i bierze telefon :)

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
  - Szukałem, ale nie znalazłem."