jakie korzyści z WiFi

Data: 2009-07-31 12:13:28
Autor: Papkin
jakie korzyści z WiFi
zbigniew wrote:
Jestem laikiem stąd moje pytanie.
Jakie korzyści są z posiadanie telefonu z funkcja WIFI.
Czy mozna korzytać z darmowych sieci w miastach? czy mogę korzystac z
przegladarki internetowej jeżeli w domu mam sieć wLan?
 Zbigniew

bliskie zeru

mam PDA z wifi i korzystam sporadycznie.

Malo jest otwartych a jesli otwarty to pytanie czy to nie honey pot czyli pulapka na myszy mowiac po naszemu. Logujesz sie, sprawdzasz poczte a tu wszystko snifferem pakietow hakier ma jak na dolni. Jesli masz poczte z polaczeniem SSL to problemu nie ma, ale jak zwykla to jest to dosc niebezpieczne, nie wiesz z kim sie laczysz.

wifi spotow jest malo(!) tak wiec i tak mam internet GPRS/EDGE (do poczty wystarczy). Lacze sie przez moj kanal i jestem raczej pewien ze nikt z orange mnie nie szpieguje :) EDGE zasieg jest nawet w lesie wiec i tak bedziesz z tego korzystac.

Jak jest wifi to dobrze, jak nie to sie nie napalaj na to jak szczerbaty na suchary.

jakie korzyści z WiFi