jakie ³adne b³otniki?

Data: 2012-03-07 11:40:14
Autor: PaweL
jakie ³adne b³otniki?
Chcia³bym kupiæ ³adnie przylegaj±ce do kó³ b³otniki do crossa (28"). Co polecacie?

Kupi³em ju¿ b³otniki w Decathlone, mia³y byæ do kó³ 26-28", a wstrêtnie stercz±, krzywizna pasowa³a by do kó³ z 35". I jeszcze s± zwichrowane. Brrr. Mam uraz do marki BTwin.

Szukam jeszcze ³adnych b³otników do MTB z ko³ami 24". Wszêdzie sprzedaj± uniwersalne, na ko³a 24-26". Podejrzewam ¿e bêd± wygl±daæ równie wstrêtnie jak moje obecne.

Data: 2012-03-08 08:35:59
Autor: PaweL
jakie ³adne b³otniki?

zobacz Orion

Dopasowane s±, ale czy ³adne?

Data: 2012-03-08 08:30:11
Autor: rmikke
jakie ³adne b³otniki?
Dnia Thu, 8 Mar 2012 08:35:59 +0100, PaweL naskroba³/a:

zobacz Orion

Dopasowane s±, ale czy ³adne?

Kwiatkow nie maja, ale przynajmniej w kategorii pelnych blotnikow niczym
optycznie nie ustepuja SKS. A np. moje SKS polegly w starciu z zima (plastikowe
zaczepy przy kole, jeden z chlapaczy tez zaczal odpadac i na silwertejpie
wisial).

Teraz mam Oriony wlasnie i zadnych problemow. Z drugiej strony - zima krotsza
niz w zeszlym roku...

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-03-09 01:31:31
Autor: tadek
jakie ³adne b³otniki?
On 8 Mar, 08:35, "PaweL" <lespawma...@interia.pl> wrote:
>zobacz Orion

Dopasowane s±, ale czy ³adne?

mnie siê podobaj±.¯onie kupi³em SKS-y ale tylko z powodu przelotki na
przewód zasilaj±cy tyln± lampkê. Faktycznie mocowanie drutów
przedniego jest plastykowe i nie wzbudza zaufania

Data: 2012-03-09 12:09:35
Autor: Fabian
jakie ³adne b³otniki?
On 09.03.2012 10:31, tadek wrote:
[...]

IMHO mocowanie b³otnika nie mo¿e byæ pancerne, bo w razie czego lepiej ¿eby b³otnik siê zepsu³ ni¿ mia³ zablokowaæ ko³o.

Fabian.

Data: 2012-03-09 13:17:50
Autor: rmikke
jakie ³adne b³otniki?
Dnia Fri, 09 Mar 2012 12:09:35 +0100, Fabian naskroba³/a:

[...]

A moglbys rozwinac? Bo nie bardzo sobie wyobrazam sytuacje blokowania kola przez
blotnik.

Data: 2012-03-09 14:57:26
Autor: Fabian
jakie ładne błotniki?
On 09.03.2012 14:17, rmikke wrote:
Dnia Fri, 09 Mar 2012 12:09:35 +0100, Fabian naskroba�/a:

On 09.03.2012 10:31, tadek wrote:
On 8 Mar, 08:35, "PaweL"<lespawma...@interia.pl>   wrote:
zobacz Orion

Dopasowane s�, ale czy �adne?

mnie si� podobaj�.�onie kupi�em SKS-y ale tylko z powodu przelotki na
przew�d zasilaj�cy tyln� lampk�. Faktycznie mocowanie drut�w
przedniego jest plastykowe i nie wzbudza zaufania

IMHO mocowanie b�otnika nie mo�e by� pancerne, bo w razie czego lepiej
�eby b�otnik si� zepsu� ni� mia� zablokowa� ko�o.

A moglbys rozwinac? Bo nie bardzo sobie wyobrazam sytuacje blokowania kola przez
blotnik.

Kamyk lub patyk pomiędzy błotnik, a oponę może zablokować koło. Kiedy błotnik ustąpi koło nie zablokuje się. Oczywiście nie wyczerpuje to wszystkich wypadków. Widziałem np. zrolowany błotnik pod koroną widelca z takim samym skutkiem. Taka sytuacja jest też mało prawdopodobna przy jeździe tylko po asfalcie.

Fabian.

Data: 2012-03-07 11:56:50
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
jakie ³adne b³otniki?
PaweL, Wed, 7 Mar 2012 11:40:14 +0100, pl.rec.rowery:
Chcia³bym kupiæ ³adnie przylegaj±ce do kó³ b³otniki do crossa (28"). Co polecacie?

SKS?

Mam uraz do marki BTwin.

A niepotrzebnie. Ró¿ne sprzêty mam z Decathlonu, ró¿nych "marek", wszystko
dzia³a. Choæ fakt, z portek B'Twin po trzech latach siê zaczyna pampers
odpruwaæ. --
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.
Tuwima c(z)ytujê z przyjemno¶ci±         | A potem kilkana¶cie drugich.

Data: 2012-03-10 14:21:14
Autor: Krzyś Cierpiętnik
jakie ładne błotniki?
PaweL wrote:

Chciałbym kupić ładnie przylegające do kół błotniki do crossa
(28"). Co polecacie?

Kupiłem już błotniki w Decathlone, miały być do kół 26-28", a wstrętnie sterczą, krzywizna pasowała by do kół z 35". I jeszcze są
zwichrowane. Brrr.

Niestety - norma. Przedni SKS Bluemels 42mm też sterczy, bo jest
zrobiony na ten sam profil co szerokie. Żeby poprawić sobie taki błotnik
z tworzywa, trzeba go na chwilę zanurzyć we wrzątku, a potem nagiąć
wedle potrzeb i przytrzymać. Voilà.

--
Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news.

jakie ³adne b³otniki?