jakie letnie do busa ( 215/65/16 ) kupic?

1 Data: Kwiecień 12 2010 10:21:18
Autor: Michał
jakie letnie do busa ( 215/65/16 ) kupic?
Witam,
może ktoś podpowiedzieć jak się sprawują jakieś tańsze opony do busa - vw
t5?
z tego co patrzę po necie, to są barumy, sawa, fulda w normalnych
pieniądzach i firestone, które w sumie kosztują trochę więcej ale
przynajmniej po marce powinny być w miarę.
Barumy miałem w osobówce i dość głośne były, nie wiem czy to ogólna wada tej
firmy, ale sporo o tym piszą, pytanie czy to zależy od modeli bieżnika czy
ten typ tak ma.
pozdrawiam
Michał

2 Data: Kwiecień 12 2010 11:22:38