jakie macie opinie o citroenie C3

Data: 2011-05-09 11:53:37
Autor: LEPEK
jakie macie opinie o citroenie C3
W dniu 2011-05-09 09:10, Ryba pisze:

Sprowadzone z Włoch.
Przebieg 98 tys.
> Sprowadzający przyznał się do pomalowania tylnego zderzaka.
> Z minusów to minimalne odstające tylne prawe drzwi górą i dołem.
Silnik minimalnie zapocony pod uszczelką "klawiatury"
jeździł na oleju 20W40.

Z tego opisu to mi coś wygląda na igiełkę, ale po reanimacji. Taki zestaw _może_ być prawdziwy, ale bardziej wygląda na skręconego do prawie 98 kkm, pokolizyjnego zgniłka z zarżniętym silnikiem :/
Masz jakiegoś linka do ogłoszenia?

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-05-09 13:46:01
Autor: Ryba

Użytkownik "LEPEK" <nobody@nowhere.net> napisał w wiadomości news:4dc7b97e$1news.home.net.pl...
> [...]

Z tego opisu to mi coś wygląda na igiełkę, ale po reanimacji. Taki zestaw _może_ być prawdziwy, ale bardziej wygląda na skręconego do prawie 98 kkm, pokolizyjnego zgniłka z zarżniętym silnikiem :/

Oto link:
http://otomoto.pl/citroen-c3-exclusive-stan-idealny-C18730004.html

Ryba

Data: 2011-05-09 15:55:19
Autor: CeSaR
jakie macie opinie o citroenie C3
Oto link:
http://otomoto.pl/citroen-c3-exclusive-stan-idealny-C18730004.html

Auto jest w 100% bezwypadkowe a później okazuje się że zderzak był malowany...
I przez przypadek drzwi z tyłu odstają jak sam napisałeś.
Może i nic nie było ale to tak jak w tym dowcipie, że "jednak pewien niesmak pozostał...."

Data: 2011-05-09 15:59:19
Autor: Ryba

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:iq8rii$4iu$1news.onet.pl...
[...]

Właśnie dlatego się nie napalam.
Zapomniałem jeszcze dopisać, że autko jest kupione z Włoch z salonu VW gdzie
zostawione
zostało w rozliczeniu. Podobno gość ma na to papiery. Z drugiej strony nie
ma książki pojazdu.

Ryba

Data: 2011-05-09 16:45:41
Autor: CeSaR
[...]

To gdzie kupił to mało ważne. Ja osobiście (i to jest tylko moje prywatne zdanie) wolałbym zeby nie pisał o 100% bezwypadkach z milionem wykrzykników tylko że zmieniał/malował cośtam, i że może pojechać na dowolny przegląd w warsztacie przeze mnie wskazanym, niekoniecznie 500km od miejsca zamieszkania :-)

jakie macie opinie o citroenie C3