jakie macie opinie o citroenie C3

Data: 2011-05-09 14:46:27
Autor: BaX
jakie macie opinie o citroenie C3
Tym razem wpadł nam w oko citroen C3. Oglądałem ostatnio pobieżnie
egzemplarz z roku 2005 po liftingu. Silnik 1,4 75KM z klimatronikiem. Tempomat.

W 'C3' standardowo:

- nagminnie palą się żarówki po stronie kierowcy, wymiana hardcore, nie wiem jak to można wymienić np. po ciemku /średnio 2x w roku żona jechała wymieniać/
- problemy ze wstecznym lubi wyskakiwać lub nie dać się wrzucić
- najczęściej działa połowa oświetlenia pokręteł nawiewów, reszta jak jej się chce

Tyle z wkurzających pierdół przez 3 lata użytkowania przez żone C3 zaobserwowałem i o dziwo na jakimś forum citroena powtarzane są praktycznie przez każdego usera. Ogólnie autko nie było złe tyle, że w środku wszystko skrzypiało, szczególnie szyby w uszczelkach.

Pozdro.

jakie macie opinie o citroenie C3