jakie moto na początek dla wysokiego gościa :)

Data: 2009-05-28 19:20:52
Autor: zbigi
jakie moto na początek dla wysokiego gościa :)
Henryk napisał(a):
Cześć
potrzeba zakupu moto na początek do codziennej spokojnej jazdy po
mieście i okolicach  - mój wzrost 193cm, 100kg wagi, wymyśliłem sobie
na początek fazera 0,6, co myślicie ? używany oczywiście, budżet w
okolicach 10k.

To ja, jak zwykle polece cos z innej bajki - TA, AT, DR/XT (od 600 w gore) i tem podobne. Wysokosc motocykla nie bedzie stanowila znaczacej przeszkody, a wygoda i porecznosc nie do przecenienia.

Data: 2009-05-28 19:30:59
Autor: newrom
jakie moto na poczštek dla wysokiego goœcia :)
On Thu, 28 May 2009 19:20:52 +0200, zbigi
<zbiegusek@gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote:

przeszkody, a wygoda i porecznosc nie do przecenienia.

a wygoda to gdzie? Zapytuje bo na pewno nie w dupie.

pozdr
newrom
PS. TA i AT sa mocno niewygodne  ;>
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-05-29 06:35:29
Autor: zbigi
jakie moto na poczĹĄtek dla wysokiego goďż˝ cia :)
newrom@spamcom.com napisał(a):
On Thu, 28 May 2009 19:20:52 +0200, zbigi wrote:

a wygoda i porecznosc nie do przecenienia.

a wygoda to gdzie? Zapytuje bo na pewno nie w dupie.

PS. TA i AT sa mocno niewygodne  ;>

Tyaa... Chyba dla takiego kurdupla jak ty :P
I czego sie czepiasz? Znow sie Afryczka przewrocila? ;)

Nowy JanĂłw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Data: 2009-05-29 07:28:10
Autor: newrom
jakie moto na poczštek dla wysokiego go?cia :)
On Fri, 29 May 2009 06:35:29 +0200, zbigi
<zbiegusek@gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote:

Tyaa... Chyba dla takiego kurdupla jak ty :P

Nie idzie o wysokosc, tylko o szerokosc kanapy. Gupku :P

I czego sie czepiasz?

Bo sie tak slodko odgryzasz ;P

Znow sie Afryczka przewrocila? ;)

No costy, z jednej strony podparta sciana, z drugiej rozlozona 'kosa'.
A w garazu nawet wiatr nie wieje ;)

pozdr
newrom

Data: 2009-05-29 12:30:11
Autor: zbigi
jakie moto na pocz�tek dla wysokiego go ?cia :)
[...]

Wole bys wiejskim gupkiem, nizli galicyjskim kurduplem :P

I czego sie czepiasz?

Bo sie tak slodko odgryzasz ;P

No! Chyba, ze tak... :)

Znow sie Afryczka przewrocila? ;)

No costy, z jednej strony podparta sciana, z drugiej rozlozona 'kosa'.
A w garazu nawet wiatr nie wieje ;)

Bezpieczenstwo ponad wszystko! ;)

Nowy JanĂłw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Data: 2009-05-29 13:11:18
Autor: newrom
jakie moto na pocz?tek dla wysokiego go?cia :)
On Fri, 29 May 2009 12:30:11 +0200, zbigi
<zbiegusek@gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote:

Wole bys wiejskim gupkiem, nizli galicyjskim kurduplem :P

Nie dosc ze jestes wiejskim gupkiem to jeszcze tak mikrym ze z byle
dziury nawet nie wystaje!

Bezpieczenstwo ponad wszystko! ;)

Jasne, dzisiaj ide jeszcze oblozyc ja poduszkami i poprzypinac pasami
;>

pozdr
newrom
PS. Czy Ty mi czasem nie dojebujesz Stary Preclu o Wielkiej Wiedzy i
Doswiadczeniu ? --

Data: 2009-05-29 15:02:34
Autor: zbigi
On Fri, 29 May 2009 12:30:11 +0200, zbigi wrote:

Wole bys wiejskim gupkiem, nizli galicyjskim kurduplem :P

Nie dosc ze jestes wiejskim gupkiem to jeszcze tak mikrym ze z byle
dziury nawet nie wystaje!

Phi! Juz mniej sensownie nie dales rady sie odgryzc? :P

Bezpieczenstwo ponad wszystko! ;)

Jasne, dzisiaj ide jeszcze oblozyc ja poduszkami i poprzypinac pasami
PS. Czy Ty mi czasem nie dojebujesz Stary Preclu o Wielkiej Wiedzy i
Doswiadczeniu ?

Na to SP moge sie zgodzic ale iWWiD to juz na pewno nie do mnie :P
A i przyznac musze ci racje - sie dojebuje dyskretnie, bo krugom i wciaz nie widze cie o, tutaj:
http://www.bobrowy.riders.pl/index.php?Bie%BF%B1ca_edycja:Lista_uczestnik%F3w
Rozumiem, ze po oblozeniu Afryki poduszeczkami, obsypiesz ja wunglem i przycisniesz jeszcze workami kartofli, coby nie korcilo ruszyc sie poza bywsza stolyce? :P

Data: 2009-05-29 15:08:09
Autor: newrom
jakie moto na pocz?tek dla wysokiego go?cia :)
On Fri, 29 May 2009 15:02:34 +0200, zbigi
<zbiegusek@gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote:

Phi! Juz mniej sensownie nie dales rady sie odgryzc? :P

Nie, ale sobie dzis poogladam pythona to moze mi cos przyjdzie do
glowy :P

Na to SP moge sie zgodzic ale iWWiD to juz na pewno nie do mnie :P

Krygujesz sie jak panienka SP o WWiD :)

nie widze cie o, tutaj:
http://www.bobrowy.riders.pl/index.php?Bie%BF%B1ca_edycja:Lista_uczestnik%F3w

A bo mialem w pedalarzami wtedy jezdzic, sie okazalo ze jednak nie
bede miec kontaktow z cudownymi dziecmi dwoch pedalow i wieczorem sie
dopisze do listy :)

Rozumiem, ze po oblozeniu Afryki poduszeczkami, obsypiesz ja wunglem i przycisniesz jeszcze workami kartofli, coby nie korcilo ruszyc sie poza bywsza stolyce? :P

mnie i tak nie korci, ani nie potrzebuje pretekstow. Po prostu nie
jezdze i juz.

pozdr
newrom
PS. fedrujesz wef lykendy ? Bo tak se mysle zeby Cie napasc wef ktorys
- jak bedzie promocja w pekape.

Data: 2009-06-01 02:16:40
Autor: zbigi
On Fri, 29 May 2009 15:02:34 +0200, zbigi wrote:

Na to SP moge sie zgodzic ale iWWiD to juz na pewno nie do mnie :P

Krygujesz sie jak panienka SP o WWiD :)

Wal siem na cyce! Dopieroco minelo 10 lat, gdym hier zaistnial, wiec moge sie krygowac do bolu! :P

[...]

dopisze do listy :)

No! I to rozumię! ;) Nie dosc, zes sam sie dopisal, to i Hydra pojszla w tew slady... Juzem sie ciesze :)

[...]

Tyz tak miewam. Czasami. :)

PS. fedrujesz wef lykendy ? Bo tak se mysle zeby Cie napasc wef ktorys
- jak bedzie promocja w pekape.

A cholera, roznie bywa :( Zasadniczo trza sie dogadywac ciut wczesnien, bo to naprawde roznie bywa a i bywaja niezaplanowane wolne weekendy. Na przyklad w ostatni winienem byl sypac wungiel do kotla, a wyszedl mi wolny. Na cale szczescie w druga strone to raczej nie dziala :)

Data: 2009-06-01 07:25:08
Autor: newrom
jakie moto na pocz?tek dla wysokiego go?cia :)
On Mon, 01 Jun 2009 02:16:40 +0200, zbigi
<zbiegusek@gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote:

Wal siem na cyce! Dopieroco minelo 10 lat, gdym hier zaistnial, wiec moge sie krygowac do bolu! :P

hmm, to musze sprawdzic czy aby nie powinienes mi biegac po piwo ;)

No! I to rozumię! ;) Nie dosc, zes sam sie dopisal, to i Hydra pojszla w tew slady... Juzem sie ciesze :)

Przyjedzie bez Kocyka ?

[...]

hehe, no to najwyzej bede dzwonil 'rup kawa przybywam' ;)

pozdr
newrom

Data: 2009-06-01 11:44:02
Autor: zbigi
On Mon, 01 Jun 2009 02:16:40 +0200, zbigi wrote:

hmm, to musze sprawdzic czy aby nie powinienes mi biegac po piwo ;)

Nie bedziem sie licytowac - wystarczy, zem starszy :P

No! I to rozumię! ;) Nie dosc, zes sam sie dopisal, to i Hydra pojszla w tew slady... Juzem sie ciesze :)

Przyjedzie bez Kocyka ?

Ojacie... :( Ale pafo zem strzelil :( Przepraszam wszystkie 4 osoby :(

A cholera, roznie bywa :( Zasadniczo trza sie dogadywac ciut wczesnien,

hehe, no to najwyzej bede dzwonil 'rup kawa przybywam' ;)

I to jest sluszna teoria :)

Data: 2009-06-01 14:09:03
Autor: newrom
jakie moto na pocz?tek dla wysokiego go?cia :)
On Mon, 01 Jun 2009 11:44:02 +0200, zbigi
<zbiegusek@gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote:

Nie bedziem sie licytowac - wystarczy, zem starszy :P

Bedziem, bedziem, na nastepnych Zapkolajkach ;)

Ojacie... :( Ale pafo zem strzelil :( Przepraszam wszystkie 4 osoby :(

myhyhy, mysle ze to starcza demncja i zostanie Ci wybaczone ;)

I to jest sluszna teoria :)

no ba! w koncu moja ci ona!
pozdr
newrom

Data: 2009-06-01 20:49:05
Autor: Zapek
jakie moto na pocz?tek dla wysokiego go?cia :)

Użytkownik <newrom@spamcom.com> napisał

Bedziem, bedziem, na nastepnych Zapkolajkach ;)
Chyba jak je Pierdasik zrobi :-)

--
Pozdro.
Zape

Data: 2009-06-03 12:28:01
Autor: newrom
On Mon, 1 Jun 2009 20:49:05 +0200, "Zapek" <zapek@konto.pl> wrote:

Chyba jak je Pierdasik zrobi :-)

To Ciebie jeszcze nikt nie powiadomil ze jednak robisz Zapkolajki ?
I zanim odpiszesz to przemysl dwa razy, bo nastepnym razem ze
organizujesz impreze sie dowiesz jak Ci sie pol Polski na chate zwali!
:P

pozdr
newrom

Data: 2009-06-06 03:31:44
Autor: zbigi
[...]

Hi, hi, hi :) Dzieki Niuromku, zes mnie uprzedzil :)

jakie moto na początek dla wysokiego gościa :)