jakie "nagrody" za przelew wynagrodzenia?

Data: 2010-08-11 00:20:59
Autor: RobertS
jakie "nagrody" za przelew wynagrodzenia?

dla przykładu o co mi chodzi - citibank daje zwolnienie z opłaty za konto direct (normalnie 7 zł).

czegoś nie pomyliłeś? mam direct w citi, wynagrodzenia nie przelewam i za konto nie płacę...
wystarczy, że 2,5kzł przeleję 1x w miesiącu (na spłatę kart)

RobertS

Data: 2010-08-11 13:30:14
Autor: zbig
jakie "nagrody" za przelew wynagrodzenia?
czegoś nie pomyliłeś? mam direct w citi, wynagrodzenia nie przelewam i za konto nie płacę...
wystarczy, że 2,5kzł przeleję 1x w miesiącu (na spłatę kart)

tak jest, sprawdziłem, mają być wpływy lecz niekoniecznie wynagrodzenie.

--

jakie "nagrody" za przelew wynagrodzenia?