jakie najtańsze szambo na rok

Data: 2009-03-12 15:37:33
Autor: Rafał
jakie najtańsze szambo na rok
W przyszłym roku mamy mieć kanalizacje ale teraz cos trzeba założyć.
Plastikowe jak dzwonilem strasznie drogie. Myślałem o oczyszczalni z Obi i z niej wykorzystac zbiornik - tylko mały ( a oczyszczalni miec nie możemy bo blisko jest ujęcie wody).
Cokolwiek wybierzemy to chyba przyda sie potem na deszczówke. tylko co bedzie najtaniej?

Data: 2009-03-11 16:06:14
Autor: Panslavista

Użytkownik "Rafał" <admin@czfa.nospam.pl> napisał w wiadomości
[...]

Na Allegro zbiorniki po chemii lub innych środkach np. sokach.

Data: 2009-03-18 15:03:13
Autor: Jacek
jakie najtańsze szambo na rok
np. taki http://www.allegro.pl/item563917733_zbiornik_na_wode_1000l_paleta.html
mają one jednak pewną wadę - gdy poziom wód gruntowych podniesie się a ziorniik nie jest pełny to cisnienie z zewnątrz zaciśnie go.
Jacek

jakie najtańsze szambo na rok