jakie nowe auto

Data: 2009-10-03 22:16:39
Autor: Kazik
jakie nowe auto
Jakie proponujecie nowe auto:
- do 40 tys.
- 4/5 drzwi
- codziennie bede nim przejezdzal 60km, czasami jakis dalszy wyjazd
- za 3 lata zamierzam je sprzedac, takze inwestowanie w diesla chyba sie nie oplaci
- nie musi byc szybkie
- ma byc wygodne i bezpieczne
- musi byc nowe

Myslalem o Hyundai I-30, ale decyzja jeszcze przede mna takze jestem otwarty na wszelkie sugestie.

Data: 2009-10-03 22:44:28
Autor: marjan
jakie nowe auto
Kazik pisze:
[...]

Fiat Grande Punto?

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2009-10-04 00:22:14
Autor: Yogi\(n\)
jakie nowe auto
Użytkownik "Kazik" <kazik@localhost.localnet> napisał w wiadomości news:ha8bf9$b0a$1inews.gazeta.pl...
[...]

Colt albo yaris? A może aygo/C1/107 - pali naprawde niewiele, trzyma się drogi bardzo dobrze - tylko bardziej na miasto niż na trasę ze względu na rozmiary. Jakość wykonania lepsza niż w colcie, porównywałem aygo i colta pare miesięcy temu. Aygo jest całkiem przestronne, wbrew pozorom cztery osoby moga nim podróżować bez zmęczenia, choć oczywiście najlepiej w konfiguracji 2 dorosłe/2 dzieci. Gdyby nie krótka strefa zgniotu, to byłoby idealne.

--
Yogi(n)

Data: 2009-10-04 12:56:21
Autor: Tadeusz
jakie nowe auto

Użytkownik "Yogi(n)" <> napisał w wiadomości ...

Colt albo yaris? A może aygo/C1/107

myślałem że miało być wygodne i bezpieczne a nie puszka od sardynek :)

Data: 2009-10-04 19:53:19
Autor: Yogi\(n\)
jakie nowe auto
Użytkownik "Tadeusz" <t@aster.pl> napisał w wiadomości news:ha9v0p$2io5$1newsread2.aster.pl...

Użytkownik "Yogi(n)" <> napisał w wiadomości ...

Colt albo yaris? A może aygo/C1/107

myślałem że miało być wygodne i bezpieczne a nie puszka od sardynek :)
No to w tej cenie zostaje tylko puszka sardynek albo i30 ;-) I logan.

--
Yogi(n)

Data: 2009-10-04 00:44:22
Autor: Moon
jakie nowe auto
Kazik wrote:
Jakie proponujecie nowe auto:
- do 40 tys.
- 4/5 drzwi
 moze corsa albo astra II?
Fiesta?

moon

Data: 2009-10-04 01:11:30
Autor: to
jakie nowe auto
Kazik wrote:

[...]

Jak ma być wygodne i bezpieczne to albo nie nowe albo nie za 40 tys...

--
cokolwiek

Data: 2009-10-04 09:19:21
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
jakie nowe auto
Kazik pisze:

Myslalem o Hyundai I-30, ale decyzja jeszcze przede mna takze jestem otwarty na wszelkie sugestie.
Logan ?

--
                      Wojciech Smagowicz
                      http://www.ebaja.pl

Data: 2009-10-04 09:26:49
Autor: babinicz
jakie nowe auto

[...]

I-30 nowy do 40 tys. gdzie takiego widziałes?

babinicz

Data: 2009-10-04 19:01:48
Autor: Kazik
jakie nowe auto

http://hyundai.pl/pliki/pdf/i30_2009_cennik.pdf

Data: 2009-10-04 19:07:14
Autor: babinicz
jakie nowe auto

babinicz pisze:
> I-30 nowy do 40 tys. gdzie takiego widziałes?

http://hyundai.pl/pliki/pdf/i30_2009_cennik.pdf

Zasugerowałem sie stroną samar:
http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,5/__Katalog-modeli.html

....  a tam nic nie piszą  o aktualnych rabatach.

Data: 2009-10-04 19:08:19
Autor: Grejon
jakie nowe auto
Kazik pisze:
babinicz pisze:
Myslalem o Hyundai I-30, ale decyzja jeszcze przede mna takze jestem
otwarty na wszelkie sugestie.
I-30 nowy do 40 tys. gdzie takiego widziałes?

http://hyundai.pl/pliki/pdf/i30_2009_cennik.pdf

Tylko że do 40 tys. to tam kosztuje wersja Base, która nie ma w ogóle klimatyzacji.

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2009-10-05 22:47:57
Autor: Jackare
jakie nowe auto

http://hyundai.pl/pliki/pdf/i30_2009_cennik.pdf

Tylko że do 40 tys. to tam kosztuje wersja Base, która nie ma w ogóle klimatyzacji.

Dżizas - tragedia. Nie powinien przejść homologacji.....
--
Jackare

Data: 2009-10-04 12:15:04
Autor: Jacek Osiecki
jakie nowe auto
Dnia Sat, 03 Oct 2009 22:16:39 +0200, Kazik napisał(a):
Jakie proponujecie nowe auto:
- do 40 tys.
- 4/5 drzwi

To chyba tylko Logan pozostaje :)

- ma byc wygodne i bezpieczne
- musi byc nowe

A to już się nie da :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-10-04 15:15:46
Autor: nazgul
jakie nowe auto
- za 3 lata zamierzam je sprzedac, takze inwestowanie w diesla chyba sie nie oplaci

ciekawy pomysł...
sprzedaż auta akurat po okresie kiedy najbardziej traci na wartości.

może lepiej planowaną stratę na wartości dołozyć rozkłądając na 5-6 letnie raty?

Data: 2009-10-05 15:50:02
Autor: ..Aldi..
jakie nowe auto
[...]

może po prostu go stać?!

Data: 2009-10-04 19:14:39
Autor: Piotrek
jakie nowe auto
- do 40 tys.
- ma byc wygodne - musi byc nowe

to sie wyklucza ....

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-10-05 09:37:58
Autor: Marx
jakie nowe auto
Octavia I Tour (najslabsza wersja bez klimy)
Nissan Note (jest teraz chyba jakas promocja za 40 tys)

Tata :) hehe widzialem dzis na osiedlu, ludzie to kupuja...
Marx

Data: 2009-10-05 09:46:35
Autor: Pan Piskorz
jakie nowe auto
Tata :) hehe widzialem dzis na osiedlu, ludzie to kupuja...

i co w tym dziwnego?
to jest zmodyfikowany fiacik palio / palio weekend

z fabryk koncernu tata wyjeżdżają również egzemplarze z logo fiat
P.

Data: 2009-10-05 14:07:35
Autor: Marx
jakie nowe auto
Pan Piskorz pisze:
Tata :) hehe widzialem dzis na osiedlu, ludzie to kupuja...

i co w tym dziwnego?
to jest zmodyfikowany fiacik palio / palio weekend

z fabryk koncernu tata wyjeżdżają również egzemplarze z logo fiat

Mysle ze jeden wart drugiego, ale ok - nie rozwijajmy tematu.
Powiedzmy ze nie mialem, nie mam i nigdy nie bede mial fiata.
Marx

Data: 2009-10-05 13:12:09
Autor: Waldek Godel
jakie nowe auto
Dnia Mon, 05 Oct 2009 14:07:35 +0200, Marx napisał(a):

Mysle ze jeden wart drugiego, ale ok - nie rozwijajmy tematu.

Myślenie najwidoczniej ci nie wychodzi za bardzo.

PS. Jaguara też nie kupisz?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-05 22:56:39
Autor: Jackare
jakie nowe auto
[...]

Polecam jak najbardziej zakup nowego samochodu. W tej cenie dostaniesz też Getza chyba już nawet z jakimś niezłym wyposażeniem a Getz to już całkiem fajne autko - mam takiego od 6 lat i jest OK. Mam też logana (MCV- kombi) i powiem że jeżeli do pracy to OK, ale jeżeli dla siebie to nie kupuj, chyba że nie masz innego wyjścia. I30 jest bardzo fajny ale osobiście nie szedłbym w najniższą wersję wyposażenia chyba że rzeczywiście sprzedasz za 3 lata. Jeżeli będziesz trzymał dłużej będzie Ci brak tego i owego. Pomyśl jeszcze na innymi modelami KIA i hyundaia - na pewno coś znajdziesz i pamiętaj że z każdym dealerem można się dosyć mocno potargować. Dealer gdy widzi że jesteś zdecydowany jest w stanie i wiele opuścić z ceny i dorzucić dodatki. Ja kupując getza wytargowałem 10% obniżki ceny i wyposażenie warte w salonie 4,5 tys zł. Kupując logana dostałem upust prawie 7 tys zł i dodatki za 1,5 tys.

Data: 2009-10-07 19:34:51
Autor: Igor Adamiak
jakie nowe auto
[...]

Może sandero w bogatszej wersji?