jakie nowe auto

Data: 2009-10-04 00:22:14
Autor: Yogi\(n\)
jakie nowe auto
Użytkownik "Kazik" <kazik@localhost.localnet> napisał w wiadomości news:ha8bf9$b0a$1inews.gazeta.pl...
Jakie proponujecie nowe auto:
- do 40 tys.
- 4/5 drzwi
- codziennie bede nim przejezdzal 60km, czasami jakis dalszy wyjazd
- za 3 lata zamierzam je sprzedac, takze inwestowanie w diesla chyba sie nie oplaci
- nie musi byc szybkie
- ma byc wygodne i bezpieczne
- musi byc nowe

Colt albo yaris? A może aygo/C1/107 - pali naprawde niewiele, trzyma się drogi bardzo dobrze - tylko bardziej na miasto niż na trasę ze względu na rozmiary. Jakość wykonania lepsza niż w colcie, porównywałem aygo i colta pare miesięcy temu. Aygo jest całkiem przestronne, wbrew pozorom cztery osoby moga nim podróżować bez zmęczenia, choć oczywiście najlepiej w konfiguracji 2 dorosłe/2 dzieci. Gdyby nie krótka strefa zgniotu, to byłoby idealne.

--
Yogi(n)

Data: 2009-10-04 12:56:21
Autor: Tadeusz
jakie nowe auto

Użytkownik "Yogi(n)" <> napisał w wiadomości ...

Colt albo yaris? A może aygo/C1/107

myślałem że miało być wygodne i bezpieczne a nie puszka od sardynek :)

Data: 2009-10-04 19:53:19
Autor: Yogi\(n\)
jakie nowe auto
Użytkownik "Tadeusz" <t@aster.pl> napisał w wiadomości news:ha9v0p$2io5$1newsread2.aster.pl...

Użytkownik "Yogi(n)" <> napisał w wiadomości ...

Colt albo yaris? A może aygo/C1/107

myślałem że miało być wygodne i bezpieczne a nie puszka od sardynek :)
No to w tej cenie zostaje tylko puszka sardynek albo i30 ;-) I logan.

--
Yogi(n)

jakie nowe auto