jakie nowe auto

Data: 2009-10-05 22:56:39
Autor: Jackare
jakie nowe auto
Użytkownik "Kazik" <kazik@localhost.localnet> napisał w wiadomości news:ha8bf9$b0a$1inews.gazeta.pl...
Jakie proponujecie nowe auto:
- do 40 tys.
- 4/5 drzwi
- codziennie bede nim przejezdzal 60km, czasami jakis dalszy wyjazd
- za 3 lata zamierzam je sprzedac, takze inwestowanie w diesla chyba sie nie oplaci
- nie musi byc szybkie
- ma byc wygodne i bezpieczne
- musi byc nowe

Myslalem o Hyundai I-30, ale decyzja jeszcze przede mna takze jestem otwarty na wszelkie sugestie.

Polecam jak najbardziej zakup nowego samochodu. W tej cenie dostaniesz też Getza chyba już nawet z jakimś niezłym wyposażeniem a Getz to już całkiem fajne autko - mam takiego od 6 lat i jest OK. Mam też logana (MCV- kombi) i powiem że jeżeli do pracy to OK, ale jeżeli dla siebie to nie kupuj, chyba że nie masz innego wyjścia. I30 jest bardzo fajny ale osobiście nie szedłbym w najniższą wersję wyposażenia chyba że rzeczywiście sprzedasz za 3 lata. Jeżeli będziesz trzymał dłużej będzie Ci brak tego i owego. Pomyśl jeszcze na innymi modelami KIA i hyundaia - na pewno coś znajdziesz i pamiętaj że z każdym dealerem można się dosyć mocno potargować. Dealer gdy widzi że jesteś zdecydowany jest w stanie i wiele opuścić z ceny i dorzucić dodatki. Ja kupując getza wytargowałem 10% obniżki ceny i wyposażenie warte w salonie 4,5 tys zł. Kupując logana dostałem upust prawie 7 tys zł i dodatki za 1,5 tys.

jakie nowe auto