jakie obecnie lokaty lub polisy najlepsze

Data: 2009-04-02 05:04:41
Autor: Adrian
jakie obecnie lokaty lub polisy najlepsze
z tego co widzę to:

EUROBANK 1M - 6%  2M - 6%  3M  6%
GETIN  3M - 7%
POLBANK  4M - 7%
PKO BP  3M - 5.5%
OPEN FINANCE zaoferował mi przedłużenie lokaty na warunkach 3M - 6.5%
7M - 7%

Data: 2009-04-02 17:40:39
Autor: Valdi.Pavlack
jakie obecnie lokaty lub polisy najlepsze
"Adrian"

OPEN FINANCE zaoferował mi przedłużenie lokaty na warunkach 3M - 6.5% 7M -
7%

Może dowiedzieć się jak wyglądała ta propozycja? Tzn. kiedy złożyli Ci taką
propozycję i jaką drogą - telefon, e-mail itp.?

Data: 2009-04-02 10:07:19
Autor: Adrian
jakie obecnie lokaty lub polisy najlepsze
Może dowiedzieć się jak wyglądała ta propozycja? Tzn. kiedy złożyli Ci taką
propozycję i jaką drogą - telefon, e-mail itp.?

poprzednio zakładałem lokatę 3M w Noble przez Open Finance, za kilka
dni kończy mi się ta lokata i dzisiaj zadzwonili właśnie z taką
propozycją (jeszcze była opcja na 12M ale nie słuchałem bo mnie nie
interesuje)
jutro mają oddzwonić ale będę negocjował oprocentowanie, bo w Getin
mam 7% a mi zaproponowali 6.5 % (interesuje mnie wyłacznie 3M)
Open twierdził w rozmowie, że jest promocja i oprocentowanie jest
wyższe o pół punktu procentowego niż oprocentowanie na ich stronie

Data: 2009-04-02 19:42:53
Autor: Valdi.Pavlack
jakie obecnie lokaty lub polisy najlepsze
"Adrian"

[ciach]

Jestem w podobnej sytuacji jak Ty. Za kilka dni kończą mi się dwie lokaty
3-miesięczne. Planuję całość pieniędzy z Noble przelać do Getinu. Jeżeli
dają swoim obecnym klientom 0,5% więcej niż standardowa oferta na stronie to
i tak w moim jak i prawdopodobnie Twoim przypadku oferta Getinu jest
korzystniejsza.

Jeżeli się mylę to proszę o sprostowanie.

Pozdrawiam.

jakie obecnie lokaty lub polisy najlepsze