jakie okulary z wkladkami korekcyjnymi

Data: 2009-07-07 12:23:22
Autor: scooby
jakie okulary z wkladkami korekcyjnymi
hi
ja używam takich
http://www.allegro.pl/item674905514.html
i takich (tylko ciemniejszej wersji)
http://www.allegro.pl/item676821975.html

przy +4.5D nie było problemów z wpasowaniem szkieł, ale w Gogglach jest z tym lepiej niż w Zeppelinach, bo w tych ostatnich ramka jest mocno wygięta; Goggle są bardziej odsunięte od pyska, za pomocą piankowego "dystansu", który dodatkowo ogranicza zalewanie oczu potem ;))
obie sztuki trwałe i wygodne
Zeppeliny są (bardzo) duże więc dodatkowo mniej wieje po ockach ;)

pzdr, scby

Data: 2009-07-07 13:40:25
Autor: kml

Użytkownik "scooby" <scooby@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h2v7mr$5l2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Fajne te zeppeliny :) A jak się mieszczą pod kask? Nie ma problemów, że "podnoszą" kask?

kml
Last update 04/07/2009 manual do TIME Z

Data: 2009-07-07 14:30:17
Autor: scooby
kml pisze:

Fajne te zeppeliny :) A jak się mieszczą pod kask? Nie ma problemów, że "podnoszą" kask?

ciuteczkę, ale bez problemu, z metem z daszkiem dają radę;

pzdr, scby

Data: 2009-07-07 16:43:54
Autor: kml

Użytkownik "scooby" <scooby@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h2vf4p$6rk$1inews.gazeta.pl...
kml pisze:

Fajne te zeppeliny :) A jak się mieszczą pod kask? Nie ma problemów, że "podnoszą" kask?

ciuteczkę, ale bez problemu, z metem z daszkiem dają radę;

Kurczę, do tej pory byłem przekonany że jak w końcu się zbiore i będę kupował to accenty a teraz już taki pewien nie jestem :)

Data: 2009-07-08 04:31:27
Autor: swir
jakie okulary z wkladkami korekcyjnymi
Rudy Horus RX

Nie ma żadnych wkładek, wpina się w sportową oprawkę ramkę ze szkłem
korekcyjnym i gotowe. Szkła korekcyjne można zamówić u optyka w
różnych kolorach - jest pełna gama do wyboru więc na ciemno i na jasno
można mieć co się lubi. Śmigam w takich brylach coś ponad rok i jest
pierwszorzędnie. Wcześniej jeździłem z soczewami kontaktowymi + zwykły
okular na rower i o ile widoczność jest spoko to w takim sporcie jak
nasz soczewki średnio mi się sprawdzały... zwłacza bywło kiepsko na
zjazdach kiedy to wicher hula prosto w nos. Nie wiedzieć czemu
soczewka potrafiła dziwnie lepić się do powieki i totalna padaka bo
trzeba było mrugać czy coś żeby normalnie widzieć.

Także polecam horusy, działają jak normalne bryle ale są sportowe,
dobrze na głowie siedzą i mają regulowane noski. Z dorobieniem
szkiełek u optyka zabawa robi się ciut kosztowna ale warto.

Data: 2009-07-08 13:36:12
Autor: Mariusz Kruk
jakie okulary z wkladkami korekcyjnymi
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "swir"
Rudy Horus RX

No nie żartuj. Rudy jest koszmarnie drogi.

--
[-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ] Beavis  of  Borg:  You said Ass-imilate. heh
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] heh hehheh.

Data: 2009-07-08 05:41:43
Autor: swir
jakie okulary z wkladkami korekcyjnymi
no ale jest trwały :P

Data: 2009-07-08 16:05:37
Autor: kml
jakie okulary z wkladkami korekcyjnymi

Użytkownik "swir" <swiru@tlen.pl> napisał w wiadomości news:8147d826-ad39-4cd2-ab61-0356ff560f0an11g2000yqb.googlegroups.com...
no ale jest trwały :P

Wiesz co, powiem szczerze wole mieć x oprawek tanich niż jedną ultradrogą. Metoda sprawdzona w codziennych brylach - przy zmianie kupuje najtańsze 2 pary i jak pierwsza polegnie to po prostu przekładam szkła  :)

kml
Last update 07/07/2009 manual do TIME Z i nowe graty.

jakie okulary z wkladkami korekcyjnymi