jakie opinie: Bulls Cross Mover / Flyer

Data: 2012-01-07 10:37:26
Autor: geos
jakie opinie: Bulls Cross Mover / Flyer
zastanawiam się nad przesiadk± z mtb 26" na crossa 28". chciałbym dobrać rower w miarę uniwersalny do moich potrzeb, tak aby sprawdził się zarówno na dłuższych wycieczkach w warunkach bardziej komfortowych niż dotychczas na mtb ale także do codziennego użytkowania: dojazd do pracy, krótkie jednodniowe (do 100km) wypady poza miasto w lasy, na szutry lub szosę, gdzie lubię się po¶cigać sam z sob±.

w oko wpadły mi modele Bulls Cross: Mover i Flyer, i Flyer F. może kto¶ z grupowiczów posiadał lub dosiadał tych modeli i mógłby co¶ napisać o wykonaniu i wrażeniach z jazdy?

http://www.bulls.de/modelle/cross-terrain/cross-mover/cross-mover-3-disc.html
http://www.bulls.de/modelle/cross-terrain/cross-flyer/cross-flyer.html
http://www.bulls.de/modelle/cross/cross-flyer/cross-flyer-f.html

pozdrawiam,
geos

Data: 2012-01-07 08:51:57
Autor: Kuba Abuk
jakie opinie: Bulls Cross Mover / Flyer
On 7 Sty, 10:37, geos <g...@nowhere.invalid> wrote:
zastanawiam si nad przesiadk z mtb 26" na crossa 28".
(ciach)
> w oko wpad y mi modele Bulls Cross: Mover i Flyer, i Flyer F. mo e
kto
(ciach)

Nie lepiej Unibike Xenon z Polski? Podobne parametry, a tańszy i nie
będziesz pompował na siłę gospodarki niemiaszkom.

Zdravim,
Kuba

Data: 2012-01-07 10:54:42
Autor: kamil/Endurorider.pl
jakie opinie: Bulls Cross Mover / Flyer
Użytkownik "geos" <geos@nowhere.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:je93ol$o6k$1news.task.gda.pl...
w oko wpadły mi modele Bulls Cross: Mover i Flyer, i Flyer F. może kto¶ z grupowiczów posiadał lub dosiadał tych modeli i mógłby co¶ napisać o wykonaniu i wrażeniach z jazdy?

Wydaje mi się, że kiedy¶ serwisowałem używkę bullsa. Rozmiaru kół nie pomnę, ale wrażenie było dobre tzn. co¶ jak Univega na bogato :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2012-01-09 00:15:58
Autor: Krzyś Cierpiętnik
jakie opinie: Bulls Cross Mover / Flyer
geos wrote:

zastanawiam się nad przesiadką z mtb 26" na crossa 28". chciałbym
dobrać rower w miarę uniwersalny do moich potrzeb, tak aby sprawdził
się zarówno na dłuższych wycieczkach w warunkach bardziej komfortowych
niĹĽ dotychczas na mtb ale takĹĽe do codziennego uĹĽytkowania: dojazd do
pracy, krĂłtkie jednodniowe (do 100km) wypady poza miasto w lasy, na
szutry lub szosę, gdzie lubię się pościgać sam z sobą.

Dokładnie tak wykorzystuję rower.

w oko wpadły mi modele Bulls Cross: Mover i Flyer, i Flyer F. może
ktoś z grupowiczów posiadał lub dosiadał tych modeli i mógłby coś
napisać o wykonaniu i wrażeniach z jazdy?

http://www.bulls.de/modelle/cross-terrain/cross-mover/cross-mover-3-disc.html
http://www.bulls.de/modelle/cross-terrain/cross-flyer/cross-flyer.html

Mało ciekawe, ciężkie itd...

http://www.bulls.de/modelle/cross/cross-flyer/cross-flyer-f.html

Za niecałe 1,5k (w akcie desperacji po pęknięciu ramy) wylicytowałem w
zeszłym roku coś podobnego, a mianowicie:

http://www.stevensbikes.de/2011/index.php?bik_id=144

Koncept podobny, na plus nexus premium i korby alfine, reszta osprzętu z
dolnej półki. Rama bardzo podobna, tylko spawy nie są szlifowane i jakby
wyższa - pewnie ta sama fabryka. Kupiłem to to z zamiarem kompletnego
przerobienia na rower typu touring/commuter/all-rounder z barankiem*,
błotnikami i bagażnikiem i takoż ujeżdżam. Oznacza to, że z oryginalnych
części została dosłownie tylko rama, piasta, manetka, korby/łożyska i
łańcuch. A piszę o tym dlatego, bo ogólnie polecam tego typu rower! ;)
Ale nie ot tak, ale jako bazÄ™ na coĹ› fajnego - taka rama jest naprawdÄ™
wszechstronna, w przeciwieństwie do szosowych ma wszystkie należyte
otwory na swoim miejscu i miejsce na trochę szersze opony (na przykład
przełajowe na zimę). Z barankiem i błotnikami SKS Longboard ten Bulls
wyglądałby już całkiem przystojnie, a z karbonowym widelcem i BB7 z
przodu byłby to rower prawie idealny - prawie jak mój ;)

* baranek + V-ki/BB7 MTN możliwe dzięki klamkom Tektro RL520. Pozostaje
  problem z manetkÄ™, ale o tym innym razem.

--
Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news.

jakie opinie: Bulls Cross Mover / Flyer