jakie opony - średnia klasa

Data: 2011-11-13 23:58:28
Autor: Ra
jakie opony - średnia klasa
Co polecacie z opon 195/55 R16 na zimę ? firma lub model
- nie jakieś noname
- jazda tylko w-wa więc raczej czarne ulice
- samej jazdy raczej mało więc nie chce wywalać kupę kasy a widzę, że poszły mocno w górę. W ubiegłym roku w znanym sklepie netowym był całkiem spory wybór 300+ zł, a teraz to tak 400-500zł więc w realu pewnie jeszcze więcej

Data: 2011-11-14 00:24:45
Autor: K
jakie opony - średnia klasa
W dniu 13-11-2011 23:58, Ra pisze:
[...]

debica frigo 8 (czy jaki to ma tam aktualnie numer) spokojnie wystarcza.

Data: 2011-11-13 23:34:02
Autor: to
jakie opony - średnia klasa
begin K
debica frigo 8 (czy jaki to ma tam aktualnie numer) spokojnie wystarcza.

Albo wąż ogrodowy. Z tej grupy dowiedziałem się, że obwiązanie felgi wężem ogrodowym jest bardzo kreatywnym sposobem zastąpienia opony.

Data: 2011-11-14 07:41:08
Autor: Agent
jakie opony - średnia klasa

Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4ec053ea$0$5810$65785112news.neostrada.pl...
begin K

debica frigo 8 (czy jaki to ma tam aktualnie numer) spokojnie wystarcza.

Albo wąż ogrodowy. Z tej grupy dowiedziałem się, że obwiązanie felgi
wężem ogrodowym jest bardzo kreatywnym sposobem zastąpienia opony.

To już się robi nudne bo śmieszne już dawno przestało być.

Data: 2011-11-14 10:35:58
Autor: to
jakie opony - średnia klasa
begin Agent
To już się robi nudne bo śmieszne już dawno przestało być.

Podobnie jak polecanie w co drugim wątku beznadziejnych Dębic. ;-)

Data: 2011-11-14 13:28:29
Autor: M1SLQ
jakie opony - średnia klasa
Podobnie jak polecanie w co drugim wątku beznadziejnych Dębic. ;-)

Jeśli potrafisz polecić coś w cenie Dębicy, co sprawuje się lepiej na śniegu od wspomnianych Frigo, to prosimy. Będziemy wdzięczni.

Pozdrawiam

Data: 2011-11-14 12:49:46
Autor: to
jakie opony - średnia klasa
begin M1SLQ
Jeśli potrafisz polecić coś w cenie Dębicy, co sprawuje się lepiej na
śniegu od wspomnianych Frigo, to prosimy. Będziemy wdzięczni.

Pytanie było o opony średniej klasy, a nie o najtańsze. A na tej grupie -- ktoś pyta o opony premium, dostaje odpowiedź "kup Dębice, a jak kupisz coś droższego to masz krótkiego członka", pyta o średnią klasę, odpowiedź ta sama. I to właśnie jest nudne. Po drugie, pomijając może góry, w Polsce przez większość zimy jest mokro, więc opony zimowe, które na mokrym są tragiczne, to fatalny wybór.

Data: 2011-11-14 14:14:17
Autor: M1SLQ
jakie opony - średnia klasa
Pytanie było o opony średniej klasy, a nie o najtańsze.

cytat: "Co polecacie z opon 195/55 R16 na zimę ? firma lub model
- nie jakieś noname
- jazda tylko w-wa więc raczej czarne ulice
- samej jazdy raczej mało więc nie chce wywalać kupę kasy"

skoro _cena jest istotna_, opony moją być _na zimę_  i _samej jazdy raczej mało więc nie chcę wywalać kupę kasy_ to raczej wątkotwĂłrca nie pyta o opony klasy premium... W Warszawie śnieg teĹź się zimą zdarza i z parkingu wyjechać ciężko... To jest grupa dyskusyjna, pozwoliłem sobie zapytać, co jest lepsze na zimę od Dębicy w cenie Dębicy.

Pozdrawiam

Data: 2011-11-14 13:19:46
Autor: to
jakie opony - średnia klasa
begin M1SLQ
Pytanie było o opony średniej klasy, a nie o najtańsze.

cytat: (...)

Pytanie było o opony średniej klasy do jazdy głównie po mokrym, a nie o najtańsze do jazdy głównie po śniegu.

W Warszawie śnieg też się zimą zdarza i z
parkingu wyjechać ciężko...

Chyba jak ktoś nie umie jeździć albo ma letnie.
To jest grupa dyskusyjna, pozwoliłem sobie
zapytać, co jest lepsze na zimę od Dębicy w cenie Dębicy.

Wszystko co jest lepsze na mokrym od Dębicy, bo u nas zimą jest najczęściej mokro.

Data: 2011-11-14 13:24:16
Autor: AZ
jakie opony - średnia klasa
On 2011-11-14, to <to@xyz.abc> wrote:

W Warszawie śnieg też się zimą zdarza i z
parkingu wyjechać ciężko...

Chyba jak ktoś nie umie jeździć albo ma letnie.
Czyli gro osob jezdzacych po wawie a pozniej pod praca przez pol
godziny rycza silnikami jak zarzynany bawol. A zamiast super-hiper-duper
zimowek wystarczylo w leroyu kupic lopate do sniegu.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-15 00:17:44
Autor: Przemysław Czaja
jakie opony - średnia klasa

UĹźytkownik "to"

W Warszawie śnieg też się zimą zdarza i z
parkingu wyjechać ciężko...

Chyba jak ktoś nie umie jeździć albo ma letnie.

Albo jak  wciska takie farmazony jak Ty. W/g tej teorii, to na Warszawę dobre letnie sprawdzą się jak złoto - bo one przecieĹź na mokre są the best!

Jaaasne...wąż!

Data: 2011-11-14 23:25:02
Autor: AZ
jakie opony - średnia klasa
On 2011-11-14, Przemysław Czaja <przempo@poczta.fm> wrote:

Albo jak  wciska takie farmazony jak Ty. W/g tej teorii, to na Warszawę dobre letnie sprawdzą się jak złoto - bo one przecieĹź na mokre są the best!

Ale co Ty mozesz o tym wiedziec skoro kupujesz super-duper-hiper zimowe
opony? Latalem motocyklem zeszlej zimy na torowych oponach ktore
maja symobliczny bieznik i jakos dalo rade...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-15 00:58:38
Autor: Przemysław Czaja
jakie opony - średnia klasa

UĹźytkownik "AZ"

Ale co Ty mozesz o tym wiedziec skoro kupujesz super-duper-hiper zimowe
opony? Latalem motocyklem zeszlej zimy na torowych oponach ktore
maja symobliczny bieznik i jakos dalo rade...

Zimą...na motocyklu...cóż to nie moje zdrowie i nie moje życie.

Pozdrawiam.

Data: 2011-11-15 00:03:26
Autor: AZ
jakie opony - średnia klasa
On 2011-11-14, Przemysław Czaja <przempo@poczta.fm> wrote:
[...]

Ty nie zmieniaj tematu. Wytlumacz fenomen opon zimowych w zimie na
mokrej nawierzchni? No chyba ze roztopiony snieg to co innego niz to co
leci z nieba w lecie.

Zatrwazajace jest jedynie to jak w dzisiejszych czasach marketoidzi i
urzedasy potrafia robic ludziom wode z mozgu.
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-15 01:19:11
Autor: Przemysław Czaja
jakie opony - średnia klasa

UĹźytkownik "AZ"

[...]

MoĹźe ja jakiś głupi jestem, albo trafiam na jakieś super hiper wyjątkowe opony, ale nie widzę Ĺźeby na mokrym,  zimowe opony miały jakieś problemy z przyczepnością. Co wy robicie tymi samochodami w zimie? Wyścigi? Nie wiem jak w Warszawie, moje miasteczko jest w miarę oczyszczane ze sniegu, jednak  zdarzają się sytuacje, gdzie kilka km trzeba przejechać po ubitym śniegu - na co mi w tej sytuacji opona, ktĂłra jest rewelacyjna na mokrym skoro po śniegu zachowuje się prawie jak letnia? Podsumuję - jak jest mokro wystarczy nieco zwolnić, aby jechać bezpiecznie (nawet na letnich) ale jak jest śnieg i ślizgawica to wolę mieć opony ktĂłre temu podołają - bo to o wiele bardziej niebezpieczna sytuacja niĹź jazda po mokrej ulicy.

Data: 2011-11-15 08:20:28
Autor: Agent
jakie opony - średnia klasa

Może ja jakiś głupi jestem, albo trafiam na jakieś super hiper wyjątkowe
[...]

Dokładnie tak samo myślę. Mokra i sucha nawierzchnia jest o wiele bardziej przewidywalna niż śnieg i lód. I do tego o wiele bardziej przyczepna. Dlatego doborem opon kieruję się pod kątem zachowania na śniegu i lodzie.

Data: 2011-11-15 12:34:48
Autor: to
jakie opony - średnia klasa
begin Agent
[...]

To prawda. Powiem więcej -- z tej grupy dowiedziałem się, że Dębice to najlepsze opony na śnieg, a kto uważa inaczej, ten ma krótkiego penisa.

Data: 2011-11-15 12:40:05
Autor: AZ
jakie opony - średnia klasa
On 2011-11-15, to <to@xyz.abc> wrote:

To prawda. Powiem więcej -- z tej grupy dowiedziałem się, że Dębice to najlepsze opony na śnieg, a kto uważa inaczej, ten ma krótkiego penisa.

A ten waz to jak sie owija? Wzdluz czy poprzek?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-15 12:41:50
Autor: to
jakie opony - średnia klasa
begin AZ
To prawda. Powiem więcej -- z tej grupy dowiedziałem się, że Dębice to
najlepsze opony na śnieg, a kto uważa inaczej, ten ma krótkiego penisa.

A ten waz to jak sie owija? Wzdluz czy poprzek?

Dojdź do tego sam -- bądź kreatywny!

Data: 2011-11-15 09:55:27
Autor: AZ
jakie opony - średnia klasa
On 2011-11-15, Przemysław Czaja <przempo@poczta.fm> wrote:

[...]
Ale to nie chodzi o to ze zimowki sa slabe na mokrym, chodzi o sens
kupowania zimowek gdy nie jezdzi sie po sniegu tylko po mokrym.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-15 13:58:56
Autor: Przemysław Czaja
jakie opony - średnia klasa

UĹźytkownik "AZ"

Ale to nie chodzi o to ze zimowki sa slabe na mokrym, chodzi o sens
kupowania zimowek gdy nie jezdzi sie po sniegu tylko po mokrym.

Przerabialiśmy to w ubiegłym roku, już nie pamiętasz jak brakło kasy i piasku na odśnieżanie w Warszawie, o zaskoczeniu przez zimę nie wpominając? Przypomnę - w CAŁEJ Europie zabrakło w sklepach opon zimowych. Wiesz w Kenii to ja mogę cały rok na letnich pomykać, może i w Hiszpanii, niestety w Polsce sporo jest odcinków (myślę, że również w Warszawie - niech się Warszawiacy wypowiedzą) które piaskarki nigdy nie widziały na oczy - i na takie sytuacje wolę być przygotowany.

Data: 2011-11-15 13:05:24
Autor: AZ
jakie opony - średnia klasa
On 2011-11-15, Przemysław Czaja <przempo@poczta.fm> wrote:
[...]

Sporo jest takich miejsc w Warszawie, odsniezane sa glownie ulice po
ktorych jezdzi komunikacja publiczna. Tak jak mowie, jezdzilem
praktycznie cala zime (moze bez 2-3 tygodni) motocyklem tylko po mokrych
ulicach. Zeby nie bylo - nie wybralbym sie na letnich na trase po
zasniezonej drodze, ale po Warszawie na 95% zimowych dni wystarczaja
zwykle opony bo po prostu jest tylko mokro.

A ze zabraklo opon? Owczy ped, tak jak z cukrem.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-15 15:52:04
Autor: Przemysław Czaja
jakie opony - średnia klasa

UĹźytkownik "AZ"

zasniezonej drodze, ale po Warszawie na 95% zimowych dni wystarczaja
zwykle opony bo po prostu jest tylko mokro.

Pisałem  o  5%, ktĂłre dla MNIE odgrywają decydującą rolę
:)

PozdrĂłwki

Data: 2011-11-15 17:41:44
Autor: Michał Baszyński
jakie opony - średnia klasa
W dniu 2011-11-15 10:55, AZ pisze:

Ale to nie chodzi o to ze zimowki sa slabe na mokrym, chodzi o sens
kupowania zimowek gdy nie jezdzi sie po sniegu tylko po mokrym.

poniżej +5..+7 stopni na mokrym zimowa Conti TS830 zachowuje się o niebo lepiej niż letnia Bridgestone Turanza ER300. Obie z segmentu premium.

--
Pozdr.
Michał

Data: 2011-11-15 21:43:04
Autor: to
jakie opony - średnia klasa
begin Michał Baszyński
Ale to nie chodzi o to ze zimowki sa slabe na mokrym, chodzi o sens
kupowania zimowek gdy nie jezdzi sie po sniegu tylko po mokrym.

poniżej +5..+7 stopni na mokrym zimowa Conti TS830 zachowuje się o niebo
lepiej niĹź letnia Bridgestone Turanza ER300. Obie z segmentu premium.

Turanza to nie jest segment premium, tylko tania linia Bridgestone-a. Klasa średnia.

Data: 2011-11-15 21:44:33
Autor: AZ
jakie opony - średnia klasa
On 2011-11-15, to <to@xyz.abc> wrote:

Turanza to nie jest segment premium, tylko tania linia Bridgestone-a. Klasa średnia.

Nie znam samochodowego Bridgestone-a, ale motocyklowe to jest dno
totalne.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-15 23:17:10
Autor: Michał Baszyński
jakie opony - średnia klasa
W dniu 2011-11-15 22:43, to pisze:

Turanza to nie jest segment premium, tylko tania linia Bridgestone-a.
Klasa średnia.

starą ER300 jeszcze 3 lata temu klasyfikowano jako premium, zresztą w testach ADAC-u wypadała wtedy w pierwszej trójce (obok innych segmentu premium). I latem spisywała się IMHO bardzo dobrze.
W chłodne jesienne dni jednak stawała się za twarda.
Obecnie produkowana ER300 Ecopia to juĹź inna opona, duĹźo gorzej oceniana. Dlatego teĹź obecnie jako letnie mam Continentale.

--
Pozdr.
Michał

Data: 2011-11-17 14:34:05
Autor: Krzysiek Kielczewski
jakie opony - średnia klasa
On 2011-11-15, Przemysław Czaja <przempo@poczta.fm> wrote:

Może ja jakiś głupi jestem, albo trafiam na jakieś super hiper wyjątkowe opony, ale nie widzę żeby na mokrym,  zimowe opony miały jakieś problemy z przyczepnością. Co wy robicie tymi samochodami w zimie? Wyścigi? Nie wiem jak w Warszawie, moje miasteczko jest w miarę oczyszczane ze sniegu, jednak  zdarzają się sytuacje, gdzie kilka km trzeba przejechać po ubitym śniegu - na co mi w tej sytuacji opona, która jest rewelacyjna na mokrym skoro po śniegu zachowuje się prawie jak letnia? Podsumuję - jak jest mokro wystarczy nieco zwolnić, aby jechać bezpiecznie (nawet na letnich) ale jak jest śnieg i ślizgawica to wolę mieć opony które temu podołają - bo to o wiele bardziej niebezpieczna sytuacja niż jazda po mokrej ulicy.

Dla samochodu tak, dla kierowcy odwrotnie :)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-11-18 12:25:18
Autor: _ąćęłńóśźż.
jakie opony - średnia klasa
Nie chciało mi się przekładać dwie zimy temu i posuwałem po stolicy na letnich, prawie bez różnicy (raz pod jakąś agencją celną się ślizgałem).
Inna sprawa, że tamtej zimy mało jeździłem, auto starałem się trzymać w garażu - miałem wtedy wielki zimowy ciąg na rower (tu miałem kolce ;))

-- -- -
W/g tej teorii, to na Warszawe dobre letnie sprawdza sie jak zloto - bo one
przeciez na mokre sa the best!

Data: 2011-11-14 13:30:54
Autor: huri_khan
jakie opony - średnia klasa
Dnia Mon, 14 Nov 2011 13:28:29 +0100, M1SLQ napisał(a):

Podobnie jak polecanie w co drugim wątku beznadziejnych Dębic. ;-)

Jeśli potrafisz polecić coś w cenie Dębicy, co sprawuje się lepiej na śniegu od wspomnianych Frigo, to prosimy. Będziemy wdzięczni.

Autor napisał - jazda tylko w-wa więc raczej czarne ulice

Dębica dobrze wypada tylko na śniegu więc gdzie logika ?

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2011-11-18 08:53:36
Autor: _ąćęłńóśźż.
jakie opony - średnia klasa
Logika może być taka, że trzeba z parkingu po nocy lub po pracy wyjechać.

-- -- -

Data: 2011-11-18 08:45:29
Autor: _ąćęłńóśźż.
jakie opony - średnia klasa
Sprawdź jakieś Barum, na miasto OK (jeździłem z 7 lat i na czarne jezdnie, w tym mokre, były bardziej niż OK).

Dębica Frigo polecana jest raczej na konkretny śnieg.

Teraz założyłem nowe zimówki Continentala i ktoś mi nagle wyjechał przed maskę - na mokrym jechałem, jechałem i jechałem, aż się ździwiłem, prawie dzwon.

-- -- -
debica frigo 8 spokojnie wystarcza.

Data: 2011-11-18 14:03:42
Autor: Michał Baszyński
jakie opony - średnia klasa
W dniu 2011-11-18 09:45, _ąćęłńóśźż. pisze:

Teraz założyłem nowe zimówki Continentala

nowe, tzn ile km na nich od ich kupienia do tego zdarzenia zrobiłeś?

--
Pozdr.
Michał

Data: 2011-11-18 15:36:02
Autor: Waldek Godel
jakie opony - średnia klasa
Dnia Fri, 18 Nov 2011 14:03:42 +0100, Michał Baszyński napisał(a):

W dniu 2011-11-18 09:45, _ąćęłńóśźż. pisze:

UPRASZA SIĘ NIE DOKARMIAĆ TOPPOSTUJĄCYCH ŚMIECI.
Serdecznie dziękujemy.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel Najlepszy samochód na zimę? Golf TDI
Ma standardowo funkcję samootrzepywania się ze śniegu

Data: 2011-11-14 07:21:20
Autor: koziel
jakie opony - średnia klasa
On 13 Lis, 23:58, Ra <tikirikinaone...@dont.use.it> wrote:
Co polecacie z opon 195/55 R16 na zimę ? firma lub model

tradycyjnie juz w relacji cena/jakosc polecam Uniroyal MSPlus 66.
Bardzo dobra trakcja i przyczepnosc na sniegu oraz odprowadzanie blota
posniegowego.

Pozdrawiam,
Emil.

GG: 5767314
http://tablica.pl/oferta/renault-megane-classic-16-90km-zadbany-klimatyzacja-mozliwa-zamiana-na-tansze-auto-zamienie-IDkHej.html
http://tablica.pl/oferta/sony-cdx-f7700-radio-samochodowe-najwyzszy-model-IDoKZl.html
http://tablica.pl/oferta/mazda-323f-15-16v-exclusive-zadbana-mozliwa-zamiana-zamienie-ID6dDL.html

Data: 2011-11-14 15:18:38
Autor: janku
jakie opony - średnia klasa
Semperit Speed-Grip 2 moĹźe ?
tyle się naczytałem opinii i wyników testów, że prawie je zanabyłem
(skończyło się na gudjerach, bo w drugim aucie też są, chociaż też
byłem lekko poirytowany dużymi cenami)

--
pozdr
janku

Data: 2011-11-14 16:26:46
Autor: kamil
jakie opony - średnia klasa
On 14/11/2011 14:18, janku wrote:
Semperit Speed-Grip 2 może ?
tyle się naczytałem opinii i wyników testów, że prawie je zanabyłem
(skończyło się na gudjerach, bo w drugim aucie też są, chociaż też
byłem lekko poirytowany dużymi cenami)

Z opiniami na temat takich tanich opon jest jeden problem - ludzie piszący te opinie najczęściej w życiu na czymkolwiek poza chińską tandetą albo używkami po 6 sezonach nie jeździli, więc punkt odniesienia mają raczej niski...

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-14 17:49:44
Autor: janku
jakie opony - średnia klasa
[...]

takie znowu tanie te Semperity nie są
poza tym testowane przez Adac i inne takie...

--
pozdr
janku

Data: 2011-11-14 17:55:08
Autor: DoQ
jakie opony - średnia klasa
W dniu 14-11-2011 17:49, janku pisze:

takie znowu tanie te Semperity nie są
poza tym testowane przez Adac i inne takie...

Miałem kiedyś Speed Gripy (poprzedni model), były całkiem przyzwoite.

--
Paweł

Data: 2011-11-14 18:20:33
Autor: Artur Maśląg
jakie opony - średnia klasa
W dniu 2011-11-14 17:55, DoQ pisze:
W dniu 14-11-2011 17:49, janku pisze:

takie znowu tanie te Semperity nie są
poza tym testowane przez Adac i inne takie...

Miałem kiedyś Speed Gripy (poprzedni model), były całkiem przyzwoite.

A ja napiszę, że nie pamiętam już jakie Semperity miałem i w jakim
rozmiarze (miałem dwa razy), niestety za każdym razem porażka.
Od nowości, żeby nie było. Kupno na szybko Dębic było wręcz
wybawieniem. Nie należy tego jednak rozumieć, jako polecanie
Dębicy zawsze i wszędzie :)

Data: 2011-11-14 18:30:04
Autor: DoQ
jakie opony - średnia klasa
W dniu 14-11-2011 18:20, Artur Maśląg pisze:

Od nowości, żeby nie było. Kupno na szybko Dębic było wręcz
wybawieniem. Nie należy tego jednak rozumieć, jako polecanie
Dębicy zawsze i wszędzie :)

Dębica to jest dobra, na opał ;)

--
Paweł

Data: 2011-11-14 18:34:49
Autor: Artur Maśląg
jakie opony - średnia klasa
W dniu 2011-11-14 18:30, DoQ pisze:
[...]

Ale to nie ja na nią narzekam :)

Data: 2011-11-14 18:48:44
Autor: DoQ
jakie opony - średnia klasa
W dniu 14-11-2011 18:34, Artur Maśląg pisze:

Dębica to jest dobra, na opał ;)
Ale to nie ja na nią narzekam :)

Ale Ty jesteś niepoprawnym patriotą. Warszawa, Skarpeta, Polonez, Stomil, Dębica... - to światowej klasy produkty, co najmniej tak dobre jak kapitalistyczne  ;))

--
Paweł

Data: 2011-11-14 18:54:33
Autor: Artur Maśląg
jakie opony - średnia klasa
W dniu 2011-11-14 18:48, DoQ pisze:
[...]

O przepraszam - nawet nie jestem w nie obuty, a to Ty narzekałeś
na to, czym sąsiedzi palili w piecach CO :)

Data: 2011-11-14 18:58:34
Autor: DoQ
jakie opony - średnia klasa
W dniu 14-11-2011 18:54, Artur Maśląg pisze:

[...]

Ale zjeździłeś i dobrze wiesz, że są dużo lepsze od jakichśtam.. fuj austriackich ;)

na to, czym sąsiedzi palili w piecach CO :)

Widocznie poznali się na Dębicy ;)

--
Paweł

Data: 2011-11-14 19:06:36
Autor: DoQ
jakie opony - średnia klasa
W dniu 14-11-2011 19:03, Artur Maśląg pisze:

Widocznie poznali się na Dębicy ;)
A Ty na nich ;)

Wyobraź sobie, że straż miejska zadziałała dziś z rana! Zainteresowani kupili dziś normalne drewno na opał i nie odpalili krematorium jak zwykli to robić codziennie :)

--
Paweł

Data: 2011-11-14 19:12:00
Autor: Artur Maśląg
jakie opony - średnia klasa
W dniu 2011-11-14 19:06, DoQ pisze:
[...]

To będzie problem - Dębice z oszczędności wrócą na drogi :)

Data: 2011-11-14 19:14:56
Autor: DoQ
jakie opony - średnia klasa
W dniu 14-11-2011 19:12, Artur Maśląg pisze:

To będzie problem - Dębice z oszczędności wrócą na drogi :)

No właśnie. Dębica, zakręt i kaplica.

--
Paweł

Data: 2011-11-14 19:17:33
Autor: Artur Maśląg
jakie opony - średnia klasa
W dniu 2011-11-14 19:14, DoQ pisze:
W dniu 14-11-2011 19:12, Artur Maśląg pisze:

To będzie problem - Dębice z oszczędności wrócą na drogi :)

No właśnie. Dębica, zakręt i kaplica.

Przy normalnej Dębicy nie będzie kaplicy, za to przy slajdzie
na Semperitach, gotowa kaplica ;)

Data: 2011-11-14 19:24:24
Autor: DoQ
jakie opony - średnia klasa
W dniu 14-11-2011 19:17, Artur Maśląg pisze:

No właśnie. Dębica, zakręt i kaplica.
Przy normalnej Dębicy nie będzie kaplicy, za to przy slajdzie
na Semperitach, gotowa kaplica ;)

Opony z Dębicy lepsze od dziewicy!!!

--
Paweł

Data: 2011-11-14 18:33:04
Autor: Deflegmator
jakie opony - średnia klasa
DoQ wrote:

> Przy normalnej Dębicy nie będzie kaplicy, za to przy slajdzie
> na Semperitach, gotowa kaplica ;)

Opony z Dębicy lepsze od dziewicy!!!

W sensie - łatwiej przebić? ;)

--
Deflegmator

Data: 2011-11-14 19:41:33
Autor: DoQ
jakie opony - średnia klasa
W dniu 14-11-2011 19:33, Deflegmator pisze:

Opony z Dębicy lepsze od dziewicy!!!
W sensie - łatwiej przebić? ;)

Łatwiej przebić i śliskie jak nie wiem co!! ;)

--
Paweł

Data: 2011-11-14 19:27:38
Autor: Artur Maśląg
jakie opony - średnia klasa
W dniu 2011-11-14 19:24, DoQ pisze:
W dniu 14-11-2011 19:17, Artur Maśląg pisze:

No właśnie. Dębica, zakręt i kaplica.
Przy normalnej Dębicy nie będzie kaplicy, za to przy slajdzie
na Semperitach, gotowa kaplica ;)

Opony z Dębicy lepsze od dziewicy!!!

Wolę dziewicę na Dębicy niż laski z okolicy ;)

Data: 2011-11-15 12:40:54
Autor: to
jakie opony - średnia klasa
begin DoQ
Wyobraź sobie, że straż miejska zadziałała dziś z rana! Zainteresowani
kupili dziś normalne drewno na opał i nie odpalili krematorium jak
zwykli to robić codziennie :)

Jak ich namierzyłeś? Koło mnie jest kilku takich pojebów, ale w na tyle dużym oddaleniu, że ciężko mi się zorientować, który konkretnie jara plastik.

Data: 2011-11-15 17:32:48
Autor: DoQ
jakie opony - średnia klasa
W dniu 15-11-2011 13:40, to pisze:
Jak ich namierzyłeś? Koło mnie jest kilku takich pojebów, ale w na tyle
dużym oddaleniu, że ciężko mi się zorientować, który konkretnie jara
plastik.

Po smrodzie i dymie - jest tak gęsty że trudno go nie zauważyć.. a że mieszkają blisko, to sprawa ułatwiona. W zasadzie dobrze mieć materiał filmowy, to chyba najlepszy dowód...

--
Paweł

Data: 2011-11-14 21:28:15
Autor: nom
jakie opony - średnia klasa

Użytkownik "Ra" <tikirikinaonetru@dont.use.it> napisał w wiadomości news:j9pi2m$onf$1news.onet.pl...
Co polecacie z opon 195/55 R16 na zimę ? firma lub model

Sava Eskimos S3+

Data: 2011-11-16 20:37:13
Autor: Irokez
jakie opony - średnia klasa
Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9rtkv$b72$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "Ra" <tikirikinaonetru@dont.use.it> napisał w wiadomości news:j9pi2m$onf$1news.onet.pl...
Co polecacie z opon 195/55 R16 na zimę ? firma lub model
Sava Eskimos S3+

Dobre opony, u mnie lepsze od Uniroyal które aktualnie mam. Bo Uniroyalki właśnie na czarne ulice, a Sava jedzie tam gdzie inni stoją u mnie pod górki, ot bieżnik traktorka.

--
Irokez

jakie opony - średnia klasa