jakie opony - średnia klasa

Data: 2011-11-14 15:18:38
Autor: janku
jakie opony - średnia klasa
Semperit Speed-Grip 2 moĹźe ?
tyle się naczytałem opinii i wyników testów, że prawie je zanabyłem
(skończyło się na gudjerach, bo w drugim aucie też są, chociaż też
byłem lekko poirytowany dużymi cenami)

--
pozdr
janku

Data: 2011-11-14 16:26:46
Autor: kamil
jakie opony - średnia klasa
On 14/11/2011 14:18, janku wrote:
Semperit Speed-Grip 2 może ?
tyle się naczytałem opinii i wyników testów, że prawie je zanabyłem
(skończyło się na gudjerach, bo w drugim aucie też są, chociaż też
byłem lekko poirytowany dużymi cenami)

Z opiniami na temat takich tanich opon jest jeden problem - ludzie piszący te opinie najczęściej w życiu na czymkolwiek poza chińską tandetą albo używkami po 6 sezonach nie jeździli, więc punkt odniesienia mają raczej niski...

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-14 17:49:44
Autor: janku
jakie opony - średnia klasa
[...]

takie znowu tanie te Semperity nie są
poza tym testowane przez Adac i inne takie...

--
pozdr
janku

Data: 2011-11-14 17:55:08
Autor: DoQ
jakie opony - średnia klasa
W dniu 14-11-2011 17:49, janku pisze:

takie znowu tanie te Semperity nie są
poza tym testowane przez Adac i inne takie...

Miałem kiedyś Speed Gripy (poprzedni model), były całkiem przyzwoite.

--
Paweł

Data: 2011-11-14 18:20:33
Autor: Artur Maśląg
jakie opony - średnia klasa
W dniu 2011-11-14 17:55, DoQ pisze:
W dniu 14-11-2011 17:49, janku pisze:

takie znowu tanie te Semperity nie są
poza tym testowane przez Adac i inne takie...

Miałem kiedyś Speed Gripy (poprzedni model), były całkiem przyzwoite.

A ja napiszę, że nie pamiętam już jakie Semperity miałem i w jakim
rozmiarze (miałem dwa razy), niestety za każdym razem porażka.
Od nowości, żeby nie było. Kupno na szybko Dębic było wręcz
wybawieniem. Nie należy tego jednak rozumieć, jako polecanie
Dębicy zawsze i wszędzie :)

Data: 2011-11-14 18:30:04
Autor: DoQ
jakie opony - średnia klasa
W dniu 14-11-2011 18:20, Artur Maśląg pisze:

Od nowości, żeby nie było. Kupno na szybko Dębic było wręcz
wybawieniem. Nie należy tego jednak rozumieć, jako polecanie
Dębicy zawsze i wszędzie :)

Dębica to jest dobra, na opał ;)

--
Paweł

Data: 2011-11-14 18:34:49
Autor: Artur Maśląg
jakie opony - średnia klasa
W dniu 2011-11-14 18:30, DoQ pisze:
[...]

Ale to nie ja na nią narzekam :)

Data: 2011-11-14 18:48:44
Autor: DoQ
jakie opony - średnia klasa
W dniu 14-11-2011 18:34, Artur Maśląg pisze:

Dębica to jest dobra, na opał ;)
Ale to nie ja na nią narzekam :)

Ale Ty jesteś niepoprawnym patriotą. Warszawa, Skarpeta, Polonez, Stomil, Dębica... - to światowej klasy produkty, co najmniej tak dobre jak kapitalistyczne  ;))

--
Paweł

Data: 2011-11-14 18:54:33
Autor: Artur Maśląg
jakie opony - średnia klasa
W dniu 2011-11-14 18:48, DoQ pisze:
[...]

O przepraszam - nawet nie jestem w nie obuty, a to Ty narzekałeś
na to, czym sąsiedzi palili w piecach CO :)

Data: 2011-11-14 18:58:34
Autor: DoQ
jakie opony - średnia klasa
W dniu 14-11-2011 18:54, Artur Maśląg pisze:

[...]

Ale zjeździłeś i dobrze wiesz, że są dużo lepsze od jakichśtam.. fuj austriackich ;)

na to, czym sąsiedzi palili w piecach CO :)

Widocznie poznali się na Dębicy ;)

--
Paweł

Data: 2011-11-14 19:06:36
Autor: DoQ
jakie opony - średnia klasa
W dniu 14-11-2011 19:03, Artur Maśląg pisze:

Widocznie poznali się na Dębicy ;)
A Ty na nich ;)

Wyobraź sobie, że straż miejska zadziałała dziś z rana! Zainteresowani kupili dziś normalne drewno na opał i nie odpalili krematorium jak zwykli to robić codziennie :)

--
Paweł

Data: 2011-11-14 19:12:00
Autor: Artur Maśląg
jakie opony - średnia klasa
W dniu 2011-11-14 19:06, DoQ pisze:
[...]

To będzie problem - Dębice z oszczędności wrócą na drogi :)

Data: 2011-11-14 19:14:56
Autor: DoQ
jakie opony - średnia klasa
W dniu 14-11-2011 19:12, Artur Maśląg pisze:

To będzie problem - Dębice z oszczędności wrócą na drogi :)

No właśnie. Dębica, zakręt i kaplica.

--
Paweł

Data: 2011-11-14 19:17:33
Autor: Artur Maśląg
jakie opony - średnia klasa
W dniu 2011-11-14 19:14, DoQ pisze:
W dniu 14-11-2011 19:12, Artur Maśląg pisze:

To będzie problem - Dębice z oszczędności wrócą na drogi :)

No właśnie. Dębica, zakręt i kaplica.

Przy normalnej Dębicy nie będzie kaplicy, za to przy slajdzie
na Semperitach, gotowa kaplica ;)

Data: 2011-11-14 19:24:24
Autor: DoQ
jakie opony - średnia klasa
W dniu 14-11-2011 19:17, Artur Maśląg pisze:

No właśnie. Dębica, zakręt i kaplica.
Przy normalnej Dębicy nie będzie kaplicy, za to przy slajdzie
na Semperitach, gotowa kaplica ;)

Opony z Dębicy lepsze od dziewicy!!!

--
Paweł

Data: 2011-11-14 18:33:04
Autor: Deflegmator
jakie opony - średnia klasa
DoQ wrote:

> Przy normalnej Dębicy nie będzie kaplicy, za to przy slajdzie
> na Semperitach, gotowa kaplica ;)

Opony z Dębicy lepsze od dziewicy!!!

W sensie - łatwiej przebić? ;)

--
Deflegmator

Data: 2011-11-14 19:41:33
Autor: DoQ
jakie opony - średnia klasa
W dniu 14-11-2011 19:33, Deflegmator pisze:

Opony z Dębicy lepsze od dziewicy!!!
W sensie - łatwiej przebić? ;)

Łatwiej przebić i śliskie jak nie wiem co!! ;)

--
Paweł

Data: 2011-11-14 19:27:38
Autor: Artur Maśląg
jakie opony - średnia klasa
W dniu 2011-11-14 19:24, DoQ pisze:
W dniu 14-11-2011 19:17, Artur Maśląg pisze:

No właśnie. Dębica, zakręt i kaplica.
Przy normalnej Dębicy nie będzie kaplicy, za to przy slajdzie
na Semperitach, gotowa kaplica ;)

Opony z Dębicy lepsze od dziewicy!!!

Wolę dziewicę na Dębicy niż laski z okolicy ;)

Data: 2011-11-15 12:40:54
Autor: to
jakie opony - średnia klasa
begin DoQ
Wyobraź sobie, że straż miejska zadziałała dziś z rana! Zainteresowani
kupili dziś normalne drewno na opał i nie odpalili krematorium jak
zwykli to robić codziennie :)

Jak ich namierzyłeś? Koło mnie jest kilku takich pojebów, ale w na tyle dużym oddaleniu, że ciężko mi się zorientować, który konkretnie jara plastik.

Data: 2011-11-15 17:32:48
Autor: DoQ
jakie opony - średnia klasa
W dniu 15-11-2011 13:40, to pisze:
Jak ich namierzyłeś? Koło mnie jest kilku takich pojebów, ale w na tyle
dużym oddaleniu, że ciężko mi się zorientować, który konkretnie jara
plastik.

Po smrodzie i dymie - jest tak gęsty że trudno go nie zauważyć.. a że mieszkają blisko, to sprawa ułatwiona. W zasadzie dobrze mieć materiał filmowy, to chyba najlepszy dowód...

--
Paweł

jakie opony - średnia klasa