jakie opony ca這roczne do roweru miejskiego

Data: 2013-03-13 03:22:01
Autor: blount
jakie opony ca這roczne do roweru miejskiego
Ju jaki czas szukam i nie mog si zdecydowa. Jakie by軼ie polecili opony do roweru miejskiego do jazdy ca這rocznej? (to wa積e) Zale篡 mi na pasku odblaskowym i bie積iku, kt鏎y jako tako dzia豉 na o郾ie穎nej nawierzchni (bez kolc闚). Dot康 je寮zi貫m na CST Traveller poprzedniej generacji i by貫m zadowolony.
Idea貫m by這by to: http://www.rowerystylowe.pl/opona-basic-37622-p-6013..html, ale nie mog znale潭 wersji z paskiem odblaskowym.
Do wyboru mam jeszcze Schwalbe Road Cruiser, ale nigdy nie widzia貫m na 篡wo i nie wiem, czy bie積ik jest wystarczaj帷o g喚boki: http://www.rowerystylowe.pl/schwalbe-road-cruiser-reflex-37622-p-5274.html
Co by軼ie doradzili?

Pozdr,
Jakub

Data: 2013-03-13 04:11:10
Autor: rmikke
jakie opony ca這roczne do roweru miejskiego
W dniu 鈔oda, 13 marca 2013 11:22:01 UTC+1 u篡tkownik blount napisa:
[...]

My* by鄉y zapytali o sens szukania opon ca這rocznych. Jasne, 瞠 da si,
kurierzy ca陰 zim potrafi je寮zi na szosowych slickach, ale naszym*
zdaniem jazda ca造 sezon na g豉dkich oponach, a poza sezonem na czym,
co si nie 郵izga i poradzi sobie nawet z oblodzeniem, warte jest
wymiany opon dwa razy do roku, nawet je郵i m闚imy o rowerze
z przerzutk w pia軼ie i hamulcami rolkowymi (w sensie, 瞠 to wszystko
komplikuje zdejmowanie i zak豉danie ko豉).

*pluralis maiestatis.

Data: 2013-03-13 04:20:52
Autor: blount
On Wednesday, March 13, 2013 12:11:10 PM UTC+1, rmikke wrote:
[...]

Mnie jako wystarcza造 dot康 opony tzw. ,,zwyk貫" (i przypuszczam, 瞠 tysi帷om innych rowerzyst闚 r闚nie). Nie oczekuj, 瞠 wykonam na nich test 這sia przy pe軟ym oblodzeniu i pr璠ko軼i, tylko 瞠 w miar sensownie b璠zie si na nich da這 je寮zi przy braku go這ledzi. Szkoda, 瞠 producenci opon zwietrzyli interes i praktycznie poza najta雟zym badziewiem s do wyboru albo slicki, albo co w rodzaju smart sam闚.

Jakie inne rady? Je寮zi kto mo瞠 na conti townride?

Pozdr,
Jakub

PS.: U篡貫m liczby mnogiej w sensie zwrotu do wszystkich, kt鏎zy przeczytaj m鎩 post (nie przysz這by mi do g這wy, 瞠 do tego TE si mo積a przyp...i, szacun).

Data: 2013-03-13 04:38:14
Autor: rmikke
jakie opony ca這roczne do roweru miejskiego
W dniu 鈔oda, 13 marca 2013 12:20:52 UTC+1 u篡tkownik blount napisa:
> [...]

Mnie jako wystarcza造 dot康 opony tzw. ,,zwyk貫" (i przypuszczam, 瞠 tysi帷om innych rowerzyst闚 r闚nie). Nie oczekuj, 瞠 wykonam na nich test 這sia przy pe軟ym oblodzeniu i pr璠ko軼i, tylko 瞠 w miar sensownie b璠zie si na nich da這 je寮zi przy braku go這ledzi. Szkoda, 瞠 producenci opon zwietrzyli interes i praktycznie poza najta雟zym badziewiem s do wyboru albo slicki, albo co w rodzaju smart sam闚.

Tote napisa貫m, 瞠 oczywi軼ie da si, ale moim zdaniem warto te opony zmienia. Latem szybciej, zim pewniej, a i go這ledzi mniej si
mo積a przejmowa. Przy za這zeniu, 瞠 tym rowerem je寮zisz co dzie
do roboty, oczywi軼ie.

PS.: U篡貫m liczby mnogiej w sensie zwrotu do wszystkich, kt鏎zy przeczytaj m鎩 post (nie przysz這by mi do g這wy, 瞠 do tego TE si mo積a przyp...i, szacun).

Nawet mi do g這wy nie przysz這 si przyp...a, po prostu mi p.m. przypasowa這. Jakbym chcia si przyp...i, to wspomnia豚ym co
o zawijaniu wierszy - wiersze zawijane automatycznie NIE s w po軼ie
pozawijane (przynajmniej - nie przez Tw鎩 czytnik), co powoduje potem
dziwne efekty przy cytowaniu.

Data: 2013-03-13 04:56:41
Autor: blount
On Wednesday, March 13, 2013 12:38:14 PM UTC+1, rmikke wrote:
[...]

Mo瞠 i warto, ale nie wiadomo, co robi w czasie tzw. stan闚 nieustalonych
(jak np. zima zaskoczy Ci na letnich oponach). Poza tym jestem zwolennikiem
minimalizmu. Dzi瘯uj za rad w ka盥ym razie (na przysz陰 zim zamierzam sobie kupi co kolcowanego na prz鏚).

Nawet mi do g這wy nie przysz這 si przyp...a, po prostu mi p.m. przypasowa這.

Ok, peace -- mam z造 dzie, nie zaskoczy這 mi poczucie humoru.

Dostosuj si r璚znie.

Pozdr,
Jakub

Data: 2013-03-13 13:58:09
Autor: RadoslawF
jakie opony ca這roczne do roweru miejskiego
Dnia 2013-03-13 12:56, U篡tkownik blount napisa:

[...]

Czyli masz problem z sezonowym prze這瞠niem opon a nie b璠ziesz mia
z cz瘰tszym przek豉daniem wynikaj帷ym z okresowym braku 郾iegu
i lodu w zimie ? Chyba tego do ko鎍a nie przemy郵a貫.

Pozdrawiam

Data: 2013-03-13 06:09:42
Autor: blount
On Wednesday, March 13, 2013 1:58:09 PM UTC+1, RadoslawF wrote:
Czyli masz problem z sezonowym prze這瞠niem opon a nie b璠ziesz mia
z cz瘰tszym przek豉daniem wynikaj帷ym z okresowym braku 郾iegu
i lodu w zimie ? Chyba tego do ko鎍a nie przemy郵a貫.

Nie, zmiana przedniej opony to g鏎a 15 minut (hamulec rolkowy); zmiana tylnej
opony to godzina roboty (piasta nexus 3 + hamulec rolkowy + upierdliwe mocowanie
b這tnika, kt鏎y trzeba zdemontowa przynajmniej cz窷ciowo, 瞠by zdj望 ko這). Poza
tym nie wiem jeszcze, czy kupi t opon, a je郵i kupi, to pewnie b璠zie le瘸豉
,,na wszelki wypadek".

--
Jakub

Data: 2013-03-13 09:02:47
Autor: rmikke
jakie opony ca這roczne do roweru miejskiego
W dniu 鈔oda, 13 marca 2013 14:09:42 UTC+1 u篡tkownik blount napisa:
> [...]

> i lodu w zimie ? Chyba tego do ko鎍a nie przemy郵a貫.

Nie, zmiana przedniej opony to g鏎a 15 minut (hamulec rolkowy);

1. Pokombinuj chwil z miejscem przykr璚enia linki przy zaczepie
   do piasty - mi si uda這 tak ustawi, 瞠 dobrze hamuje
   i jednocze郾ie daje si odpi望 od widelca bez odkr璚ania
   鈔ubku przy piascie, wtedy si wszystko po prostu rozpina
   i zdejmuje, nie trzeba regulowa.
2. Zanim zaczniesz zdejmowa ko這, ustaw pokr皻豉 regulacyjne
   przy klamce tak, 瞠by szczeliny w nich by造 w jednej linii
   i wyci庵nij link, to j troch luzuje.

[...]

Mam podobny uk豉d, tylko z nexusem 8 i zdj璚ie ko豉, wycentrowanie go
i za這瞠nie zajmuje w sumie jakie 10 minut. Z tym, 瞠 nie mam problemu
z b這tnikiem, co Ci tam zmusza do zdejmowania go przy zdj璚iu ko豉?

Data: 2013-03-14 03:53:12
Autor: blount
jakie opony ca這roczne do roweru miejskiego
On Wednesday, March 13, 2013 5:02:47 PM UTC+1, rmikke wrote:
1. Pokombinuj chwil z miejscem przykrcenia linki przy zaczepie
   do piasty - mi si udao tak ustawi, 髒e dobrze hamuje
   i jednoczenie daje si odpi od widelca bez odkrcania
   rubku przy piascie, wtedy si wszystko po prostu rozpina
   i zdejmuje, nie trzeba regulowa.
2. Zanim zaczniesz zdejmowa koo, ustaw pokrta regulacyjne
   przy klamce tak, 髒eby szczeliny w nich byy w jednej linii
   i wycignij link, to j troch luzuje.

U mnie niestety nie jest tak atwo; mam chyba starsz wersj shimano interM,
w kt籀rej nie da si wypi linki bezporednio z hamulca; mczyem si z tym
troch.

Mam podobny ukad, tylko z nexusem 8 i zdjcie koa, wycentrowanie go
i zao髒enie zajmuje w sumie jakie 10 minut. Z tym, 髒e nie mam problemu
z botnikiem, co Ci tam zmusza do zdejmowania go przy zdjciu koa?

Tylna poprzeczka botnika uniemo髒liwia wysunicie koa z hak籀w, trzeba j
najpierw odkrci. Do tego dochodz 2 napinacze acucha, kt籀re zawsze si
zapiek. Potem trzeba odkrci obejm hamulca, zdj clickbox (1 rubka), nakrtki osi, zrzuci acuch z zbatki na o, ostro髒nie wycign koo i odkrci nakrtk mocujc hamulec rolkowy do piasty. Voil! W domowych warunkach, bez ,,grzechotki", jest to troch zabawy. Monta髒 jest troch gorszy, bo trzeba wszystko poustawia (napinacze, nakrtka pozycjonujca o, hamulec rolkowy, botnik, etc.).

Data: 2013-03-14 04:13:39
Autor: rmikke
jakie opony ca這roczne do roweru miejskiego
W dniu czwartek, 14 marca 2013 11:53:12 UTC+1 u髒ytkownik blount napisa:
> [...]

U mnie niestety nie jest tak atwo; mam chyba starsz wersj shimano interM,
w kt籀rej nie da si wypi linki bezporednio z hamulca; mczyem si z tym

U mnie linka ma przy widelcu i przy piacie ma przykrcone takie ponacinane waki, kt籀re wchodz w odpowiednie oczka przy widelcu
i d驕wigni hamulca. Jeli u Ciebie linka jest przykrcona bezporednio
do d驕wigni hamulca, to faktycznie bez ka髒dorazowej regulacji si nie obejdzie.

> [...]

zapiek. Potem trzeba odkrci obejm hamulca, zdj clickbox (1 rubka), nakrtki osi, zrzuci acuch z zbatki na o, ostro髒nie wycign koo i odkrci nakrtk mocujc hamulec rolkowy do piasty. Voil! W domowych warunkach, bez ,,grzechotki", jest to troch zabawy. Monta髒 jest troch gorszy, bo trzeba wszystko poustawia (napinacze, nakrtka pozycjonujca o, hamulec rolkowy, botnik, etc.).

Dw籀ch rzeczy nie rozumiem. 1. Co tam robi napinacze? Skoro Ci prty od botnika przeszkadzaj
w wyjciu koa z hak籀w, to pewnie masz haki skone i do napicia acucha wystarczy pocign koo do tyu przy zakadaniu. Ewentualny za dugi acuch mo髒na atwo skr籀ci, nawet Dwiema
Lewymi Rekami (TM) - sprawdzone kilkukrotnie ;)

2. Po co odkrcasz hamulec od piasty? Nie wiem, mo髒e znowu
masz co inaczej, ni髒 ja, ale u mnie robi takie rzeczy
wycznie serwis, jak im zostawiam koo do przeserwisowania.

Data: 2013-03-14 05:30:17
Autor: blount
jakie opony ca這roczne do roweru miejskiego
On Thursday, March 14, 2013 12:13:39 PM UTC+1, rmikke wrote:
U mnie linka ma przy widelcu i przy pia軼ie ma przykr璚one takie ponacinane wa趾i, kt鏎e wchodz w odpowiednie oczka przy widelcu
i d德igni hamulca. Je郵i u Ciebie linka jest przykr璚ona bezpo鈔ednio
do d德igni hamulca, to faktycznie bez ka盥orazowej regulacji si nie obejdzie.

Zrobi wieczorem zdj璚ie i mog ci pokaza (cho spore OT si zrobi這...). W drugim moim rowerze faktycznie jest tak, jak piszesz, cho i tam nie uda這 mi si wypi望 linki.

1. Co tam robi napinacze? Skoro Ci pr皻y od b這tnika przeszkadzaj
w wyj璚iu ko豉 z hak闚, to pewnie masz haki sko郾e i do napi璚ia 豉鎍ucha wystarczy poci庵n望 ko這 do ty逝 przy zak豉daniu.. Ewentualny za d逝gi 豉鎍uch mo積a 豉two skr鏂i, nawet Dwiema
Lewymi Rekami (TM) - sprawdzone kilkukrotnie ;)

Mam poziome haki. 疾by zdj望 ko這 musz najpierw polu幡i 豉鎍uch poprzez
przesuni璚ie go do przodu, potem zrzuci go ,,na o鄂" i dopiero wtedy mog
wyci庵n望 ko這 ,,do ty逝", w czym przeszkadza mi jeszcze podp鏎ka b這tnika,
kt鏎 musz odkr璚i.

2. Po co odkr璚asz hamulec od piasty? Nie wiem, mo瞠 znowu
masz co inaczej, ni ja, ale u mnie robi takie rzeczy
wy陰cznie serwis, jak im zostawiam ko這 do przeserwisowania.

Skoro nie mog odczepi linki, a odkr璚a samej linki mi si nie chce (bo
musia豚ym po dw鏂h razach j wymieni), odkr璚am ca造 hamulec, 瞠by w og鏊e
,,oddzieli ko這 od reszty roweru".

Data: 2013-03-14 05:49:34
Autor: rmikke
jakie opony ca這roczne do roweru miejskiego
W dniu czwartek, 14 marca 2013 13:30:17 UTC+1 u篡tkownik blount napisa:

Zrobi wieczorem zdj璚ie i mog ci pokaza (cho spore OT si zrobi這...).

To i ja zrobi, szczeg鏊nie ty逝 (ja si dopiero przy trzecim czy czwartym
zdejmowaniu ko豉 po豉pa貫m si, 瞠 link od tylnego hamulca te mo積a po prostu odpi望...)

Data: 2013-03-15 00:34:47
Autor: rmikke
jakie opony ca這roczne do roweru miejskiego
W dniu czwartek, 14 marca 2013 13:49:34 UTC+1 u篡tkownik rmikke napisa:
> [...]

zdejmowaniu ko豉 po豉pa貫m si, 瞠 link od tylnego hamulca te mo積a po prostu odpi望...)

Zdj璚ia, na razie rozsypane, mo積a znale潭 na http://rmikke.blip.pl .
Jeszcze zbior to do kupy w jednym miejscu, ale wczoraj nie da貫m rady.

Data: 2013-03-15 01:00:59
Autor: blount
On Friday, March 15, 2013 8:34:47 AM UTC+1, rmikke wrote:
Zdj璚ia, na razie rozsypane, mo積a znale潭 na http://rmikke.blip.pl .
Jeszcze zbior to do kupy w jednym miejscu, ale wczoraj nie da貫m rady.

O, dzi瘯uj bardzo za pami耩 i fatyg. Widz, 瞠 jeste szcz窷liwym posiadaczem
shimano nexave, kt鏎e faktycznie maj tak funkcjonalno嗆, podobnie jak nowsza
wersja shimano inter-m (http://vimeo.com/33935680).
Tutaj zdj璚ia mojego grata (przepraszam, 瞠 nieostre, bo robione telefonem):
http://imageshack.us/a/img163/9477/camerazoom2013031418424.jpg
http://imageshack.us/a/img24/3720/camerazoom2013031418423.jpg

BTW, w tak pogod jak dzi to raczej chyba 瘸dne kolce nie pomog; ja si czu貫m jak na nartach wodnych, ale da這 si jecha.

Data: 2013-03-15 01:10:31
Autor: rmikke
jakie opony ca這roczne do roweru miejskiego
W dniu pi徠ek, 15 marca 2013 09:00:59 UTC+1 u篡tkownik blount napisa:

Tutaj zdj璚ia mojego grata (przepraszam, 瞠 nieostre, bo robione telefonem):
http://imageshack.us/a/img163/9477/camerazoom2013031418424.jpg
http://imageshack.us/a/img24/3720/camerazoom2013031418423.jpg

Obejrz wieczorkiem, korpo obcina imageshack (i picas, i wiele
innych miejsc, gdzie mo積a po這篡 zdj璚ia).

BTW, w tak pogod jak dzi to raczej chyba 瘸dne kolce nie pomog; ja si czu貫m jak na nartach wodnych, ale da這 si jecha.

Oj, pomog, pomog, ja zasadniczo nie widzia貫m r騜nicy :D

Data: 2013-03-14 13:29:09
Autor: live_evil
jakie opony caoroczne do roweru miejski ego
On 14.03.2013 12:13, rmikke wrote:

2. Po co odkrcasz hamulec od piasty? Nie wiem, mo髒e znowu
masz co inaczej, ni髒 ja, ale u mnie robi takie rzeczy
wycznie serwis, jak im zostawiam koo do przeserwisowania.

Pewnie po to, by nie odpina linki od hamulca.

--
live_evil

Data: 2013-03-14 05:36:55
Autor: rmikke
jakie opony ca這roczne do roweru miejskiego
W dniu czwartek, 14 marca 2013 13:29:09 UTC+1 u篡tkownik live_evil napisa:
> [...]

> wy陰cznie serwis, jak im zostawiam ko這 do przeserwisowania.

Pewnie po to, by nie odpina linki od hamulca.

Niewykluczone, acz zn闚: u mnie si to po prostu odpina...

Data: 2013-03-14 02:37:54
Autor: Marcin Hy豉
On 2013-03-13 13:58, RadoslawF wrote:

Czyli masz problem z sezonowym prze這瞠niem opon a nie b璠ziesz mia
z cz瘰tszym przek豉daniem wynikaj帷ym z okresowym braku 郾iegu
i lodu w zimie ? Chyba tego do ko鎍a nie przemy郵a貫.

Przy okazji: bardzo prostym rozwi您aniem jest ca貫 _ko這_ zimowe - z opon kolcowan. Wymiana trwa oko這 minuty.

Oczywi軼ie mam na my郵i przednie ko這. Tylne jest cokolwiek bardziej skomplikowane, zw豉szcza przy przek豉dni planetarnej/torpedo itp.

Nie mam do鈍iadczenia z hamulcem rolkowym o kt鏎ym mowa w w徠ku (tzn. ostatnio mia貫m jakies 15 lat temu hehe ale wtedy je寮zi貫m w zimie na zwyk造ch oponach ;-) - ale przy wymianie opony mo積a uszkodzi d皻k, poza tym taka operacja zawsze jest ciut bardziej "brudna" ni sama wymiana ko豉.

Jako zimowego u篡wam starego, mocno zu篡tego k馧ka kt鏎e ma ju z 10 lat i do teraz jest ca趾iem sprawne (tyle 瞠 mu dynamo w pia軼ie ha豉suje).

marcin ha
--
Miasta dla rower闚 http://www.miastadlarowerow.pl

Data: 2013-03-13 12:45:44
Autor: bans
W dniu 2013-03-13 12:20, blount pisze:

PS.: U篡貫m liczby mnogiej w sensie zwrotu do wszystkich, kt鏎zy przeczytaj m鎩 post (nie przysz這by mi do g這wy, 瞠 do tego TE si mo積a przyp...i, szacun).

Je郵i uzna貫 to za przyp... to chyba masz kompleksy jak st康 na Ksi篹yc i wszystkich wok馧 podejrzewasz, 瞠 wbijaj ci szpile.

--
bans

Data: 2013-03-13 12:19:00
Autor: bans
W dniu 2013-03-13 11:22, blount pisze:

Do wyboru mam jeszcze Schwalbe Road Cruiser, ale nigdy nie widzia貫m na 篡wo i nie wiem, czy bie積ik jest wystarczaj帷o g喚boki: http://www.rowerystylowe.pl/schwalbe-road-cruiser-reflex-37622-p-5274.html

To nie s opony na brej.
Ale jakby co to mam takie do sprzedania, praktycznie nieu篡wane, w kolorze kremowym ;)

--
bans

Data: 2013-03-13 12:45:56
Autor: qrt
jakie opony ca這roczne do roweru miejskiego
Dnia Wed, 13 Mar 2013 03:22:01 -0700 (PDT), blount napisa(a):

[...]

IMO jesli korzysta貫 z opony z wk豉dk antyprzebiciow to kupuj帷 co
uniwersalnego zrobisz krok wstecz. Na lodzie i 郵iskiej nawierzchni i tak nie poje寮zisz za bardzo, a utracisz
pewno嗆 i komfort zwiazany z nieprzebijalno軼i opony.

Data: 2013-03-13 21:42:03
Autor: Lukasz Czarnowski
jakie opony caoroczne do roweru miejskiego
On Wed, 13 Mar 2013 03:22:01 -0700 (PDT)
blount <jacktheripper1980@gmail.com> wrote:

Ju髒 jaki czas szukam i nie mog si zdecydowa. Jakie bycie
polecili opony do roweru miejskiego do jazdy caorocznej? (to wa髒ne)
Zale髒y mi na pasku odblaskowym i bie髒niku, kt籀ry jako tako dziaa na
onie髒onej nawierzchni (bez kolc籀w). Dotd je驕dziem na CST Traveller
poprzedniej generacji i byem zadowolony. Ideaem byoby to:
http://www.rowerystylowe.pl/opona-basic-37622-p-6013.html, ale nie
mog znale驕 wersji z paskiem odblaskowym. Do wyboru mam jeszcze
Schwalbe Road Cruiser, ale nigdy nie widziaem na 髒ywo i nie wiem,
czy bie髒nik jest wystarczajco gboki:
http://www.rowerystylowe.pl/schwalbe-road-cruiser-reflex-37622-p-5274.html
Co bycie doradzili?

Marathon Cross, ale ju髒 najwyra驕niej nie jest produkowana. Z aktualnej
oferty na zbli髒on wyglda Marathon Mondial.

ukasz Czarnowski

Data: 2013-03-14 18:51:10
Autor: Paveu
jakie opony caoroczne do roweru miejski ego
W dniu 2013-03-13 11:22, blount:
> [...]
mog znale驕 wersji z paskiem odblaskowym. Do wyboru mam jeszcze
Schwalbe Road Cruiser, ale nigdy nie widziaem na 髒ywo i nie wiem,

Pewnie ka髒dy co innego.
U progu obecnej zimy wsadziem do mojego mieszczucha Schwalby CX COMP
http://www.rowerystylowe.pl/p-2370/schwalbe-cx-comp-28-x-135-35-622
Nie驕le sobie radz po suchym, po mokrym, po niegu i po bryi. Po goym lodzie nie miaem okazji, a jeli nawet, to nie zauwa髒yem.
Traktuj je, jako caoroczne.

P.

Data: 2013-03-15 11:14:58
Autor: blount
jakie opony ca這roczne do roweru miejskiego
On Thursday, March 14, 2013 6:51:10 PM UTC+1, paveu wrote:
Pewnie ka盥y co innego.
U progu obecnej zimy wsadzi貫m do mojego mieszczucha Schwalby CX COMP
http://www.rowerystylowe.pl/p-2370/schwalbe-cx-comp-28-x-135-35-622
Nie幢e sobie radz po suchym, po mokrym, po 郾iegu i po bryi. Po go造m lodzie nie mia貫m okazji, a je郵i nawet, to nie zauwa篡貫m.
Traktuj je, jako ca這roczne.

Fajne. A co takiego jest warte swej ceny?:
http://www.rowerystylowe.pl/p-2354/schwalbe-marathon-plus-28-x-1-38-37-622

Data: 2013-03-15 16:59:46
Autor: rmikke
jakie opony ca這roczne do roweru miejskiego
W dniu pi徠ek, 15 marca 2013 19:14:58 UTC+1 u篡tkownik blount napisa:

Fajne. A co takiego jest warte swej ceny?:
http://www.rowerystylowe.pl/p-2354/schwalbe-marathon-plus-28-x-1-38-37-622

Ja na takich je盥輳, ino 26", od pi璚iu lat przebi貫m raz...

Ale ci篹kie to jak... co bardzo ci篹kiego.

M這dy je寮zi na zwyk造ch marathonach i te jako nie przebija.

A, i moje plusy kiepsko si zachowuj w b這cie i na mokrym.

Data: 2013-03-15 19:50:12
Autor: Titus Atomicus
jakie opony ca這roczne do roweru mie jskiego
Witam,
A ja do mojego skladaczka kupilem Schwalbe Big Apple i jestem zadowolony.
W pseudoholendrze mam stare Stomile i tez jest ok (choc tez juz zakupilem na zapas Schwalbe Big Apple).
Jak jest lod na jezdni to nie jezdze.
--
TA

Data: 2013-03-16 08:48:05
Autor: emil
jakie opony ca這roczne do roweru miejskiego

Fajne. A co takiego jest warte swej ceny?:
http://www.rowerystylowe.pl/p-2354/schwalbe-marathon-plus-28-x-1-38-37-622

Jak codziennie przeje盥瘸sz park z kolczastymi krzewami albo z這mowisko
to mo瞠 warte.

Przeje盥瘸m codziennie kilkana軼ie km po mie軼ie i na zwyk造ch marathon
reflex (622x28) flaka z豉pa貫m tylko raz w ci庵u 4 lat (ostry kawa貫k
blachy si wbi).
Jak wcze郾iej mia貫m jakie kendy to 豉pa貫m kilka flak闚 rocznie
(drobne kawa趾i szk豉 i kolce ro郵in).

Data: 2013-03-16 01:23:33
Autor: blount
jakie opony ca這roczne do roweru miejskiego
I takie sobie w豉郾ie wczoraj zam闚i貫m: http://www.rowerystylowe.pl/p-2361/schwalbe-marathon-greenguard-hs368-28-x-1-38-37-622 (czy to s te "zwyk貫" marathony?) Dzi瘯uj wszystkim za porady. Pozdr, Jakub

Data: 2013-03-16 09:56:03
Autor: JDX
On 2013-03-16 09:23, blount wrote:
I takie sobie w豉郾ie wczoraj zam闚i貫m: http://www.rowerystylowe.pl/p-2361/schwalbe-marathon-greenguard-hs368-28-x-1-38-37-622 (czy to s te "zwyk貫" marathony?)
Tak. A to podobno jest nowa (l瞠jsza) wersja klasycznych Marathon闚:
http://www.schwalbe.com/gbl/en/produkte/tour_city/produkt/?ID_Produktgruppe=36&ID_Produkt=296

Data: 2013-03-25 04:11:47
Autor: blount
On Saturday, March 16, 2013 9:23:33 AM UTC+1, blount wrote:
I takie sobie w豉郾ie wczoraj zam闚i貫m: http://www.rowerystylowe..pl/p-2361/schwalbe-marathon-greenguard-hs368-28-x-1-38-37-622 (czy to s te "zwyk貫" marathony?)

Opony za這穎ne; dzi瘯i sztuczce z odczepianiem linki zaj窸o mi to w nowszym rowerze godzin (zamiast dw鏂h, dzi瘯i za hinta!). Poniewa jednak, jak to w Polsce, zawsze co, zawsze co, mam problemy z u這瞠niem opony na feldze (mimo 瞠 mocno j tarmosi貫m w trakcie pompowania, a d皻ki s nowe, schwalbe). Jakie pomys造 tak na szybko? (poza smarowaniem myd貫m, bo chwilowo nie mam na to warunk闚, a opony te mi si nie chce ju 軼i庵a...). Lepiej spu軼i troch powietrze i poje寮zi ostro積ie a potem dopompowa, czy odwrotnie: najpierw ,,na kant", poje寮zi i potem spu軼i?

Pozdr,
Jakub

Data: 2013-03-25 07:49:01
Autor: blount
On Monday, March 25, 2013 12:11:47 PM UTC+1, blount wrote:

[...]

.... i znowu sam sobie odpowiadam: podwin窸a mi si d皻ka pod brzeg opony przy samym wentylu.
Swoj drog czemu nigdzie nie ucz, 瞠 przy pompowaniu opony ,,od zera" najlepiej najpierw wcisn望 wentyl w felg, a dopiero po napompowaniu go dokr璚i, 瞠by wystawa? (przynajmniej mnie nikt nie nauczy;P -- przy grubych
oponach to raczej rzadko jest problemem, a pierwszy raz trafi貫m na w御kie)

Data: 2013-03-25 15:48:35
Autor: rmikke
jakie opony ca這roczne do roweru miejskiego
W dniu poniedzia貫k, 25 marca 2013 15:49:01 UTC+1 u篡tkownik blount napisa:

[...]

Przede wszystkim, nie zak豉daj opony na pust d皻k. Dmuchnij par razy, 瞠by d皻ka jako takiego kszta速u nabra豉. ζdnie Ci si u這篡 i nie b璠zie
pr鏏owa豉 wle潭 mi璠zy ranty obr璚zy i opony (chyba 瞠 si bardzo postarasz,
mi si raz uda這... wspomina貫m ju, 瞠 mam Dwie Lewe R璚e(TM)?).

jakie opony ca這roczne do roweru miejskiego