jakie opony ca³oroczne do roweru miejskiego

Data: 2013-03-13 12:45:56
Autor: qrt
jakie opony ca³oroczne do roweru miejskiego
Dnia Wed, 13 Mar 2013 03:22:01 -0700 (PDT), blount napisa³(a):

Ju¿ jaki¶ czas szukam i nie mogê siê zdecydowaæ. Jakie by¶cie polecili opony do roweru miejskiego do jazdy ca³orocznej? (to wa¿ne) Zale¿y mi na pasku odblaskowym i bie¿niku, który jako tako dzia³a na o¶nie¿onej nawierzchni (bez kolców). Dot±d je¼dzi³em na CST Traveller poprzedniej generacji i by³em zadowolony.
Idea³em by³oby to: http://www.rowerystylowe.pl/opona-basic-37622-p-6013.html, ale nie mogê znale¼æ wersji z paskiem odblaskowym.
Do wyboru mam jeszcze Schwalbe Road Cruiser, ale nigdy nie widzia³em na ¿ywo i nie wiem, czy bie¿nik jest wystarczaj±co g³êboki: http://www.rowerystylowe.pl/schwalbe-road-cruiser-reflex-37622-p-5274.html
Co by¶cie doradzili?

IMO jesli korzysta³e¶ z opony z wk³adk± antyprzebiciow± to kupuj±c co¶
uniwersalnego zrobisz krok wstecz. Na lodzie i ¶liskiej nawierzchni i tak nie poje¼dzisz za bardzo, a utracisz
pewno¶æ i komfort zwiazany z nieprzebijalno¶ci± opony.

jakie opony ca³oroczne do roweru miejskiego