jakie oswietlenie?

Data: 2012-05-15 19:48:56
Autor: adam
jakie oswietlenie?
Witam,
Chce kupic dwie lampki do przodu.
Obie najlepiej w technologi LED.
Jedna bedzie mocowana do kierownicy (najlepiej w formie latarki), druga lampke musze zamocowac do uchwytu w ktorym jest obecnie odblask (na kierownice sie juz nie zmiesci).
Co mozecie polecic. Cena do ok. 50PLN za jedna.
Dzieki, pozdrawiam
Adam

Data: 2012-05-15 11:35:54
Autor: rmikke
jakie oswietlenie?
On Tuesday, May 15, 2012 7:48:56 PM UTC+2, adam wrote:
[...]

A czemu koniecznie dwie? Nie lepiej kupić jedną solidną, a odblask zostawić?
Dobry odblask nie jest zły, odblaskom rzadko brakuje prądu...

Data: 2012-05-15 21:28:57
Autor: Liwiusz
jakie oswietlenie?
W dniu 2012-05-15 20:35, rmikke pisze:
[...]

Zdaje się, że obecnie odblask jest nielegalny wedle rozporządzenia ;)

--
Liwiusz

Data: 2012-05-15 21:32:01
Autor: Michał \"Mhrok\" Kalida
jakie oswietlenie?
W dniu 2012-05-15 21:28, Liwiusz pisze:
Zdaje się, że obecnie odblask jest nielegalny wedle rozporządzenia ;)

Mógłbyś przytoczyć przepis, który o tym mówi?

Data: 2012-05-15 21:40:39
Autor: Michał \"Mhrok\" Kalida
jakie oswietlenie?
W dniu 2012-05-15 21:32, "Michał \"Mhrok\" Kalida" pisze:
W dniu 2012-05-15 21:28, Liwiusz pisze:
Zdaje się, że obecnie odblask jest nielegalny wedle rozporządzenia ;)

Mógłbyś przytoczyć przepis, który o tym mówi?

Częściowo sam sobie odpowiem, sprawdziłem "Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia"
Dla ciekawskich: http://tinyurl.com/cakc84k
Na stronie 21 zaczyna się dział o rowerach.

Data: 2012-05-15 21:48:05
Autor: Gotfryd Smolik news
jakie oswietlenie?
On Tue, 15 May 2012, rmikke wrote:

On Tuesday, May 15, 2012 7:48:56 PM UTC+2, adam wrote:
Witam,
Chce kupic dwie lampki do przodu.
[...]

A czemu koniecznie dwie? Nie lepiej kupić jedną solidną

  Cóż, rzadko się zdarza, ale doswiadczyłem przypadku
że dwie to lepiej niż jedna.
  Otóż lampkę da się... zepsuć.
  W różny sposób ;)
  Wersję teoretyczna, że wozi się w zapasie kompletna
niewykorzystywana lampkę wraz z uchwytem przyjmuję
do wiadomosci bez dalszych uwag ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-05-15 14:03:13
Autor: rmikke
jakie oswietlenie?
On Tuesday, May 15, 2012 9:48:05 PM UTC+2, Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]

  W różny sposób ;)
  Wersję teoretyczna, że wozi się w zapasie kompletna
niewykorzystywana lampkę wraz z uchwytem przyjmuję

Ale czemu "teoretyczną"? Ja tak robię, bździdło od Mactronica napędzane 2x2032 w awaryjnej sytuacji wystarcza...

Data: 2012-05-16 06:33:55
Autor: adam
jakie oswietlenie?
[...]

Dwie, bo na dwa rozne rowery:)
pzdr
Adam

Data: 2012-05-15 21:47:12
Autor: krzysztof dąbrowski
jakie oswietlenie?

Użytkownik "adam"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jou4u6$j0j$1@inews.gazeta.pl...

[...]

A chcesz oświetlać drogę czy tylko sygnalizować swoją obecność?
k.

Data: 2012-05-16 06:34:49
Autor: adam
jakie oswietlenie?
[...]

Wolalbym zeby jednak cos oswietlala.
Pzdr
Adam

Data: 2012-05-16 10:03:29
Autor: Liwiusz
jakie oswietlenie?
W dniu 2012-05-16 06:34, adam pisze:
[...]

Kupiłem niedawno tę lampkę http://allegro.pl/latarka-ladowana-aku-3200-mah-cree-xr-e-q5-zoom-i2271072427.html
i jestem zadowolony - cena nieduża, dobrze oświetla nawet w zupełnej ciemności.

--
Liwiusz

jakie oswietlenie?