jakie powinien mieć napięcie nowy akumulator 12 godzin po jeździe?

Data: 2014-06-04 22:28:20
Autor: Czesław Wiśniak
jakie powinien mieć napięcie nowy akumulator 12 godzin po jeździe?
kupiłem sobie nowy akumulator Varta, żeby nie oszczędzać, ale rano mam na klemach maks 12.1V. przed rozruchem 11.8, w czasie rozruchu 8.5. Fajnie nie? Jak powinno być?

Pewnie stary akumulator kupiles.

jakie powinien mieć napięcie nowy akumulator 12 godzin po jeździe?