jakie rekawice przy mrozach

Data: 2010-01-25 19:05:33
Autor: dżeki
jakie rekawice przy mrozach
jakie rekawice polecacie do jazdy przy tej pogodzie ? oczywiscie bez ucietych palcow ;-)

Data: 2010-01-25 19:24:27
Autor: arturbac
W dniu 2010-01-25 19:05, dżeki pisze:
jakie rekawice polecacie do jazdy przy tej pogodzie ? oczywiscie bez ucietych palcow ;-)

2 pary bezpalczaste , z sciagaczami na nadgarstki

Data: 2010-01-25 19:27:58
Autor: nerwosolek
jakie rekawice przy mrozach

jakie rekawice polecacie do jazdy przy tej pogodzie ? oczywiscie bez ucietych palcow ;-)

Zwykłe rękawice zimowe z targowiska po 20 zł para.
Wyglądające podobnie jak np takie:

http://allegro.pl/item852088302_852088302.html

9,5 km do pracy w temp. -15 i dłonie miałem ciepłe.

--
nerwosolek

Data: 2010-01-25 20:05:43
Autor: Bartosz

Użytkownik "dżeki" <jac_mroz@go2.pl> napisał w wiadomości news:hjkmh3$sb8$1news.task.gda.pl...
jakie rekawice polecacie do jazdy przy tej pogodzie ? oczywiscie bez ucietych palcow ;-)

Ja używam takich z pseudo membramą zakupionych w dekatlonie - koszt ~40 zł i są ciepłe i w zasadzie nieprzewiewne.

Data: 2010-01-25 20:50:22
Autor: Wojtas
jakie rekawice przy mrozach
W dniu 2010-01-25 19:05, dżeki pisze:

jakie rekawice polecacie do jazdy przy tej pogodzie ? oczywiscie bez
ucietych palcow ;-)

Zwykłe narciarskie.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

   My devotion has a definition
   Something in my mind kept me all the time
   If it rains, or if the sun shines
   Looking just for you baby, looking just for you baby

Data: 2010-01-25 21:31:19
Autor: arturbac
jakie rekawice przy mrozach
W dniu 2010-01-25 20:50, Wojtas pisze:
Zwykłe narciarskie.

W takich mi paluchy odmarzaja jak po 15-20min sie rece spoca.

Data: 2010-01-25 21:55:44
Autor: Wojtas
W dniu 2010-01-25 21:31, arturbac pisze:

W takich mi paluchy odmarzaja jak po 15-20min sie rece spoca.

Zależy przy jakiej pogodzie. -15 i nic się nie pociłem w nich, było idealnie.

Data: 2010-01-25 21:55:58
Autor: Saurus
jakie rekawice przy mrozach
W dniu 2010-01-25 21:31, arturbac pisze:
W dniu 2010-01-25 20:50, Wojtas pisze:
Zwykłe narciarskie.

W takich mi paluchy odmarzaja jak po 15-20min sie rece spoca.

To załóż cieńsze. Ogrzejesz ręce bez nadmiernego pocenia. Ja cały czas jeżdżę w Accentach z membraną (chyba Thermal) które są o wiele cieńsze od narciarskich.

Data: 2010-01-26 10:46:09
Autor: Jan Srzednicki
On 2010-01-25, Saurus wrote:
[...]

Hm. Takie?

http://42.pl/u/25nm

Bo jeśli takie, to masz zajebiście ciepłe łapki. U mnie te rękawiczki
nadają się tak do powiedzmy od 0 do -2 stopni, w zależności od
wilgotności. Przy -15 to w ogóle można zapomnieć o rękach w nich. ;)

Data: 2010-01-26 12:48:17
Autor: Saurus
W dniu 2010-01-26 11:46, Jan Srzednicki pisze:
[...]

Takie. Potrafią mi się w nich ręce nawet na solidnym mrozie spocić. Za to stopy mi marzną w ciepłych butach z filcowymi wkładkami (chociaĹź ostatnio się przekonałem Ĺźe guarana chyba wspomaga krążenie w częściach normalnie "odciętych" w celu mniejszej utraty ciepła  - nie zmarzły na kilku 2-4 godzinnych jazdach).

Data: 2010-01-25 21:13:18
Autor: Lukasz Czarnowski
jakie rekawice przy mrozach
On Mon, 25 Jan 2010 19:05:33 +0100
"dÂżeki" <jac_mroz@go2.pl> wrote:

jakie rekawice polecacie do jazdy przy tej pogodzie ? oczywiscie bez ucietych palcow ;-)

słowo klucz: thinsulate

Sprawdzony w obecnych temperaturach model:

http://imgcash4.imageshack.us/img697/7312/dsc0801a.jpg

Koszt niewielki (~23pln), a w łapki ciepło.

Łukasz Czarnowski

Data: 2010-01-26 00:01:30
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik

"dÂżeki" <jac_m...@go2.pl> wrote:
> [...]

Sprawdzony w obecnych temperaturach model:

http://imgcash4.imageshack.us/img697/7312/dsc0801a.jpg

Koszt niewielki (~23pln), a w łapki ciepło.
Mam z Thinsulate (40g) i dla mnie starczają do -4 (na rowerze).
Rękawice mają jeszcze membranę zewnętrzną, ale i tak paluchy
"odpadają"...

Data: 2010-01-25 21:23:33
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
jakie rekawice przy mrozach
dżeki bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
jakie rekawice polecacie do jazdy przy tej pogodzie ? oczywiscie bez ucietych palcow ;-)

Protest Geotech. Oryginalnie snołbordowe, trzeba było wyjąć usztywnienia i
dają radę przy -14. Mają rękawiczkę wewnętrzną, choć ostatnio jej nie
używam.
Jedyna wada to cena... Kilka lat temu - 250zł.

Data: 2010-01-26 16:00:54
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik dżeki napisał:
jakie rekawice polecacie do jazdy przy tej pogodzie ? oczywiscie bez
ucietych palcow ;-)

Oczywiście :-)
W zakresie od ok. 0 do -10 st. dobrze się spisują narciarskie Wed'ze RNS 50 Novadry (z Decathlonu):
http://www.decathlon.com.pl/PL/r-kawice-rns-50-novadry-24126426/
Przy większych mrozach dodatkowo wkładam pod nie Wed'ze RNS 50:
http://www.decathlon.com.pl/PL/r-kawice-rns-50-94965186/
które stosuję też jako jedyne czasami przy +10 st.

Data: 2010-01-26 11:01:33
Autor: looty
jakie rekawice przy mrozach
Ja używam narciarskich HENDY GANT z GoSport za 89 zł.
Przy dystansie 16 km jest komfortowo do -18 C, przy niższej
temperaturze jeszcze nie jechałem.
Gdy jest - 10 C i cieplej dłonie lekko się pocą.
W okolicach 0 C pocą się dość mocno, ale da się z tym żyć.

pozdrawiam

Marcin

Data: 2010-01-26 20:12:53
Autor: lenicz
[...]

Mammut zermatt

Data: 2010-01-28 09:17:24
Autor: artek
dżeki wrote:
jakie rekawice polecacie do jazdy przy tej pogodzie ? oczywiscie bez
ucietych palcow ;-)

reusch nordic z membrana stormbloxx - już czwartą zimę i drugą parę. spokojnie dają radę nawet przy -15 i sporym wietrze (jak w ostatni weekend). i znakomicie nadają się również do zastosowań cywilnych.

--
artek

jakie rekawice przy mrozach