jakie rekawice przy mrozach

Data: 2010-01-25 21:13:18
Autor: Lukasz Czarnowski
jakie rekawice przy mrozach
On Mon, 25 Jan 2010 19:05:33 +0100
"dÂżeki" <jac_mroz@go2.pl> wrote:

jakie rekawice polecacie do jazdy przy tej pogodzie ? oczywiscie bez ucietych palcow ;-)

słowo klucz: thinsulate

Sprawdzony w obecnych temperaturach model:

http://imgcash4.imageshack.us/img697/7312/dsc0801a.jpg

Koszt niewielki (~23pln), a w łapki ciepło.

Łukasz Czarnowski

Data: 2010-01-26 00:01:30
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik

"dÂżeki" <jac_m...@go2.pl> wrote:
> [...]

Sprawdzony w obecnych temperaturach model:

http://imgcash4.imageshack.us/img697/7312/dsc0801a.jpg

Koszt niewielki (~23pln), a w łapki ciepło.
Mam z Thinsulate (40g) i dla mnie starczają do -4 (na rowerze).
Rękawice mają jeszcze membranę zewnętrzną, ale i tak paluchy
"odpadają"...

jakie rekawice przy mrozach