jakie rogi

Data: 2016-09-13 23:24:29
Autor: DeK
jakie rogi
Potrzebuję kupić rogi, lekkie i w okolicach 8cm długości maksymalnie.
Nie mogą zdominować kierownicy, ma to wyglądać jak należy.
Mają być estetyczne i wygodne.

Nie chcę rogów Ritchey, cena nieadekwatna do jakości.

Przeznaczenie to odciążenie rąk, umożliwienie zmiany pozycji na
dłuższych trasach.

Ktoś coś poleci?

DeK

Data: 2016-09-14 18:49:11
Autor: Piotr aka dracorp
jakie rogi
Dnia Tue, 13 Sep 2016 23:24:29 +0200, DeK napisał(a):

[...]

Nie wiem jaki zakres cenowy. Ja używam Ergon, cena trochę wysoka ale wykonanie jest OK. Na plus przemawia dobre wykonanie, duże imbusy i różnorodność.

Aczkolwiek w drugim rowerze mam lemondkę i jest zdecydowanie lepiej, ale tam też jest baranek.

--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

Data: 2016-09-15 00:23:19
Autor: MaOr
jakie rogi
W dniu środa, 14 września 2016 20:49:18 UTC+2 użytkownik Piotr aka dracorp napisał:
> [...]

-- piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

używam czegoś takiego:
http://tinyurl.com/hsb7jwp
bardzo wygodne
wpiszesz w google rogi ergo wyskoczy wiele podobnych w różnych cenach

jakie rogi