jakie rzygliwe auto

Data: 2012-05-23 07:14:23
Autor:
jakie rzygliwe auto
Witam serdecznie.

megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(a): ...
Jakie wg Was jest najbardziej rzygliwe auto dla
pasaĹźerĂłw?
Osobiście omal się nie porzygałem na pace busa bez okien, podczas jazdy po
mieście.
Moich pasażerów najbardziej ciągnie na rzyganie, kiedy akurat zechcę trochę
pozakręcać Speedym.
Pozdrawiam.

Sebastian
http://speedyelise.fora.pl
http://tunery.tv

Data: 2012-05-23 13:30:49
Autor: news-gazeta
jakie rzygliwe auto
[...]

To ile tych pasażerów pakujesz do speedstera na jednym fotelu?

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2012-05-24 06:54:02
Autor:
jakie rzygliwe auto
news-gazeta <news-gazeta@gazeta.pl> napisał(a): ...
To ile tych pasażerów pakujesz do speedstera na jednym fotelu?
Ano jeden po drugim, ile wlezie ;-)
Pozdrawiam.

Sebastian
http://speedyelise.fora.pl