jakie rzygliwe auto

Data: 2012-05-23 14:08:04
Autor: Franc
jakie rzygliwe auto
Dnia Tue, 22 May 2012 22:57:03 +0200, megrims napisał(a):

Są auta, które ładnie przyśpieszają, ale nie chce
się nikomu w nich rzygać. Np. E420, albo CL500
wolnossące. Można w nich przyśpieszać depcząc pedał
gazu do końca i raczej nikt nie będzie rzygał.

Na drugim końcu najbardziej rzygliwe auto, jakim
jechałem z osobami, które żaliły się na rzygliwość
pojazdu to A4 2.0 TDI 170 KM.

Są auta które przyśpieszają i raczej w nich nie chce
się rzygać, ale od razu sra się w gacie ze strachu.

Jakie wg Was jest najbardziej rzygliwe auto dla
pasażerów?

Turbo S jest baaaardzo rzygliwe, ale mam na myśli
zwykłe samochody.

Hydroloty z hydrozawieszeniem (Cytrynki). Dla mnie to bardzo pięknie buja,
ale są osoby które mają odruch.

--
Franc

jakie rzygliwe auto