jakie s±/były malutkie kieszonkowe tanie telewizory LCD

Data: 2013-04-01 18:32:20
Autor: ToMasz
jakie s±/były malutkie kieszonkowe tanie telewizory LCD
witam

Potrzebuje jak najmniejszy funkcjonalny ekran lcd, podł±czany przez chinche. moze być 2 cale moze być 5, raczej nie większy
Widziałem kiedy¶ takie telewizorki, czasami nawet z odtwarzaczem dvd. teraz pewno już nic nie odbieraj± bo były na pasmo analogowe, ale jako¶ na allegro nie umiem znaleĽć.
Możecie mnie naprowadzić?
ToMasz

Data: 2013-04-02 15:46:28
Autor: Arek.
[...]

cze
jeżeli chcesz odbierać DVB-T to może co¶ w tym rodzaju http://www.agito.pl/tablet-lark-freeme-70-5-4090-569471.html?utm_content=569471&utm_source=skapiec.pl&utm_medium=Feed&utm_campaign=wszystkie
mam to cudo i w W-wie całkiem nieĽle odbiera TV

Arek.

Data: 2013-04-02 22:49:30
Autor: Krzysztof Rudnik
jakie są/były malutkie kieszonkowe tanie telewizory LCD
ToMasz wrote:

witam

Potrzebuje jak najmniejszy funkcjonalny ekran lcd, podłączany przez
chinche. moze być 2 cale moze być 5, raczej nie większy
Widziałem kiedyś takie telewizorki, czasami nawet z odtwarzaczem dvd.
teraz pewno już nic nie odbierają bo były na pasmo analogowe, ale jakoś
na allegro nie umiem znaleźć.
Możecie mnie naprowadzić?
ToMasz

Poszukaj na allegro w dziale telewizja przemysłowa.

jakie s±/były malutkie kieszonkowe tanie telewizory LCD